خرید تجهیزات اسکیت از فروشگاه اسکیت

فروشگاه اسکیت
مارس 2, 2022
فروشگاه اسکیت و تجهیزات اسکیت
مارس 15, 2022

همان طور که در مطالب متعددی که در این وبسایت منتشر شده است اشاره کردیم خرید لوازم و تجهیزات اسکیت یکی از مهم ترین قسمت هایی است که شما برای آغاز این رشته ورزشی نیاز دارید که به آن توجه کنید؛ این گونه نیست که شما تصمیم بگیرید و بدون دانش و آگاهی لوازمی را خریداری کنید و با استفاده از آن ها بتوانید اسکیت را فرا گیرید البته برخی تصوری اشتباه تر نیز دارند که نه تنها این وسائل را خودشان تهیه کنند بلکه خودشان نیز مسیر را به تنهایی پیش ببرند یعنی بدون حضور و کمک مربی و به تنهایی مراحل یادگیری اسکیت را جلو ببرند مطمئنا آموزش اسکیت یک کار کاملا تخصصی می باشد که فدراسیون اسکیت برای هرچه بهتر بودن کیفیت آن مربیانی را هر ساله پرورش می دهد و با استاندادهای بالایی نیز این کار را به اتمام می رساند یعنی مربیان در صورت عدم شایستگی نمی توانند امتحانات را پاس کنند و بتوانند به عنوان یک مربی بااعتبار از سمت فدراسیون به فعالیت خود ادامه دهند.

مطمئنا آکادمی اسکیت نیز برای بالا بردن اعتبار خود از مربیانی بهره می برد که کارت مربیگری در اختیار دارند و اگر این کار را انجام نمی دهند کاری غیرقانونی در پیش گرفته است. فدراسیون اسکیت بسیار بر این مسئله تاکید دارد که آکادمی های اسکیت، باشگاه های اسکیت، زمین های اسکیت، پیست های اسکیت همگی شرایطی را دنبال کنند که بحث صحیح بودن آموزش به خوبی پیگیری شود.

آموزش اسکیت یک بحث کاملا تخصصی می باشد و برای اینکه فرد بتواند اسکیت را به گونه ای فرا گیرد که بتواند در آینده برای حضور در مسابقات اسکیت یک کاندید مناسب باشد حتما باید به صورت تخصصی و حرفه ای آموزش را دنبال نماید. باید وقت کافی برای تمرین اختصاص دهد، باید از مربیان ارزشمند و باتجربه بهره ببرد، باید از لوازم اسکیت مناسب استفاده نماید و هر کدام از این عناصر که حضور نداشته باشد امکان ترقی و رشد او کمتر خواهد بود یعنی در آینده شرایطی که برای حضور او در تیم های حرفه ای فراهم می آید بسیار کمتر از فردی می باشد که به صورت اصولی و حرفه ای تمامی مراحل را طی کرده است. اولین مرحله دریافت مشاوره از افراد باتجربه می باشد مطمئنا شما نمی توانید به اطلاعات یک مغازه دار بسنده کنیدبلکه باید اطلاعات خود را به گونه ای جمع آوری کنید که افراد با دیدگاه های مختلف شما را راهنمایی کنند برای مثال یک مربی اسکیت در مورد خرید اسکیت چه می گوید؟ یک مسئول باشگاه؟ یک فرد از فدراسیون اسکیت؟ و یک یا دو مغازه دار؟ تمامی این موارد به شما کمک می کند که در نهایت تصمیم گیری بهتری داشته باشید البته راه های ساده تری نیز وجود دارد.

شما می توانید با فروشگاه اسکیت آکادمی اسکیت وحید تماس بگیرید که مدیریت در اختیار آقای وحید شجاعی می باشد. این فروشگاه با سابقه ای طولانی در تامین لوازم و تجهیزات برای بازیکنان اسکیت محلی مطمئن برای تهیه تجهیزات مورد نیاز شما خواهد بود. شما می توانید به راحتی به این فروشگاه اعتماد کنید با سرپرست فروشگاه صحبت کنید، مشاوره های لازم را دریافت کنید و جنس خود را در اسرع وقت دریافت کنید حتی برای شما این امکان فراهم آمده است که بتوانید خرید خود را به صورت مستقیم از کشورهای خارجی انجام دهید. این خرید معمولا از اروپا صورت می گیرد و شما اگرچه لوازم خود را با مدت زمان طولانی تری دریافت خواهید کرد اما قیمت های مناسب تری نیز برای شما در نظر گرفته می شود. اینگونه است که شما می توانید با  خیالی آسوده تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه کنید. تجهیزات اسکیت تنوع بسیار زیادی دارد و اگر شما بخواهید در مورد تمامی آن ها تحقیق به عمل آورید مدت زمان طولانی زمان باید اختصاص دهید. بعد از این که توانستید رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید نیز لازم است تا با مسئول تخصصی فروشگاه صحبت های لازم را انجام دهید تا بتوانید کفش اسکیت مورد نظر و یا تجهیزات جانبی آن رشته را به بهترین قیمت و با بلاترین کیفیت خریداری کنید. اعتبار فروشگاه اسکیت کار کردن با نمایندگی هایی است که به صورت فعال در ایران و یا خارج به کار مشغول هستند و انگیزه اصلی آن ها تامین لوازم باکیفیت برای مشتریان می باشد.

فروشگاه اسکیت باید تنوع مناسب وسائل و لوازم اسکیت را نیز باید در اختیار شما قرار دهد یعنی اینکه شما باید بتوانید به راحتی هرآنچه را می خواهید تهیه نمایید بدون اینکه نگران این باشید که آیا کیفیت لازم را دارد باخیر؟. درست است که قیمت بحث اصلی هر محفلی می باشد اما شما باید کیفیت بیشتر مورد نظرتان باشد افراد برای اینکه بتوانند تمامی این موارد را همزمان تامین کنند لازم است تا با افراد دانا مشورت نمایند.

اگر در رشته اسکیت هاکی فعال هستید مطمئنا تلاش شما برای تهیه لوازم و تجهیزات بیشتر خواهد بود شما نیاز دارید تا کلاه هاکی، چوب هاکی، زانوبند هاکی، آرنج بند هاکی، پد سینه هاکی، شلوارک هاکی و تمامی لوازم دیگری که مورد نیاز است را تهیه کنید همچنین کفش اسکیت هاکی، کفشی مخصوص برای این رشته ورزشی می باشد که برای استاپ و استارت های ناگهانی طراحی شده است؛ بدنه محکمی دارد تا در مقابل ضربات مقاوم باشد و کیفیت بلبرینگ چرخ های آن باعث می شود تا شما سرعت بسیار بالایی را تجربه کنید. تهیه این لوازم با کیفیت بالا باعث می شود تا شما در تیم بتوانید نقش اصلی خود را ایفا کنید و با توجه به پوزیشنی که در آن فعال هستید که یا دفاع است یا حمله می توانید بهترین عملکرد را از خود نشان دهید. ورزش اسکیت هاکی یک ورزش تیمی است و فارق از اینکه شما در رشته رینک هاکی، آیس هاکی یا اینلاین هاکی فعالیت دارید باید بتوانید با اعضای تیم خود به خوبی همکاری نمایید.

رشته اسکیت نمایشی نیز کفش هایی بسیار زیبا و مخصوص به خود را دارد این کفش ها با ترمزی که جلوی آن طراحی شده است قابلیت این را به شما می دهد که حرکات پیچیده این رشته را از کار دربیاورید. طراحی زیبا و منحصربه فرد کفش های اسکیت نمایشی علت علاقه بسیاری از بازیکنان این رشته ورزشی می باشد یعنی آن ها اول عاشق کفش اسکیت نمایشی می شوند و بعد وارد این رشته خواهند شد. خرید کفش اسکیت نمایشی نیز نکات بسیار زیادی دارد که با توجه به فیزیک بدنی شما، نوع حرکاتی که شما تمرین می کنید، سطحی که در آن قرار گرفته اید و تکنیک هایی که مدنظر دارید تا آن ها را تمرین کنید بستگی خواهد داشت. عدم توجه به این موارد باعث می شود شما خرید نامناسب داشته باشید و به زودی این کفش برای شما ناکارآمد باشد.

کفش اسکیت سرعت که به علت چرخ های بسیار بزرگش مشهور می باشد زیبایی ویژه ای دارد. کفش هایی بدون ساق با چرخ های بزرگ که چشم هر بیننده ای را خیره می کند. بسیاری از کودکان این چرخ های بزرگ را می بینند و عاشق رشته اسکیت سرعت می شوند. کفش اسکیت سرعت کفش هایی گران قیمت می باشد که با طراحی ویژه ای که دارند قابلیت انعطاف پذیری و حرکات مختلف را به شما خواهند داد.

اما رشته اسکیت فری استایل نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و طراحی ویژه و مخصوص کفش های خود را دارد. کفش اسکیت فری استایل با طراحی ویژه ای که دارد ترک های کوتاه تری دارد و چرخ ها به صورت راکر در آن قرار گرفته اند تا بازیکن قدرات مانور بیشتری را تجربه کند. سطح تماس پایین چرخ ها باعث می شود برای حرکات بین مانع و یا حرکت هایی که در اسپیداسلالوم مورد نیاز است بهترین کارایی به شما داده شود. شما نیز اگر علاقه مند به رشته اسکیت فری استایل هستید می توانید با تهیه لوازم آن که مخصوصا کفش اسکیت فری استایل و موانع تمرینی آن می باشد کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کنید.

پس توجه می کنید که خرید لوازم اسکیت کاری تخصصی و حرفه ای می باشد و شما نمی توانید بدون توجه به موارد مهم وارد این موضع شوید و کیفیت بالایی را تجربه کنید. عدم توجه به موارد مهم باعث می شود تا شما کفشی نامناسب و یا لوازمی نامطمئن خریداری کنید و به زودی از خرید آن پشیمان شوید یا کفش ها کیفیت مناسب را نداشته باشد و به پاهای شما آسیب بزند و یا در حالت دیگر بشکند و یا قسمتی از آن از رده خارج شود.

پس به شما توصیه می کنیم برای پول خود ارزش قائل باشید و کیفیت مناسب را سرلوحه انتخابتان قرار دهید. شما نمی توانید بدون لوازم و تجهیزات باکیفیت قله های موفقیت را در رشته اسکیت درنوردید. هر چیز اسباب و لوازم خود را می طلبد و خوب است برای ورود به این حوزه  با افراد مطلع مشورت نمایید تا از دست سودجویان در امان باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *