تلاش کمیته رینک هاکی برای ارتباطات جهانی

مسابقات داوری اسکیت سرعت
دسامبر 25, 2020
فروشگاه اسکیت رکن اساسی
دسامبر 29, 2020

بی شک امروزه عصر ارتباطات می باشد و بدون ارتباط لازم با دنیا نمی توان به پیشرفت واقعی دست یافت. بدون ارتباطات شما نمی توانید دانش روز را دریافت کنید و از تجربیات تمام دنیا بهره مند شوید، شما باید تنها به دانش خود متکی باشید و این مسئله ای است که در جهان امروز قابل اتکا نمی باشد. سرعت رشد در تمامی رشته ها به حدی افزایش پیدا کرده است اگر به این مسئله دقت نداشته باشید به سرعت از قافله جا خواهید ماند و جبران این مسیر طی نشده بسیار دشوار می شود.

در همین کمیته رینک هاکی که از رشته هایی است که جدیدا به پکیج فدراسیون اسکیت ایران اضافه شده است برنامه ریزی های دقیقی برای رساندن خود به قافله جهانی صورت داده است. ارتباط با بازیکنان خارجی و افراد مطلع در این زمینه و تکیه بر دانش روز باعث می شود که این کمیته روند رو به رشد خود را با سرعتی بالا طی کند.

استفاده از کمک تمامی باشگاه دارها، پیست های اسکیت، آکادمی های اسکیت، هیئت های استان ها و فدراسیون اسکیت و مسئولین مربوطه باعث می شود تا کمیته رینک هاکی سال های دور از اسکیت ایران را با سرعت جبران کند اما لازم است تا در این زمینه همگی به صورت یکپارچه دست به دست یکدیگر دهیم تا بتوانیم این رشته را به نهایت موفقیت آن برسانیم.

 در سال های گذشته رشته اینلاین هاکی رزومه بسیار موفقی از خود ارائه داده است و توانسته است در رقابت های خارج از کشور نیز دستاوردهای برجسته ای داشته باشد. رشته آیس هاکی نیز در این زمینه تازه وارد می باشد اما مدت یک سال است فعالیت های خود را آغاز کرده و توانسته در یک تورنومنت جهانی شرکت کند. این سابقه در رشته اسکیت هاکی باعث می شود که رشته رینک هاکی نیز غریب نباشد.

یعنی فرهنگ بازی جمعی مانند رشته آیس هاکی و اینلاین هاکی وجود دارد و تنها باید به ورود لوازم و تجهیزات رینک هاکی تمرکز کرد. به این ترتیب بازیکنان علاقه مند می توانند در این رشته مشغول به فعالیت شوند و برای تشکیل تیم های باشگاهی و تیم ملی نیز با موفقیت عمل کنند.

سرپرست کمیته رینک هاکی جناب آقای وحید شجاعی نیز در این زمینه اهتمامی تام برای مشارکتی همه جانبه صورت داده اند و از همه گان برای کمک به این موضوع دعوت کرده اند. کلیپ های آموزشی، برنامه کلاس های آموزشی آموزش داوری و کلاس های آموزش مربیگری نیز از برنامه هایی است که کمیته رینک هاکی در برنامه ریزی های خود مورد توجه قرار داده است و بر آن نیز تاکید دارد. ارتباط با فدراسیون جهانی اسکیت برای دریافت کمک در این زمینه از دیگر مسائلی است که در هسته اصلی برنامه ها قرار دارد و به آن توجهی ویژه می شود.

درست است که بیماری کووید 19 فعالیت های ایران و جهان در زمینه ورزش را محدود کرده است اما انجام کارهای پایه ای و ریشه ای باعث می شود تا این رشته به سرعت مسیر رشد و پیشرفت خود را پیدا کند.

بسیاری از مواقع ضعف در مسائل پایه ای باعث می شود تا در ادامه مسیر مشکلات جدی به وجود آید بنابراین کمیته رینک هاکی این مسئله را در نظر دارد تا زیرساخت ها را به حدی قدرتمند بنا کند که ساختاری مستحکم حافظ پیشرفت رشته رینک هاکی در سال های آینده باشد.

فرهنگ سازی استفاده از اسکیت های کواد نیز باید در ایران نهادینه شود تا مردم تصور نکنند تنها رشته های اینلاین وجود دارد و موفق خواهند بود. استفاده از اسکیت کواد در دنیا سابقه ای طولانی دارد و مسابقات آن نیز به صورت رسمی بسیار قبل تر از رشته های اسکیت اینلاین در حال برگزاری بوده اند.

اگر شما نیز در این زمینه تمایل دارید تا فعالیت حرفه ای داشته باشید می توانید با کمیته رینک هاکی و شبکه های اجتماعی آن ها در ارتباط باشید و برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلندمدت آن ها را از نظر بگذرانید. موفقیت در رشته رینک هاکی مانند رشته اسکیت اینلاین با تمرین های مستمر و استفاده از لوازم و تجهیزات مناسب امکان پذیر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *