دوره مربیگری اسکیت نمایشی

مسابقات دستجات آزاد کشوری سرعت
فوریه 20, 2021
تجلیل از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر
فوریه 22, 2021

کلاس های آموزشی اسکیت بر این اساس و پایه بنیان گذاری می شوند که مربیانی باتجربه بر اساس اصولی آکادمیک روند آموزش و تربیت هنرجویان را به دست بگیرند. این روند آموزشی که توسط فدراسیون اسکیت پایه گذاری شده است و اصول آن بر اساس مبانی فدراسیون جهانی اسکیت می باشد باعث می شود تا همه با یک آموزش صحیح و بر اساس اصول علمی بالا بیایند و برای حضور در مسابقات و انجام حرکات اسکیت با کیفیت بالا آماده باشند.

بنابراین لازم است تا آکادمی های اسکیت برای به استخدام درآوردن مربیان مجرب در این زمینه تلاش کنند و استانداردهای بالایی برای انتخاب مربی داشته باشند. فدراسیون اسکیت نیز به صورت مرتب کلاس های مختلفی برای آموزش مربیان در نظر می گیرد که مربیان بالقوه می توانند برای به دست آوردن شرایط مساعد برای تعلیم اسکیت سواران در این دوره ها شرکت کنند.

این دوره ها مستلزم پرداخت هزینه و همچنین حضور در کلاس های عملی و تئوری آن می باشد اما اگر سطح قابل قبولی از رشته خاصی را داشته باشید می توانید برای دریافت مربیگری درجه 3 آن اقدام نمایید. دوره ها در رشته های مختلف نظیر رشته اسکیت نمایشی، رشته اسکیت سرعت، رشته اسکیت فری استایل و رشته اسکیت هاکی برگزار می شود بنابراین شما انتخاب وسیعی در این زمینه خواهید داشت البته معمولا هر فرد به یک رشته علاقمند می شود و در آن به صورت حرفه ای ادامه می دهد.

داشتن مدارک مختلف باعث می شود که شما سردرگم شوید و ندانید که کدامیک از رشته ها را می خواهید به صورت حرفه ای دنبال کنید. بنابراین رشته ای را که به نظر خودتان در آن تمایل دارید تا آخرید لحطه فعالیت داشته باشید را برگزینید و تمام تمرکز و کوشش خود را بر آن معطوف دارید.

هم اکنون ثبت نام کلاس های فدراسیون اسکیت برای دوره اسکیت نمایشی درجه 3 انجام می شود که متقاضیان می توانند به سایت فدراسیون اسکیت مراجعه کنند و برای حضور در کلاس ها هزینه های لازم را پرداخت نمایند و مدارک لازم را جمع آوری کنند. شرکت در این دوره مستلزم داشتن مربیگری درجه 3 عمومی می باشد و امید است که این دوره های آموزشی در رشته های دیگر نیز برگزار شوند.

اگر شما نیز لوازم و تجهیزات اسکیت نمایشی را دارید برای مثال کفش اسکیت نمایشی دارید و بر روی آن تبحر دارید و می توانید حرکات آن را به اجرا درآورید گزینه مناسبی برای شرکت در این دوره ها می باشید. قطعا برای دریافت مربیگری اصول آموزشی و نحوه انتقال تکنیک ها به بازیکنان بسیار مهم می باشد بنابراین تنها توانمندی شما برای اجرای حرکات مهم نیست. شما باید بتوانید به خوبی این حرکات را به بازیکنان خود منتقل کنید و از آن ها یک قهرمان بسازید.

خانواده ها فرزندان خود را با امیدهای زیادی به دست شما می سپارند و توقع دارند تا پاسخگویی شما در این زمینه قابل قبول باشد. پس توجه کنید که تمام تکنیک های مورد نیاز را فرا بگیرید، از مدرس دوره نکات لازم را سؤال کنید و در ذهن خود بسپارید و با تمرین و ممارست به حد اعلی یک مربی دست بیابید. حضور در کنار مربیان پرسابقه باعث می شود تا شما به عنوان کمک بتوانید تجربه لازم را بیاندوزید و نکاتی را که آن ها مورد استفاده قرار می دهند در کنار آموزه های فدراسیون به پکیجی تبدیل کنید که شاگردان شما را به یک اسطوره در اسکیت نمایشی تبدیل نماید.

به همین ترتیب شما اگر مدرک اسکیت نمایشی درجه 3 را دریافت نمایید بعدا برای شرکت در دوره های بالاتر که درجه 2 و درجه 1 می باشد شرایط لازم را دریافت خواهید کرد.

اسکیت نمایشی یک رشته جذاب در شاخه های اسکیت به شمار می رود و در تمامی اسکیت های موجود در بازار شاخه ای فعال است. رشته اسکیت نمایشی با اسکیت های کواد، رشته اسکیت نمایشی با اسکیت یخ و رشته اسکیت نمایشی با اسکیت های اینلاین تماما مسابقات جهانی خود را دارند و به طور مرتب در حال برگزاری می باشند. پس اگر شما یک بازیکن اسکیت نمایشی می باشید می توانید امیدوار باشید که آینده ای درخشان پیش روی شماست اگر خوب به تمرینات خود ادامه دهید و خود را به سطح جهانی برسانید.

برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد دوره های فدراسیون اسکیت می توانید با وبسایت این ارگان و یا مجموعه آکادمی اسکیت خرمشاد در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *