دیدار مسئولین از رشته های مختلف اسکیت

دوره عملی مربیگری درجه سه اسکیت هنری
فوریه 28, 2021
اسکیت در روزهای تعطیلی
مارس 4, 2021

رشته اسکیت یکی از رشته های بسیار جذاب در تمام شاخه های ورزشی در دنیا می باشد. نه تنها رشته اسکیت در ایران محبوب است بلکه در تمام دنیا بسیار مورد توجه می باشد. افراد در سنین مختلف  از خردسالی تا بزرگسالی به رشته اسکیت مشغول می شوند و خانواده های آن ها سرمایه گذاری های طولانی مدت برای موفقیت فرزندانشان در نظر می گیرند. این سرمایه گذاری هم سرمایه گذاری مالی و هم سرمایه گذاری زمانی خواهد بود یعنی اگر بخواهید در رشته اسکیت حرفی برای گفتن داشته باشید باید برنامه ای طولانی مدت تعریف کنید و به آن پایبند باشید.

تمام تلاش خود را معطوف موفقیت در رشته اسکیت کنید و در شاخه تخصصی که انتخاب کرده اید بالاترین حد توان خود را مصرف نمایید. مطمئنا یک بستر مناسب، یک آکادمی اسکیت معتبر و یک مربی باتجربه برای دست یافتن به این مهم الزامی است و برای این منظور می توانید از فدراسیون اسکیت تخقیقات لازم را انجام دهید. آکادمی اسکیت خرمشاد یک آکادمی اسکیت معتبر و با قدمت طولانی در این زمینه است.

اگر می خواهید خود را به گونه ای آماده کنید که برای مسابقات اسکیت نیز آماده باشید مطمئنا این مسئله حیاتی تر خواهد بود پس وقت کافی برای انتخاب یک مجموعه معتبر برای آموزش اسکیت اختصاص دهید. در نهایت وقتی این کار را انجام دهید دیگر تلاش و کوشش شما و برنامه منظمی که برای این کار ترتیب می دهید تعیین کننده میزان موفقیت شما خواهد بود.

فدراسیون اسکیت با برنامه های منسجمی که برای تشکیل مسابقات اسکیت دارد و کمپ هایی که برای تمرین تیم ملی تشکیل می دهد توانسته اسکیت یک جریان منظم از رفت و آمد ورزشکاران و درگیر بودن آن ها در مسابقات را ایجاد کند. این درگیری باعث می شود ورزشکاران همواره روحیه ای بالا داشته باشند و بتوانند برای مسابقات جهانی نیز خود را آماده نگه دارند. حضور شرکت کنندگان از تمامی استان ها و شهرستان ها باعث می شود که این انگیزه چندین برابر شود. پیست اسکیت تخصصی فدراسیون اسکیت که یک پیست استاندارد می باشد و ورزشکاران را جذب تمرین و شرکت در مسابقات خود می کند هر روز بهتر از دیروز می گردد و این تلاش ها مرهون پرسنل فدراسیون اسکیت و به ویژه جناب آقای بهمن محمدرضایی و جناب آقای رامین عتیقه چی می باشد.

اما در کنار این تلاش ها باید توجه داشته باشید که دیدار مسئولین باعث می شود تا دلگرمی بسیار بیشتری برای ورزشکاران به وجود بیاید. اینکه آن ها امیدوار شوند که مسئولین نیز به ورزش آن ها توجه دارند و برای آن ها برنامه ریزی دقیقی در نظر گرفته اند. بودجه های قابل توجهی به ورزش آن ها اختصاص می دهند تا آن ها بتوانند تمام توان و تمرکز خود را بر روی تمریناتشان معطوف کنند.

برای مثال دیدار رئیس کمیته ملی المپیک از کمپ تیم های ملی آیس هاکی یک حرکت بسیار تاثیرگذار برای ورزشکاران اسکیت روی یخ بود. برنامه ای که با اسکیت نمایشی روی یخ و اسکیت هاکی روی یخ برای نشان دادن تلاش های این عزیزان برگزار گردید.

جناب آقای کاوه صدقی که رئیس انجمن اسکیت هاکی می باشند و برای توسعه اسکیت روی یخ تلاش های وافری را انجام داده اند پذیرای این عزیز بوده اند. آقای رامین عتیقه چی دبیر فدراسیون اسکیت نیز همراهی قابل توجهی داشته اند تا بتوانند برای ورزش اسکیت برنامه های مدون تری را تعریف کنند.

این حضور مسئولین اگر ادامه دار باشد و وعده هایی که داده می شود تحقق یابند انگیزه دست اندرکاران فدراسیون اسکیت، بخش های خصوصی اسکیت و ورزشکاران اسکیت بسیار بالاتر می رود و مطمئنا در سال های آینده شاهد جهشی عظیم در رشته اسکیت خواهیم بود. هم اکنون نیز ایران به عنوان یک کشور قدرتمند در رشته های اسکیت اینلاین شناخته می شود و اگر همین مسیر ادامه یابد رشته های اسکیت روی یخ با رشته های اسکیت کواد نیز به این پکیج اضافه خواهند شد. ایران به عنوان یک قطب اصلی در اسکیت در نظر گرفته می شود و همانطور که اکنون در فدراسیون جهانی اسکیت سمت هایی به ایران اختصاص داده شده است این مسئله قدرتمندتر پیش خواهد رفت.

دیدار رئیس کمیته ملی المپیک که بعد از ظهر یکشنبه دهم اسفندماه سال 99 برگزار گردید با حظور تیم ملی بانوان آیس هاکی و تیم آقایان آیس هاکی همراه بود و در مجموعه قدرتمند ایران مال که پیست آیس باکس را در اختیار دارد به سرانجام رسید.

با برنامه ریزی های این چنین مطمئنا مسیری روشن برای اسکیت ایجاد می شود و باشگاه ها، دست اندرکاران به صورت منسجم تر با همدیگر همکاری می کنند تا بتوانند در عرصه های ملی و جهانی قهرمانانی را پرورش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *