تعیین دبیر کمیته رینک هاکی

استعدادیابی در رشته اسکیت
دسامبر 12, 2020
رشته رینک هاکی قدرتمند به جلو
دسامبر 13, 2020

در سال های گذشته رشته رینک هاکی در ایران مورد توجه نبوده است بنابراین فدراسیون جهانی اسکیت و فدراسیون اسکیت برای رشد و توسعه این رشته جذاب فعالیت خود را آغاز کرده اند. در این راستا مسئولین مربوطه به تشکیل کمیته رینک هاکی همت گمارده اند تا در سال های آینده شاهد درخشش این رشته ورزشی نیز باشیم.

در ماه گذشته طبق صلاحدید رئیس فدراسیون اسکیت و جناب آقای کاوه صدقی رئیس انجمن اسکیت هاکی، آقای وحید شجاعی به عنوان سرپرست کمیته رینک هاکی تعیین شدند.

در ادامه فعالیت های توسعه رشته رینک هاکی در ایران دبیر کمیته رینک هاکی نیز منصوب گردیدند. جناب آقای وحید شجاعی سرپرست کمیته رینک هاکی با صلاحدید مسئولین مربوطه در فدراسیون اسکیت و جناب آقای کاوه صدقی، آقای محمد رضا میرزایی را برای این سمت انتخاب کردند.

در همین راستا در تاریخ 22 آذرماه 1399 حکم آقای میرزایی به مدت یک سال صادر گردید و توسط رئیس فدراسیون اسکیت جناب آقای بهمن محمدرضایی خدمت ایشان ارائه شد.

امید است که تلاش های کمیته رینک هاکی برای به ثمر رساندن این رشته به نتیجه برسد و شاهد رشد روزافزون این رشته جذاب در ایران باشیم.

رشته رینک هاکی این پتانسیل را دارد که در کنار رشته های دیگر اسکیت هاکی( اینلاین هاکی و آیس هاکی) درخشش چشمگیری در مسابقات آسیایی و جهانی داشته باشد.

ایران همیشه مدعی قدرتمند در رشته های اسکیت هاکی بوده است و این مسئله در رشته رولر هاکی نیز قابل دستیابی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *