مرحله سوم اردوی تیم ملی جوانان و نوجوانان

مسیر اسکیت روی یخ هموار می شود
فوریه 13, 2021
یازدهمین گروه دعوت شده به تیم ملی آیس هاکی
فوریه 14, 2021
  • نماینده مردم بروجرد و اشتهارد به شدت به دنبال ساخت پیست اسکیت در این شهرستان

سرکار خانم فاطمه مقصودی، نماینده محترم مردم بروجرد و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی از فدراسیون اسکیت برای حضور در این شهر جهت بازدید و تاسیس پیست اسکیت استاندارد در این شهر، دعوت به عمل آورد که طی آن آقای مجیدهنر جو مائب رئیس فدراسیون و آقای محمود ترابی گوردزی رئیس هیات اسکیت این استان با خانم مقصودی جلسه برگزار نمودند.

  خانم مقصودی با اشاره به این نکته که رشته اسکیت در سطح استان علاقه مندان بی شماری را دارد و همین امر تصمیم بسیار جدی او برای تاسیس یک پیست اسکیت استاندارد را به دنبال داشته است.

آقای هنرجو نیز از کمک های همه جانبه فدراسیون در خصوص اعزام مدرسان مختلف و برگزاری دوره های آموزشی برای این استان خبر داد و در انتهای جلسه مقرر گردید پیست اسکیت شهر بروجرد به همت اداره ورزش و جوانان استان و با همکاری ورزشکاران این رشته تکمیل و در اختیار هیات اسکیت استان قرار بگیرد.

  • مرحله سوم اردوی تیم ملی جوانان و نوجوانان اینلاین هاکی دختران به پایان رسید

اردوی تدارکاتی تیم ملی نوجوانان و جوانان اینلاین هاکی دختران زیر نظر صدف منصوری مربی تیم، طی دو روز و با حضور 30 بازیکن از شهر های تبریز، تهران، اصفهان، قم، شهر ری و ورامین برگزار شد.

دروازه بانان این تیم نیز زیر نظر خانم آرزو ایزدی به تمیرینات اختصاصی خود پرداختند.

در روز پایانی این اردو آقایان بهمن محمدرضایی، رئیس فدراسیون اسکیت، کاوه صدقی، رئیس انجمن اسکیت هاکی و حسین کنوز دبیر انجمن حضور داشته و از نزدیک از روند و شرایط این اردو بازدید به عمل آوردند.

اردوی اولیه با حدود 70 نفر آغاز به کار نمود. در نهایت تیم ملی جوانان با 14 نفر به مسابقات آسیایی اعزام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *