پیام نوروزی وزیر محترم ورزش و جوانان

انتخاب رشته اسکیت
مارس 31, 2021
اردوی تیم ملی فری استایل ایران
مارس 31, 2021
  • پیام نوروزی وزیر محترم ورزش و جوانان برای نوروز 1400

وزیر محترم ورزش و جوانان طی پیامی، فرا رسیدن عید باستانی نوروز را به مردم تبریک گفتند.

در این پیام آمده است:

فرا رسیدن سال جدید را به همه هموطنانم در سراسر جهان تبریک و تهنیت عرض می کنم، هموطنانی که می دانم هر تپش قلب شان و هر جوشش خونشان برای عزت و آبادانی و عظمت ایران است.

تقارن این ایام را با ماه مبارک شعبان و اعیاد بسیارگرانقدرشعبانیه به فال نیک می گیریم و از خداوند می خواهم سال ۱۴۰۰ سال خوبی برای همه مردم جهان خصوصا هموطنانم در داخل و خارج کشورباشد

امیدوارم در سال پیش رو از شر ویروس منحوس کرونا خلاص شویم تا مردم به زندگی عادی خود بازگردند و هر روز شاهد این نباشیم که جمعی از هموطنانمان جانشان را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست می دهند.

از خدا می خواهم سال جدید ،سالی موفقیت آمیز از جمیع جهات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی برای مردم باشد.

در سال ۱۴۰۰ انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا درکشور برگزار می شود اما اهمیت انتخابات ریاست جمهوری از این جهت که مسیر ، و رویکرد ،چهار سال آینده کشور را تعیین کند بسیار مهم است.

امیدوار هستم مردم ما با حضور گسترده پای صندوق های رأی کمک کنند که یک انتخابات باشکوه داشته باشیم چون این حضور می تواند موجبات استحکام پایه های نظام را فراهم کند.

 

  • تبریک سال نو معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان

دکتر محمد علی نژاد، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، طی پیامی فرا رسیدن سال نو و نوروز 1400 را به مردم عزیز تبریک گفتنت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

با سلام و درود به جامعه بزرگ ورزش، ضمن عرض تبریک بمناسبت حلول سال ۱۴۰۰ و آرزوی موفقیت و سربلندی برای یکایک ملت شریف ایران؛ بویژه دفع و محو ویروس منحوس کرونا در سال جدید، کسب نشان طلای نیما عالمیان را در رقابت های تنیس روی میز انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه و ثبت پنجاه و دومین سهمیه ایران برای حضور در بازیهای ۲۰۲۰ توکیو را تبریک می گویم.

بی تردید این موفقیت؛ در این زمان و در آستانه سال نو، برای ورزش ایران شادی آفرین و امید بخش بود تا بیش از پیش باور داشته باشیم که با سرگیری دوباره مسابقات انتخابی پس از شیوع بی رحمانه کرونا در سراسر جهان، هم در میادین پیش رو به اندوخته سهمیه کاروان کشورمان در المپیک بیافزاییم و هم با ممارست و توکل، عملکردی شایان توجه و درخور نام ایران عزیز را در بازیهای توکیو ۲۰۲۰ از فرزندان غیور ایران اسلامی شاهد باشیم.

  • دیدار مسئولین فدراسیون با وزیر محترم ورزش و جوانان

روز یکشنبه 8 فروردیم 1400 آقایان بهمن محمد رضایی، رئیس فدراسیون، هنرجو نایب رئیس فدراسیون و عتیقه چی دبیر کل فدراسیون اسکیت با جناب آقای دکتر سلطانی فر وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان دیداری نوروزی داشتند. در این دیدار گزارشی از عملکرد فدراسیون اسکیت و همچنین برنامه های این فدراسیون برای سال 1400 ارائه شد.

بهمن محمد رضایی در این دیدار با اشاره به کسب موفقیت های اخیر در رشته های اسکیت هاکی واسکیت سرعت افزود، با مدیریت خود جناب سلطانی فر در وزارت ورزش و همچنین همدلی در همه مسئولان ورزشی، حال اسکیت خوب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *