سرکار خانم فریبا مددی سرپرست جدید فدراسیون اسکیت

معرفی رشته های اسکیت قسمت 2
آگوست 17, 2021
اسکیت را برای لذتش دنبال کنید
آگوست 24, 2021

با توجه به اتمام دوره ریاست جناب آقای بهمن محمدرضایی در فدراسیون اسکیت، خانم فریبا مددی از سوی جناب آقای سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به سمت سرپرست فدراسیون اسکیت منصوب گردیدند. ایشان با سابقه طولانی و درخشان در فدراسیون بدمینتون سکان دار هدایت فدراسیون اسکیت شدند و تا برگزاری انتخابات فدراسیون اسکیت عهده دار این وظیفه خواهند بود.

در مراسم معارفه خانم فریبا مددی که با حضور جناب آقای علیرضا خسروی مدیر کل امور مشترک فدراسیون ها برگزار شد، از رئیس سابق فدراسیون اسکیت به دلیل تلاش های شبانه روزی ایشان تقدیر و تشکر به عمل آمد. جناب آقای خسروی، خانم مددی را یکی از مهره های فعال وزارت ورزش دانستند و حضور ایشان را برای ادامه فعالیت های رو به جلوی فدراسیون اسکیت و همچنین برگزاری یک انتخابات بی نقص مفید اعلام کردند.

سرکار خانم مددی طی این حکم، فعالیت خود را در فدراسیون اسکیت به صورت رسمی آغاز نموده اند و تا کنون با روسای انجمن ها و کمیته های فدراسیون اسکیت نیز جلسه های سازنده ای داشته اند.

امید می رود که فدراسیون اسکیت در سایه مدیریت ایشان مسیر موفقیت را با سرعت هر چه بیشتر طی نماید و قهرمانان این رشته امیدوار به آینده فعالیت های خود را دنبال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *