چالش خرید کفش اسکیت

آموزش در باشگاه های اسکیت
جولای 8, 2023
مسابقات رشته اسکیت و اعزام تیم ها
آگوست 3, 2023

اتفاقات متعددی ممکن است پیش بیاید تا افراد به رشته اسکیت علاقه مند گردند. این امکان وجود دارد که شما در یک روز خوش آب و هوا به همراه خانواده برای دیدن طبیعت شاداب به پارک رفته باشید و در همان پارک شاهد افرادی باشید که با اسکیت های خود حرکاتی بسیار فریبنده را با رفتن این طرف و آن طرف اجرا می کنند. بدن آن ها به صورت آهنگین به حرکت درمی آید و زیبایی حرکات آین ورزشکاران شما را مجذوب خود می نماید. بدین ترتیب ممکن است شما با رشته اسکیت به صورت عمیقی ارتباط برقرار کنید و اسکیت را به عنوان رشته ای که همیشه به دنبال آن بوده اید در نظر بگیرید.

که البته مطمئنا در این مسئله اشتباه نکرده اید چون رشته اسکیت رشته ای بسیار جذاب می باشد و در تمام دنیا به آن توجهی ویژه می شود. فدراسیون جهانی اسکیت که مسئولیت تمامی مسابقات اسکیت رولر را به عهده دارد برنامه ریزی های دقیقی را برای اجرای این مسابقات به صورت منسجم و منظم در نظر گرفته است و اگر برنامه ریزی شما نیز این باشد که در رشته اسکیت به موفقیت دست یابید مطمئنا آینده درخشانی را پیش روی خود خواهید داشت.

البته باید بدانید زمان و سن و سالی که رشته اسکیت را آغاز می کنید نیز بسیار مهم می باشد. اگر سن و سال شما بالا می باشد مطمئنا می توانید رشته اسکیت را تنها به عنوان سرگرمی دنبال نمایید اما اگر از سنین کودکی به این رشته علاقه مند باشید و آن را دنبال می کنید و همچنین اگر می خواهید فرزندان شما در رشته اسکیت فعالیت داشته باشند می توان آینده ای روشن برای آن ها در این رشته متور بود. در این راستا شما می توانید با یک برنامه ریزی دقیق و با یادگیری اسکیت در یک آکادمی اسکیت به صورت علمی و با استفاده از مربیان باتجربه به درجات بالایی دست یابید که مسابقات جهانی و حضور در تیم ملی نیز از آن دست خواهند بود.

اگر تصمیم جدی خود را گرفته اید و ثابت قدم هستید تا در رشته اسکیت تمام مراحل را پله پله طی نمایید و به دنبال راه های میانبر هم نیستید اولین مورد و اولین گزینه تهیه کفش اسکیت و تهیه لوازم ایمنی خواهد بود. لوازم ایمنی رشته اسکیت نیز به اندازه کفش اسکیت مهم می باشد زیا که قرار بر این است تا این لوازم شما را از آسیب های جدی که ممکن است در هنگام یادگیری اسکیت با آن ها روبرو گردید محافظت نماید. شما ممکن است در حال یادگیری اسکیت با اشکال مختلفی با زمین برخورد داشته باشید و اگر لوازم ایمنی که انتخاب می کنید از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند ممکن است این آسیب ها هم شما را از اسکیت دلزده کند و هم برای تمام عمر شما را همراهی کند.

از این رو دقت در این موضوع و پایبندی به استفاده و تهیه لوازم ایمنی باکیفیت در هنگام تمرینات می تواند آینده ای مطمئن را در ورزش اسکیت برای شما رقم بزند اما پس از آن زمان خرید کفش اسکیت مناسب می باشد. کفش اسکیت در شاخه های تخصصی با طراحی های ویژه و مختلفی آماده می شوند اما در شاخه اسکیت پایه که ابتدای امر آموزش اسکیت باید آن را سپری کرد طراحی ها به صورت عمومی می باشد و بیشتر توجه بر روی مسائلی است که برای بازیکنان پایه اهمیت دارد که به عنوان مثال می توان به محکم بودن کفش اسکیت، محدود شدن حرکت پا درون کفش اسکیت و همچنین دارا بودن ترک های قدرتمند و چرخ های روان که این موارد باعث می گردد تا بازیکن، اسکیت را جزئی از بدن خود احساس کند و به این صورت فعالیت ها و قدرت مانور او بسیار افزایش می یابد.

به همین دلیل بهتر است در همان ابتدا مشورت های لازم را با یک مربی باتجربه به انجام رسانید و اطلاعات یک آکادمی اسکیت معتبر ررا در اختیار بگیرید تا در خرید کفش اسکیت و لوازم ایمنی اسکیت با موفقیت عمل کنید. عدم خرید کفش اسکیت مناسب در همان ابتدای کار باعث می شود تا شما با کفش های غیراستاندارد مشغول تمرین گردید که این مسئله خود به تنهایی عواقبی جدی را برای شما به همراه خواهد داشت.

با خرید نامناسب علاوه بر اینکه افت شدید در یادگیری پیدا خواهید کرد اجرای حرکات را نیز نمی توانید به خوبی انجام دهید و همچنین آسیب هایی که در کنار این موارد دچار می شوید نیز شما را با چالش های جدی رو به رو می کند که امکان دارد فعالیت شما در رشته اسکیت را برای شما غیرممکن سازد. شما باید در خرید کفش اسکیت این مورد را نیز در نظر بگیرید که تنها به توصیه های یک فروشنده اتکا نکنید که ممکن است تا از سر سودجویی آن توضیحات را به شما داده باشد بنابراین بهتر است برای آن که از این مسئله اطمینان حاصل نمایید اطلاعات مورد نیاز را از مربی خود دریافت کنید و سپس اقدام به خرید کفش اسکیت کنید.

برخی از افراد چون خرید اسکیت را پیش از یافتن یک آکادمی اسکیت و مشورت با یک مربی باتجربه به انجام رسانده اند از این بابت متضرر می گردند. آن ها زمانی که به آکادمی اسکیت مراجعه می کنند مربیان از پذیرش آن اسکیت خودداری می نمایند که دلیل آن نیز مشخص است، اسکیت خریداری شده غیراستاندارد می باشد و مطمئنا پای هنرجو را دچار آسیب خواهد کرد. باید بدانید که خود رشته اسکیت به اندازه کافی دشوار می باشد که نخواهید زمان خود را صرف جبرای مشکلات کفش اسکیت خود کنید از این رو بهتر است کفش اسکیتی با بالاترین استاندارد داشته باشید تا تمامی تمرکز شما بر روی اجرای حرکات به بهترین شکل ممکن باشد.

البته بسیاری از فروشگاه های اسکیت وجود دارند که تحت نظارت خود آکادمی اسکیت فعالیت می کنند. در این مورد نظارت آکادمی اسکیت این شرایط را به وجود می آورد تا استانداردی بالا برای ارائه خدمات به بازیکنان و هنرجوها داشته باشند. بنابراین اگر می خواهید با خیالی آسوده خرید کفش اسکیت را از یک فروشگاه اسکیت به انجام رسانید بهتر است ابتدا تجربه لازم را به دست آورید، با افراد مطلع مشورت نمایید، اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید و دست آخر اقدام به خرید کفش اسکیت از یک فروشگاه اسکیت معتبر نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *