فروشگاه اسکیت رکن اساسی

تلاش کمیته رینک هاکی برای ارتباطات جهانی
دسامبر 25, 2020
فعالیت های انجمن اسکیت هاکی
دسامبر 29, 2020

فروشگاه اسکیت یک رکن اساسی در هر آکادمی اسکیت محسوب می شود. یعنی برای اینکه یک آکادمی اسکیت بتواند خدمات جامع و کاملی را به مشتریان خود ارائه دهد لازم است تا یک فروشگاه اسکیت مجهز در اختیار داشته باشد. بدین ترتیب مربیان رشته های تخصصی اسکیت می توانند برای آموزش شاگردان خود تجهیزات و لوازم پیشرفته و به روز دنیا را در اختیار داشته باشند.

این لوازم و وسائل با دشواری های فراوانی به داخل کشور وارد می شوند بنابراین تهیه یک برند مناسب با قیمت قابل قبول از یک نمایندگی معتبر کاری است که بسیار تخصصی می باشد و بدون دریافت اطلاعات لازم در آن مطمئنا با مشکلات جدی مواجه خواهید شد. خرید از فروشگاه های ناآشنا باعث می شود تا شما در این خطر قرار گیرید تا برای ایرادهایی که در آینده اتفاق می افتد مرجعی برای جوابگویی نداشته باشید. پس توجه کنید که انتخاب اسکیت همانند تمام شاخه های آن یک کار تخصصی و ویژه می باشد. شما برای این کار باید با مربی باتجربه خود مشورت نمایید همچنین محصولاتی را که در فروشگاه در دسترس شما قرار می گیرد بررسی کنید و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید.

البته فروشگاه اسکیتی که تحت نظر آکادمی اسکیت فعالیت دارند تلاش می کنند تا بهترین برندها را در اختیار شما قرار دهند زیرا آن فرد خود در آکادمی اسکیت مشغول دریافت آموزش می شود و در صورت بروز هر گونه مشکل در محصول خریداری شده فروشگاه اسکیت پیگیری های لازم را انجام می دهد. بنابراین فروشگاه اسکیت با برندهایی کار می کند که در این زمینه پاسخگو باشند و در واقع یک نمایندگی معتبر محسوب شوند.

تفاوتی نمی کند که شما در چه رشته ای از اسکیت فعالیت دارید وقتی شما وارد مراحل حرفه ای آموزش می شوید بدون داشتن اسکیت مخصوص آن رشته نمی توانید حرکات را از کار دربیاورید. برای مثال رشته های اسکیت نمایشی کفش اسکیت مخصوص به خود را دارند. کفش هایی که در جلوی آن ترمزهایی قرار داده شده است که از جنس به خصوصی ساخته شده اند و طراحی ویژه ای دارند. این ترمزها در کنار طراحی فریم که چرخ ها را در ردیف خاصی قرار می دهد باعث می شود تا بازیکن بتواند بهترین حالت اجرای حرکت را داشته باشد.

رشته اسکیت سرعت که اسکیت هایی کاملا خاص برای استفاده ارائه می دهد اسکیت هایی با چرخ های بسیار بزرگ و همچنین بوت هایی بدون ساق که آزادی عمل برای اجرای پوش ها را به آن ها می دهد. رشته اسکیت هاکی نیز از جمله طراحی های ویژه محسوب می شود که سختی بوت آن بسیار بالا می باشد و در کنار آن آزادی عمل زیادی در اجرای حرکاتی از قبیل اسلاید خواهد داشت. رشته اسکیت فری استایل نیز با ترک های ویژه و مخصوص که آزادی عمل برای حرکت در بین مانع ها را می دهد از جمله طراحی هایی است که در سال های اخیر به پکیج آموزش اسکیت اضافه شده است.

رشته های اسکیت کواد نیز که کاملا طراحی متفاوتی دارند و چهار چرخ به گونه ای قرار می گیرند که هر دو چرخ به صورت موازی در کنار یکدیگر قرار داده می شوند. رشته رینک هاکی از این حیث با توجه به لوازم ایمنی که در کنار کفش اسکیت لازم است به صورت خاص دنبال می شود. رشته ای گروهی که فعالیت آن در ایران چندی است آغاز شده است و امید به موفقیت آن بسیار بالا می باشد.

بدین منظور آکادمی اسکیت خرمشاد تحت نظر آقای وحید شجاعی فروشگاه اسکیت خود را در اختیار دارد و به تمامی عزیزان در سراسر کشور خدمات ارائه خواهد داد. نه تنها بازیکنان خود آکادمی اسکیت خرمشاد بلکه تمامی بازیکنان در ایران می توانند از این فروشگاه اسکیت لوازم خود را تهیه کنند . لوازمی که در رشته های مختلف اسکیت مورد نیاز شما می باشند در یک پکیج قابل ارائه به شما هستند. لوازم و تجهیزات ایمنی هاکی، لوازم رشته اسکیت نمایشی از قبیل اسپینر، لوازم رشته اسکیت سرعت از قبیل چرخ ها و بلبرینگ ها و لوازم رشته اسکیت فری استایل از قبیل چرخ ها و بندهای مخصوص.

خرید کفش اسکیت در میان همه تجهیزات اسکیت کار ویژه ای می باشد و نیازمند حضور مربی متخصص و باتجربه برای انتخاب بهترین مورد است. زیرا کفش های اسکیت بر اساس وزن، فیزیک و سن و شرایط بازیکن متفاوت خواهد بود همچنین اینکه در چه لولی می خواهند آموزش اسکیت را دریافت کنند در خرید آن ها موثر خواهد بود. بنابراین یک مربی باتجربه می تواند بهترین مشاور برای شما باشد در کنار شناخت تمامی توانایی های شاگرد اطلاعات به روز او بهترین تصمیم گیری را برای شما رقم خواهد زد.

پس از خرید از فروشگاه های متفرقه جدا پرهیز کنید زیرا نه تخصصی در زمینه اسکیت دارند و نه پاسخگویی کافی برای مشکلات به وجود آمده خواهند داشت. ان ها صرفا مجموعه ای از لوازم را تهیه می کنند و در اختیار شما قرار می دهند بدون داشتن دانش کافی در مورد نحوه استفاده از آن ها. با فروشگاه اسکیت تخصصی آکادمی اسکیت خود مشورت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید همچنین با خیال راحت از بهترین برندهای دنیا استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *