سومین جلسه کمیسیون فنی اینلاین هاکی

بازتاب اولین دوره مسابقات اسکیت هاکی روی یخ ایران
مارس 31, 2021
خرید کفش اسکیت چالشی همیشگی
آوریل 4, 2021
  • سومین جلسه کمیسیون فنی اینلاین هاکی فدراسیون جهانی به صورت مجازی برگزار شد

این جلسه که سومین جلسه این کمیسیون در سال 2021 می باشد، با حضور رامین عتیقه چی به عنوان یکی از پنج عضو این کمیسیون به مدت دو ساعت برگزار شد. در این جلسه به موضوعاتی همچون:

پیدا کردن راهی مناسب برای برگزاری مسابقات جهانی اینلاین هاکی با توجه به پاندمی کرونا ویروس

مشخص کردن زمان برگزاری جلسه آنلاین با رئیس فدراسیون اسکیت کلمبیا و شهردار شهر میزبان مسابقات

نحوه انتخاب هشت تیم برتر در اینلاین هاکی برای حضور در مسابقات بازی های جهانی بیرمنگام آمریکا

برگزاری غیر متمرکز مسابقات جهانی در رده های جوانان و بزرگسالان

بررسی کمپ موفق آموزشی برگزار شده در آمریکای جنوبی و راه کار برای ادامه دادن این کمپ در کشور های دیگر

بررسی برگزاری کلاس های مربی گری و داوری به صورت مجازی و زیر نظر فدراسیون جهانی

و بررسی شرایط و وضعیت موجود اینلاین هاکی در قاره های مختلف، پرداخته شد.

  • رئیسان و دبیران فدراسیون های اسکیت در قاره آسیا و اوقیانوسیه با ساباتینو آراکو، رئیس فدراسیون جهانی اسکیت جلسه برگزار کردند

در این جلسه که به صورت مجازی برگزار گردید، آقای محمد رضایی و عتیقه چی به عنوان رئیس و دبیر فدراسیون اسکیت ایران حضور داشتند. در این جلسه برنامه و سیاست گزاری های فدراسیون جهانی برای آینده اسکیت از سوی فدراسیون جهانی به اشتراک گذاشته و مورد بررسی قرار گرفت. همچنین رئیس فدراسیون جهانی، آقای آراکو بر تلاش این فدراسیون جهت برگزاری مسابقات مختلف جهانی در رشته های مختلف تاکید نمود و افزود، او و تمام همکاران او در فدراسیون جهانی با تمام قوا تلاش خواهند کرد تا مسابقات جهانی اینلاین هاکی و اسکیت سرعت در کلمبیا، مسابقات جهانی فری استایل در شانگهای چین، مسابقات جهانی اسکیت هنری در پاراگوئه و مسابقات جهانی اسکیت آلپاین در روسیه با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت تامین امنیت بازیکنان و تیم های حاضر، برگزار گردد.

آراکو همچنین ضمن ابراز رضایت از برنامه ریزی های انجام شده برای بازی های اسکیت World Skate Games در آرژاتین ابراز امیدواری نمود تا این مسابقات طبق زمان بندی مشخص شده و با نظم برگزار شود.

آقای رامین عتیقه چی نیز در این جلسه که به عنوان عضو کمیسیون فنی فدراسیون جهانی اسکیت نیز حضور داشت، پیشنهاد اضافه شدن قسمتی برای جستجو تقویم رویداد های در وب سایت فدراسیون جهانی را ارائه نمود تا تمامی فدراسیون های ملی و کنفدراسیون ها به راحتی برای اطلاع از رویداد های مهم امکان برنامه ریزی راحت تر را داشته باشند.

این پیشنهاد با استقبال آراکو روبرو گردید و در دستور کار قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *