فروشگاه اسکیت و تجهیزات اسکیت

خرید تجهیزات اسکیت از فروشگاه اسکیت
مارس 8, 2022
خداحافظی مرد شماره یک اسکیت ایران
مارس 19, 2022

خرید لوازم اسکیت یکی از مهم ترین مراحل در یادگیری اسکیت به صورت حرفه ای می باشد اگرچه این مسئله از سمت بسیاری از افراد مورد توجه قرار نمی گیرد و سهل انگاری هایی نیز صورت می گیرد اما باید توجه داشته باشیم که خرید لوازم اسکیت باکیفیت باعث می شود تا شما در روند یادگیری سرعت بسیار بالاتری داشته باشید، بتوانید از بدن خود بهتر محافظت کنید، اجرای حرکات را با کیفیت بالاتری انجام دهید، زیبایی اسکیت سواری شما افزایش پیدا کند و تمامی این دلایل باعث می شود تا شما به صورت جدی به تهیه لوازم باکیفیت اسکیت توجه کنید. اینکه شما چه اسکیتی به پا می کنید مشخص می کند که شما چه استایلی خواهید داشت.

فارق از اینکه شما در کدام رشته تخصصی فعالیت می کنید تهیه یک برند باکیفیت بالا باعث می شود تا شما روند یادگیری بسیار پربازده تری داشته باشید در واقع شما استایل بهتریپیدا می کنید و یادگیری که از سمت مربی به شما منتقل می شود باکیفیت بالا بر روی اجزای بدن شما قرار می گیرد در واقع بدن شما با اسکیت جفت می شود و می توانید حرکات را به خوبی از کار دربیاورید. عدم توجه به این مسئله باعث می شود تا شما در کوتاه مدت و درازمدت مشکلاتی داشته باشید.

در کوتاه مدت ممکن است تک تک حرکاتی که فرا می گیرید را با ایراداتی اجرا کنید برای مثال ممکن است پای شما به داخل یا به سمت خارج متمایل شود که خود استایلی کاملا اشتباه در اسکیت سواری می باشد و در درازمدت ممکن است شما آسیب هایی جدی در قسمت استخوان ها و همچنین آسیب هایی در هنگام پرش داشته باشید که این مسائل در کودکان که استخوان های نرم تری دارند به ویژه قابل توجه تر می باشد همچنین ممکن است در دراز مدت شما لذتی را که از اسکیت می برده اید را به فراموشی بسپارید و همیشه با چالش هایی دست و پنچه نرم کنید؛ آنقدر این مسئله ادامه دار می شود که شما حاضر می شوید که اسکیت را کنار بگذارید و از دردسرهایی که برای قسمت های مختلف بدنتان ایجاد شده است فرار کنید. در واقع یک تصمیم نادرست در ابتدای مسیر می تواند شما را از طی کردن ادامه آن بازدارد.

رشته اسکیت یکی از لذتبخش ترین رشته های ورزشی می باشد که با توجه به تنوع بسیار بالایی که دارد می تواند تمام هیجانات و نیازهای شما را در نظر بگیرد. شما اگر به دنبال سرعت هستید می توانید رشته های اسکیت سرعت و یا رشته های اسکیت هاکی فعالیت کنید اگر به دنبال حرکات هنری هستید می توانید در رشته اسکیت نمایشی تمرین های خود را پیش ببرید. اگر می خواهید در ورزش های گروهی با توپ فعالیت کنید می توانید در رشته های اسکیت رولبال و رشته اسکیت فوتینز فعالیت داشته باشید؛ در رشته هایی برای هیجانات بالاتر می توانید رشته های اگرسیو را در نظر بگیرید. رشته اسکیت برد نیز به عنوان رشته ای که اسکیت آن از پای شما جدا می باشد قابل توجه است و طرفداران بسیار زیادی دارد.

پس مشاهده می کنید که رشته اسکیت رشته ایست که می تواند در تمامی ابعاد برای شما کامل کننده باشد پس اگر از ابتدا تصمیم درستی اتخاذ کنید و بتوانید با اصول و درست آن را پیش ببرید مطمئنا نتایج شما نیز قابل توجه خواهد بود. افرادی که در رشته اسکیت فعالیت می کنند با توجه به سن و سالی که دارند و هزینه ای که از نظر مالی و زمانی صورت می دهند آینده های متفاوتی خواهند داشت شما می توانید در سنین بالا اسکیت را شروع کنید و به عنوان یک مربی اسکیت فعالیت خود را ادامه دهید؛ شما می توانید داور مسابقات اسکیت باشید و اگر در سنین پایین هستید می توانید به صورت جدی به فعالیت های قهرمانی نیز بیندیشید البته نه اینکه در سنین بالا این امکان وجود نداشته باشد ولی مطمئنا در سنین پایین شانس بالاتری برای شما محتمل است. رشته اسکیت رشته ایست که هم به صورت گروهی و هم به صورت فردی قابل پیگیری می باشد و شما با توجه به نوع شخصیتی که دارید می توانید فعالیت اصلی خود را بر روی رشته ای متمرکز کنید که با شخصیت اجتماعی شما مطابقت بیشتری دارد. حال که این فعالیت ها انجام شد و شما در نظر گرفتید که کدام رشته برای شما مناسب تر است مطمئنا نیاز دارید تا لوازمی که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد تهیه کنید. لوازمی که تهیه درست آن ها باعث موفقیت شما و عدم توجه به خرید مناسب لوازم اسکیت باعث شکست شما در پروسه و فرآیند یادگیری می شود.

رشته اسکیت در مرحله نخست با رشته اسکیت پایه و تکمیلی آغاز می گردد که شاید مهم ترین قسمت از اسکیت می باشد. اینجاست که هنرجویان به این رشته علاقه مند می شوند و یا از آن دلزده؛ بنابراین خیلی مهم است که هم مربیان و هم والدین توجه زیادی به این قسمت داشته باشند. لوازم باکیفیت برای فرزندان خود تهیه کنند و آن ها را در کلاس های مناسب یک آکادمی اسکیت، باشگاه اسکیت و یا پیست اسکیت ثبت نام نمایند.

حضور در کنار دیگر کودکان و زیر نظر یک مربی متخصص باعث می شد تا فرزند شما این شانس را داشته باشد که در آینده فرصت های بینظیری پیش رویش قرار گیرد. بتواند در تیم های باشگاهی، تیم های استانی و تیم های ملی قرار گیرد و حتی برای کسب مدال در رقابت های جهانی یک کاندید مناسب باشد. مطمئنا بدون توجه والدین و عدم صرف هزینه زمانی ومالی این مهم قابل دستیابی نمی باشد اما اگر به این موارد توجه شود مطمئنا شانس بالایی وجود خواهد داشت.

نکته ای که بسیاری از افراد به آن توجه نمی کنند تنها بسنده کردن به کلاس های آموزشی است. شما برای آنکه بتوانید در رشته اسکیت موفق باشید حتما باید تمرین های انفرادی نیز صورت دهید؛ حتما باید تمرینات بیرون از پیست اسکیت نیز داشته باشید. تمرینات بدنسازی از مهم ترین نکات به شمار می روند که خیلی از افراد به آن توجه نمی کنند اما باز که از این مسائل بگذریم به مسئله مهمی می رسیم به نام خرید تجهیزات اسکیت.

خرید لوازم اسکیت در فروشگاه اسکیت معتبر بهترین گزینه پیش روی شما می باشد؛ شما با فروشگاهی که در تمامی زمینه ها تخصص دارد می توانید آنچه را که نیازتان است پیدا کنید. چه در رشته اسکیت نمایشی، چه رشته اسکیت سرعت، چه رشته اسکیت هاکی، چه رشته اسکیت فری استایل، چه رشته اسکیت رول بال فعالیت دارید می توانید از فروشگاه اسکیت آقای وحید شجاعی خریدهای خود را انجام دهید. این خریدها با کیفیت بالا در اختیار شما قرار می گیرد، شما می توانید به صورت مجموعه ای خرید کنید و هم به صورت تک محصولی که در صورت خریدهای مجموعه ای تخفیف های ویژه ای برای شما در نظر گرفته می شود.

همچنین باید توجه داشته باشید که این فروشگاه اسکیت با تمامی برندهای معروف کار می کند و کیفیت بالای محصولات اولویت توجه این مجموعه می باشد. تمامی برندها از نمایندگی های معتبر ایران و خارج تهیه می شوند و به صورت یک پک با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار می گیرد. شما اگر می خواهید در تجهیزات جانبی رشته اسکیت هاکی یا رشته اسکیت نمایشی یا رشته اسکیت سرعت را تهیه کنید می توانید به سادگی با مسئول فروشگاه تماس بگیرید و در اسرع وقت محصول مورد نظر خود را دریافت کنید از طرفی می توانید خرید از خارج از کشور را مدنظر داشته باشید که به صورت مستقیم این کار برای شما صورت می گیرد، خرید به نام شما انجام می گیرد و بسته در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید. مطمئنا این مسیر، مسیر طولانی تری خواهد بود اما این مزیت را دارد که قیمت های مناسب تری را نیز برای شما رقم می زند بنابراین این نکته قابل توجه است که ما برای تامین تمامی لوازم مورد نیاز شما آماده هستیم و بدون محدودیت این کار را برای شما انجام می دهیم.

مطمئنا سعی می شود تا بهترین قیمت ها برای شما لحاظ شود تا با شرایط سخت اقتصادی هیچ کودکی از تمرین اسکیت باز نماند. رشد و بالندگی رشته اسکیت در سال های اخیر به ویژه مورد توجه فدراسیون اسکیت بوده است و موفقیت های اخیر رشته هایی مانند رشته های آیس هاکی، رینک هاکی و رشته اسکیت سرعت به دلیل همین توجه ها رخ داده است. اگر شما نیز از دست اندرکاران رشته اسکیت می باشید تلاش کنید تا بهترین کیفیت هم برای ارائه محصولات مناسب و هم برای برگزاری کلاس های آموزشی باکیفیت در اختیار هنرجویان قرار داشته باشد. نظارت فدراسیون اسکیت بر پروسه های آموزش باعث می شود تا کیفیت ورزش اسکیت در کشور بالا رود و این بالا رفتن کیفیت، کیفیت تیم های ملی را بالا خواهد برد و در نهایت باعث می شود تا ایران بتواند در رقابت های جهانی افتخارآفرین ظاهر شود. کسب مدال نقره مسابقات آیس هاکی جهانی در دیویژن 4 از افتخاراتی است که چند روز گذشته نصیب تیم ملی ایران شد و تلاش های یک سال اخیر این عزیزان به نتیجه نشست.

فعالیت  های آیس باکس مجموعه ایران مال در کسب این نتیجه بسیار پررنگ و تاثیرگذار بود و رسانه های ملی نیز برای موفقیت همه جانبه این رشته جذاب تمام تلاش خود را معطوف داشته اند. امیدواریم همه رشته های اسکیت به رشد و بالندگی که استحقاق آن را دارند برسند و موفقیت های روزافزون رشته های اسکیت را مجدد مشاهده کنیم.

پس برای دریافت مشاوره برای خرید لوازم اسکیت باکیفیت فروشگاه اسکیت وبسایت آقای وحید شجاعی را در نظر داشته باشید با مسئول فروشگاه تماس بگیرید، اطلاعات لازم را دریافت کنید، در صورت دریافت قیمت مناسب خرید خود را نهایی سازید. دیگر قسمت های وبسایت آقای وحید شجاعی بر کیفیت بالای فعالیت های ایشان نظارت دارد و شما می توانید با خیالی آسوده محصولات مورد نیاز خود را از یکی از پیشکسوتان اسکیت تهیه کنید. تجربه آقای وحید شجاعی در واردات لوازم اسکیت به سال های بسیار قبل بازمی گردد بنابراین فرصت را از دست ندهید و برای دریافت تخفیف های مناسب هم اکنون اقدام کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *