خرید کفش اسکیت استاندارد

مسیر پیشرفت اسکیت روی یخ
سپتامبر 13, 2022
تفریح با ورزش اسکیت
سپتامبر 30, 2022

اسکیت رشته جذاب و پرهیجان است که برای استفاده از آن نیاز است تا تجهیزات اضافه ای را نیز در نظر داشته باشید. یعنی همچون رشته های پرش طول یا دومیدانی بدون تجهیزات انجام نمی گیرد و شما برای این منظور باید مهم ترین بخش آن که کفش اسکیت می باشد را تهیه نمایید که از کیفیت مناسبی نیز برخوردار باشد. خرید کفش اسکیت از مهم ترین فاکتورهای رشته اسکیت می باشد که پیشرفت روزافزون شما در این رشته را به همراه خواهد داشت یعنی شما برای اینکه بتوانید این رشته را به صورت حرفه ای دنبال نمایید و در کنار آن نتایج قابل قبولی را نیز کسب کنید باید فروشگاه معتبری را در نظر بگیرید و خریدی مطمئن از تجهیزات مورد نظر خود داشته باشید.

شما می توانید در یک فروشگاه اسکیت معتبر از برندهای روز دنیا و کیفیت و کارایی آن ها مطلع گردید و برای آن که خرید کفش اسکیت و تجهیزات مورد نیاز برای تمرین اسکیت را تهیه نمایید با مشکل خاصی رو به رو نگردید. این مسئله وجود دارد که واردات تجهیزات به سختی صورت می پذیرد اما با این حال خرید از اروپا برای این منظور امکان پذیر می باشد. شما در حالی می توانید خرید تجهیزات اسکیت از اروپا را می توانید انجام دهید که زمان کافی برای این منظور در اختیار داشته باشید که در این صورت با قیمت های پایین تری می توانید خرید را به انجام برسانید و اگر وقت کافی نداشته باشید می توانید از مواردی که در داخل کشور موجود می باشد بهره مند گردید.

شما برای انجام هر کدام از این موارد نیاز است تا با یک تیم حرفه ای و تخصصی در ارتباط باشید که کار را به بهترین شکل ممکن برای شما به انجام برساند. افرادی که تنها به کسب درآمد فکر نمی کنند و قیمت آن ها قیمت نابودی یک ورزشکار نمی باشد. این افراد، افرادی هستند که در رشته اسکیت فعالیت داشته اند و از اثرات مضری که تجهیزات غیراستاندارد بر روی بدن ایجاد می کند کاملا مطلع هستند و مطمئنا آن را صرفا برای سود بیشتر به افراد دیگر نیز پیشنهاد نمی کنند. از این رو سعی کنید تا آموزش های لازم خود را در یک آکادمی اسکیت معتبر که زیر نظر فدراسیون اسکیت مشغول فعالیت می باشد دریافت نمایید. خرید کفش اسکیت و تجهیزات مورد نیاز را نیز به گونه ای انجام دهید که نه به بدن شما آسیبی برسد و همچنین کیفیت اجرای حرکات شما را نیز در حد مطلوب و بالا نگه دارد.

اما یکی از اشتباهاتی که بسیاری از افراد در ابتدای آموزش اسکیت انجام می دهند تصور آن ها از این است که می توانند کار خود را با برندهای متفرقه آغاز نمایند یعنی به این صورت که با خود می گویند که کار را با یک برند ضعیف و غیرحرفه ای و ارزان آغاز می نماییم که اگر به رشته اسکیت علاقه نداشتیم از ادامه آن بپرهیزیم. اما باید بدانید که این خود یکی از بزرگترین اشتباهات در مسیر یادگیری اسکیت می باشد و باعث می گردد تا شما هیچگاه اسکیت را ادامه ندهید. دلیل این مسئله این است که شما در همان ابتدا با آسیب هایی جدی رو به رو می گردید و یا اینکه کیفیت اجرای حرکات برای شما آنقدر پایین خواهد بود که شما را از اسکیت سواری دلزده خواهد کرد و این تصور در شما صورت می گیرد که حتما استعداد کافی در این زمینه ندارید.

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که بسیاری از آکادمی های اسکیت بر روی این موضوع بسیار حساس می باشند و ورود افراد با اسکیت های غیراستاندارد را ممنوع کرده اند. اما افرادی نیز هستند که بدون توجه به این مسئله مهم و با توجه به این که آکادمی اسکیت حضور افراد با اسکیت های غیراستاندارد را منع نموده است خود به تنهایی شروع به تمرین با همان اسکیت نامناسب می نمایند. توجه داشته باشید که شما در این صورت با یک کفش غیراستاندارد آموزش هایی غیراستاندارد را نیز دریافت و تمرین می کنید که نتیجه ای غیرقابل جبران به همراه خواهد داشت.

افراد پس از این که رشته های اسکیت پایه را با موفقیت پایان می رسانند شرایط مورد نیاز برای ورود به رشته های تخصصی را نیز به دست می آورند. باید توجه کنید که در رشته های تخصصی مسئله حتی کمی دشوارتر نیز خواهد شد زیرا باید تجهیزات و کفش اسکیتی را انتخاب نمایید که با فیزیک بدن شما، توانمندی و استعداد شما و تکنیک هایی که قصد یادگیری آن ها را دارید مطابقت داشته باشد. باید بدانید که یک فروشگاه اسکیت نمی تواند بر اساس این معیارها کفش اسکیت و تجهیزاتی مناسب را در اختیار شما قرار دهد و باید اطلاعات لازم و سایز مناسب را از مربی آکادمی اسکیت دریافت نماید و پس از آن است که می توانید اسکیت مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

به عنوان مثال کفش های اسکیت سرعت دارای چرخ های بزرگی می باشند و ساق و مچ نیز ندارند. چرخ های این اسکیت ها سرعت بالایی را به اسکیت سوار می دهد. همچنین کفش اسکیت نمایشی دارای یک ترمز در قسمت جلوی کفش می باشد و دارای طراحی ویژه ای در قسمت بوت می باشد تا اجرای حرکات این رشته امکانپذیر باشد.

اما برای رشته های دیگر همچون رشته اسکیت کواد طراحی کفش ها کاملا متفاوت می باشد. اسکیت هایی که در این رشته استفاده می گردد دارای دو چرخ در جلو به صورت موازی و دو چرخ در عقب می باشند که کار حرکت دادن بوت را خواهند داشت. سیستمی که در این کفش ها به کار رفته است از پیچیدگی خاصی برخوردار می باشد که اجرای حرکات را برای بازیکنان آسان تر می نماید. باید در نظر داشته باشید که اسکیت های نمایشی کواد با اسکیت های رینک هاکی متفاوت است  و باید بر اساس نیاز خود و با توجه به شرایط و تکنیک های مورد استفاده کفش مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

پس تا اینجای کار باید متوجه شده باشید که خرید کفش اسکیت کاری کاملا تخصصی می باشد. شما باید در این زمینه اطلاعات لازم را کسب نمایید، تحقیقات خود را به عمل آورید، عجله نداشته باشید و با مشورت گرفتن از یک مربی متخصص اقدام به خرید کفش اسکیت نمایید که در این صورت از بروز هر گونه اشتباه که باعث ضرر مال و یا ضررهای جانی که می تواند آسیب دیدگی های بدن باشد جلوگیری می نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *