فروشگاه اسکیت

آموزش اسکیت در باشگاه ها
فوریه 21, 2022
خرید تجهیزات اسکیت از فروشگاه اسکیت
مارس 8, 2022

اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که به شاخه های پرهیجان اسکیت وارد شده اید حتما می دانید که تهیه لوازم اسکیت یکی از مهم ترین ارکان در پیشرفت و داشتن آینده ای روشن در اسکیت است. رشته اسکیت یک رشته جذاب و هیجان انگیز است. سرعت در رشته اسکیت حرف اول را می زند، شما در هر رشته ای که باشید به گونه ای با سرعت سر و کار دارید حتی در رشته نمایشی که زیاد این عنصر به چشم نمی آید برای داشتن جامپ هایی مناسب و اجرای حرکات به زیبایی هرچه تمام تر شما نیاز دارید تا سرعت های بالایی را تجربه کنید. اسکیت هاکی که تکلیف اش مشخص است؛ تلاش و جنگ و جدال برای به دست آوردن پاک باعث می شود بازیکنان از ماکزیمم توان خود برای رسیدن به حریف و قاپیدن پاک استفاده کنند.

رشته اسکیت سرعت که نامش بر روی آن است وام دار داشتن سرعتی بالا برای شرکت در رقابت های جهانی و بین المللی می باشد. رشته اسکیت رول بال، رشته فوتینز و رشته فری استایل نیز از این عنصر بی بهره نیستند و اگر می خواهید در رشته های اسکیت و انواع و اقسام آن توانمندی کسب کنید باید بتوانید از لوازمی استفاده کنید که قابلیت های شما را افزایش دهند. اینگونه نیست که شما وسیله ای ضعیف تهیه کنید و با توان بدنی خود آن را جبران نمایید. برای مثال شما تصور کنید بازیکنی اسکیت هایی با بلبرینگ هایی سطح پایین دارد و بازیکنی اسکیت هایی با بلبرینگ هایی باکیفیت بالا. توانی که بازیکن دوم باید برای رسیدن به هدفش صرف کند بسیار کمتر خواهد بود بنابراین انرژی و توان بدنی او صرف کارهای مهم تری می شود نه اینکه بخواهد خود را به بازیکنان دیگر برساند بنابراین تهیه لوازم اسکیت یک عنصر حیاتی در رشته اسکیت به شمار می رود حال اگر به لوازم جانبی نیز توجه کنیم می بینیم که استفاده از این لوازم نیز اهمیت بالایی پیدا می کند. در رشته اسکیت هاکی به ویژه، این لوازم تنوع بسیار بالایی دارد و استفاده از تجهیزاتی که کیفیت بالایی دارند نقشی تعیین کننده در کیفیت فعالیت بازیکنان و تیم ها خواهد داشت.

اگر بخواهیم لوازم رشته اسکیت را به چند بخش اصلی تقسیم کنیم می توانیم اسکیت را مهم ترین بخش بشماریم، چرخ ها، بلبرینگ ها، فریم اسکیت، لوازم ایمنی، تجهیزات جانبی نظیر ساک و لوازم کمک آموزشی آف رینک از جمله این لوازم به شمار می روند. در رشته اسکیت نمایشی، رشته اسکیت سرعت، رشته اسکیت فری استایل و رشته اسکیت هاکی هر کدام لوازم مخصوصشان ارائه می شود و داشتن و در ارتباط بودن با یک فروشگاه اسکیت معتبر می تواند این مسئله را برای شما آسان و قابل حل کند. فروشگاه اسکیت معمولا به مجموعه اطلاق می شود که تمامی تجهیزات اسکیت را با کیفیتی بالا در اختیار شما قرار می دهد؛ معمولا فروشگاه اسکیت اگر سابقه مناسبی در این امر و فعالیت داشته باشد با تمام نمایندگی های اصلی در ارتباط است و می تواند این تجهیزات را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیارتان قرار دهد. از طرفی امکان سفارش های مستقیم از خارج از کشور نیز به وجود آمده است که بار سفارشی شما با قیمتی مناسب تر اما با زمانی بیشتر در اختیارتان قرار خواهد گرفت. پس شما هستید که تعیین می کنید کدام رویکرد برایتان مناسب تر است. اگر عجله ندارید می توانید از رویکرد دوم یعنی سفارش مستقیم استفاده کنید که خب قیمت های مناسب تری را برای شما در پی خواهد داشت و اگر برای خرید لوازم عجله دارید می توانید به کارشناسان فروش فروشگاه اسکیت پیغام دهید و در اسرع وقت وسیله مورد نظر خود را دریافت کنید.

از این رو فروشگاه اسکیت وبسایت آقای وحید شجاعی در خدمت شما می باشد تا بهترین لوازم را در اختیارتان قرار دهد. شما می توانید در این وبسایت تمامی تجهیزات اسکیت را در اسرع وقت تهیه نمایید و مناسب ترین قیمت را نیز دریافت کنید. گردآوری چنین پکیجی کار آسانی نمی باشد اما دست اندرکاران و تیم آقای وحید شجاعی برای این مهم تلاش بسیاری کرده اند تا شما عزیزان بتوانید به آسانی در رشته اسکیت بالاترین کیفیت ممکن را دریافت کنید.

برای مثال چوب اسکیت هاکی یکی از لوازم بسیار مهم می باشد؛ این وسیله که ابزار اصلی کنترل پاک در دست بازیکنان اسکیت هاکی می باشد با کیفیت های متفاوتی ارائه می شود. قیمت های متفاوتی برای آن وجود دارد و شما با توجه به سطحی که در آن قرار گرفته اید و نوع موقعیتی که به عنوان بازیکن در آن فعالیت دارید می توانید به تهیه این چوب همت گمارید. کارشناسان ما در این زمینه اطلاعات کامل و دقیقی به شما ارائه خواهند کرد تا شما بتوانید به سادگی آنچه مورد نیازتان است را در دست داشته باشید نه اینکه چوبی را تهیه کنید که علیرغم قیمت پایین به درد شما نمی خورد. برای مثال چوبی را تهیه کنید که چوب دیفنس می باشد و شما و شما در موقعیت آفنس می خواهید از آن استفاده کنید و یا چوبی را استفاده کنید که درصد آلیاژ کربن آن به طور مناسبی برای موقعیتی که شما در آن بازی می کنید ساخته و پرداخته نشده است. همچنین باید توجه داشته باشید که نوع برخوردهایی که شما در پی آن هستید نیز مهم است برای مثال شما در یک موقعیت یک بازی جدی قرار گرفته اید یا می خواهید به صورت تمرینی و یا حتی به صورت انفرادی تکنیک هایی را تمرین کنید . برای موقعیت هایی که درگیری های بالاتری دارد شما چوب هایی با مقاومت بالاتری نیاز دارید بنابراین باید دقت کنید که تهیه لوازم ارزان قیمت لزوما به نفع شما نمی باشد چون ممکن است به زودی شما دچار مشکل شوید و برای مثال چوب هاکی شما بشکند یا ترک بخورد و دیگر قابل استفاده نباشد. پس خیلی خوب است که قبل از خرید از کیفیتی که مد نظرتان است اطمینان حاصل کنید، بودجه خود را در نظر بگیرید و برای تهیه لوازم ارزان قیمت هیجان نداشته باشید باید بدانید که هیچ ارزانی بدون دلیل نیست.

از موارد دیگر می توانیم به پد سینه هاکی، کلاه اسکیت هاکی، شلوارک اسکیت هاکی، زانوبند اسکیت هاکی و آرنج بند اشاره کنیم. این لوازم و تجهیزات بسیار ضروری و مهم هستند و کیفیت مناسب و بالای آن ها باعث می شود تا سلامتی شما در حین تمرینات و مسابقات حفظ شود. شما در مسابقات هاکی درگیری های زیادی را تجربه می کنید بنابراین باید لوازم ایمنی قدرتمندی در اختیار داشته باشید تا شما را از گزند بازیکنان حریف در امان نگه دارد. طبیعت بازی هاکی برخورد و درگیری می باشد و شما نمی توانید از این مسئله اجتناب کنید اگر می خواهید یک بازیکن حرفه ای باشید.

بنابراین رشته های مختلف اسکیت نشان می دهد که داشتن تجهیزات مناسب یک امر مهم و ضروری است برای مثال در اسکیت نمایشی نیز شما نیاز دارید تا تمرینات آف رینک مناسبی داشته باشید. این تمرینات آف رینک با استفاده از اسپینر با کیفیت مناسب و یا لوازم و تجهیزاتی برای تمرین پرش ها ممکن می شود. در قسمت داخل زمین نیز شما نیاز دارید اسکیت هایی با کیفیت بالا تهیه کنید تا شما را در جامپ ها یاری نماید یا مثلا اگر شما وزن بالایی دارید یا سن شما در حال رشد است باید اسکیت هایی را تهیه کنید که با توجه به نیاز شما بهینه سازی شده اند پس باز هم تاکید می شود که بر روی قیمت های پایین تاکید نداشته باشید لزوما هر قیمت پایینی به درد کار شما نخواهد خورد و نیاز شما را برطرف نخواهد کرد و اگر هم نیاز شما را برطرف کند این مسئله، مسئله ای کوتاه مدت خواهد بود برای مثال بازیکن نمایشی را تصور کنید که در حال رشد و وارد شدن به یک فاز جدید می باشد و بدون مشورت با مربی تصمیم به خرید اسکیتی جدید می کند.

اسکیت را تهیه می کند و اسکیتی با کیفیت مناسب نیز می باشد اما این اسکیت برای سطح قبلی تمرینات او مناسب بوده و او باید در این مرحله جابجایی در استفاده از تجهیزات داشته باشد پس اقدام به خرید لوازمی کرده است که در گذشته برای او مناسب بوده و از این به بعد ممکن است خودش باعث عدم پیشرفت بازیکن شود. پس دقت می کنید که ظرافت های زیادی در خرید لوازم و تجهیزات اسکیت وجود دارد که اگر به آن ها دقت نشود ممکن است پول خود را به سادگی دور بریزید و هیچ عایدی نصیب شما نشود حداقل این مسئله برای بازیکنان حرفه ای به صورت جدی برقرار است. در تصویری کوتاه تر نیز باید به این مسئله دقت کنیم که در شروع اسکیت خرید لوازم باکیفیت بسیار اهمیت بالایی دارد این خرید لوازم و تجهیزات باکیفیت باعث می شود که شما به اسکیت علاقه مند شوید و یا از آن زده شوید برای کودکان خردسال این مسئله اهمیت ویژه تری پیدا می کند به این دلیل که بازیکنان خردسال استخوان های نرم تری دارند و ممکن است در اثر استفاده از اسکیت های نامناسب به مرور پاهای آن ها به سمت داخل شکل بگیرد و یا آسیب های جدی تری نیز دریافت کند یعنی در حین حرکت به گونه ای بر زمین بخورند که آسیب جدی به بدن آن ها وارد شود.

برای رهایی از این مسئله نیاز است که از همان ابتدا هم لوازم ایمنی اسکیت و هم خود اسکیت با کیفیت بالا تهیه شود؛ شما باید بالاترین کیفیت را مد نظر قرار دهید تا هم استایل مناسبی در آموزش اسکیت داشته باشید هم اینکه در تمرین های انفرادی اسکیت یار و همراه شما باشد نه یک رقیب و دشمن. اسکیتی که با کیفیتی مناسب طراحی نشده باشد مطمئنا به شما آسیب خواهد رساند و شما را در موقعیتی قرار می دهد که ممکن است کلا اسکیت را کنار بگذارید البته مربیان باتجربه بر این مسئله تاکید زیادی دارند زیرا آموزش های فدراسیون اسکیت نیز بر این مسئله به صورت ویژه برقرار است.

فدراسیون اسکیت با آموزش مربیان به صورت اصولی و نظارت بر فعالیت و نحوه عملکرد آن ها باعث شده است تا عدم توجه به کیفیت مناسب جایی برای فعالیت های حرفه ای در پیست ها نداشته باشد. مربیان، کارکنان و سرپرستان پیست ها موظفند تا خانواده ها را از این مهم مطلع کنند حتی اگر خوشایند والدین نباشد. برخی از والدین خریدهایی انجام می دهند که با اعلام مربی به این مسئله که این خرید ها قابل استفاده نمی باشند کمی سرخورده خواهند شد و بر استفاده از آن ها تاکید ویژه می کنند یعنی کودک خود را در موقعیتی قرار می دهند که به صورت اجباری از آن ها استفاده کند و این تصمیم در آینده خوشایند نخواهد شد و تاکید مربیان و سرپرستان بر تغییر این لوازم اجباری و ضروری می باشد.

امید آن می رود با تولید تجهیزات باکیفیت در داخل کشور بتوانیم این شرایط را برای خانواده ها فراهم آوریم که اسکیتی مناسب را با قیمتی پایین تهیه کنند و نیاز نباشد تا برای پرداخت رقم های پایین اسکیت های خارجی بی کیفیت تهیه نمایند بدین ترتیب می توانیم آینده اسکیت را روشن تر ببینیم و امیدوار باشیم که اسکیت به زودی پله های ترقی را از این هم سریع تر خواهد پیمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *