کلاس داوری درجه 2 اسکیت سرعت

اسکیت هاکی و تنوعی بی مانند
فوریه 1, 2021
پیام تسلیت فدراسیون اسکیت
فوریه 1, 2021
  • از7 کتاب در زمینه اسکیت رونمایی شد

در حاشیه سفر رئیس فدراسیون اسکیت و دبیر کل فدراسیون اسکیت به استان چهار محال و بختیاری، جناب آقای بهمن محمدرضایی به همراه جناب آقای رامین عتیقه چی از 7 کتاب، که از تالیفات بهروز افضلی بروجنی، مدرس فدراسیون اسکیت و مربی درجه یک فدراسیون می باشند، رونمایی کردند.

  • ساخت اولین پیست اسکیت استاندارد در شهرستان سامان؟

جناب آقای بهمن محمدرضایی به دنبال تصمیمات جدی برای توسعه ورزش اسکیت در سطح شهرستان ها و شهرهای کوچک تر، این بار طی نشستی با فرماندار و مسئولین شهرستان سامان در خصوص ساخت اولین پیست اسکیت استاندارد در این شهرستان گفتگو و تبادل نظر کردند.

آقای محمدرضایی در این دیدار به این نکته که استان چهارمحال و بختیاری دارای نیروی انسانی پر توان و با استعدادی بوده و امیدوار است از دل این استان بازیکنان فوق العاده ای برای کمک به تیم های ملی راهی اردوهای این تیم شوند اشاره نمود و اضافه کرد جاذبه های توریستی شهرستان سامان می تواند موجب جذب ورزشکاران کشور شود.

آقای کمال اکبریان، فرماندار شهرستان سامان نیز در این دیدار به آمادگی همه مسئولین این شهرستان برای توسعه ورزش اسکیت اشاره کرد و افزود، این شهرستان در زمینه های مختلف ورزشی فعال و در رشته های آبی سرآمد کشور می باشد.

  • کلاس داوری درجه 2 اسکیت سرعت به صورت آنلاین برگزار شد

در این دوره که به صورت مجازی و آنلاین برگزار گردید، 12 شرکت کننده خانم و آقا ازسراسر کشور زیر نظر جناب آقای محسن بهلولی با آخرین قوانین داوری اسکیت سرعت آشنا شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *