تجلیل از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر

دوره مربیگری اسکیت نمایشی
فوریه 21, 2021
مسابقه اسکیت هنری به صورت مجازی
فوریه 22, 2021
  • چهل و چهارمین جلسه هیات مدیره فدراسیون اسکیت

روز شنبه 2 اسفند ماه چهل و چهارمین جلسه هیات مدیره فدراسیون اسکیت با حضور اعضای اصلی در سالن اجلاس فدراسیون اسکیت برگزار گردید.

تکمیل و واگذاری خوابگاه و کمپ تیم های ملی به پیمانکار، نحوه توزیع اعتبارات اختصاص یافته به ورزشکاران ملی و تصویب شرح وظایف نایب رییس بانوان و آقایان هیات های اسکیت استانی در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در پایان این جلسه و به پیشنهاد رئیس محترم فدراسیون جناب آقای بهمن محمد رضایی، جهت کمک به مردم زلزله زده سی سخت نیز، جمع آوری کمک های نقدی و ارسال آن از طرف فدراسیون اسکیت به هم وطنان زلزله زده در دستور کار قرار گرفت.

  • مدیر تیم های ملی رولبال و مربی تیم ملی رولبان بانوان مشخص شدند

طی حکمی که از سوی رئیس محترم فدراسیون، جناب آقای بهمن محمد رضایی به صورت جداگانه ارسال شده است، جناب آقای قدرت الله جمشیدیان به عنوان مدیر تیم های ملی رولبال و سرکار خانم نجمه عبدالله پور به عنوان مربی تیم ملی رولبان بانوان ایران منصوب شدند که برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

  • تجلیل از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر

جناب آقای بهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت، طی مراسمی از جناب آقای حسن دهقان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر، به پاس زحماتشان از ایشان تقدیر و تشکر به عمل آورده و در انتها تقدیر نامه ای را به رسم یادگار به ایشان اهدا نمودند.

متن این تقدیر نامه به شرح زیر می باشد:

خدمت بی منت به مردم، ردای پر افتخاریست بر دوش خدمتگزاران صدیق و خداجو، تا خویش را وقف آنانی کنند که در اندیشه والای رهبرشان ولی نعمتند ، عشق به مردم ، آنجا که با خدمت صادقانه پیوند می خورد پاداشی جز در پیشگاه پروردگار متعال نداشته و جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که مدیرانی از جنس مردم پرورش داده که به برکت آن ، دولت و ملت یک روح باشند در دو کالبد تا پرچم پر افتخار میهن اسلامی را در افق عزت و سربلندی در اهتزاز نگه دارند ، یقینا در این میان حمایت از خانواده بزرگ اسکیت نعمتی دو چندان است و افتخاری مضاعف برای ما.

بدینوسیله بر خود لازم دانستم از لطف و مساعدتهای بی بدیل جنابعالی در مسیر توسعه زیر ساخت های ورزش اسکیت شهرستان شبستر، به لطف یمن حضور و نگاه مسئولانه و متعهدانه جنابعالی این امر خداپسندانه میسر شد، مراتب قدردانی و تشکر خود را اعلام نموده و از خداوند متعال عمر طولانی و با خیر و برکت همراه با موفقیت ، عزت و سرافرازی آرزومندیم و همواره خواهان تداوم این عنایت پر مهر و ارزنده جنابعالی می باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *