راه اندازی رینک هاکی در کشور

آقای وحید شجاعی سرپرست کمیته رینک هاکی
نوامبر 10, 2020
راه های میانبر در آموزش اسکیت
نوامبر 10, 2020

پیرو تلاش هایی که در فدراسیون اسکیت صورت گرفته است و همچنین پیگیری های مکرر جناب آقای کاوه صدقی، رینک هاکی به مرحله راه اندازی در کشور رسید. با رایزنی های که ماه ها و سال های اخیر صورت گرفته است، فدراسیون جهانی اسکیت به این نتیجه رسید که ایران را در راه اندازی رشته رینک هاکی یاری رساند.

این نتیجه، حاصل تلاش تیم ملی اینلاین هاکی می باشد و پیرو آن، پیشرفت هایی که در زمینه اسکیت هاکی روی یخ صورت گرفته است. دیگر به جهانیان ثابت شده است که اسکیت هاکی در ایران به یک پدیده تبدیل شده است و جای رشد در این رشته بی پایان می باشد. استعدادهای جدیدی که در رشته اسکیت هاکی چه رولر و چه یخ در حال پرورش می باشند، این نوید را می دهند که ایران حتی در آینده قدرتمند تر نیز ظاهر خواهد شد.

جناب آقای بهمن محمدرضایی نیز در این زمینه ابراز امیدواری کرد، و همکاری فدراسیون جهانی اسکیت را نویدبخش بر شمردند. ارسال تجهیزات رینک هاکی برای تشکیل تیم ملی رینک هاکی آفر ویژه ای است که برای ایران در نظر گرفته شده است. این پیشنهاد سرعت رشد این رشته را به مقدار زیادی افزایش می دهد و امید است تیم ملی اسکیت هاکی کواد برای مسابقات جهانی سال آینده خود را برساند.

بدین منظور یکی از نفرات پرسابقه در رشته اسکیت هاکی به سمت سرپرست کمیته رینک هاکی منصوب شدند تا از راه اندازی حرفه ای آن اطمینان حاصل شود. جناب آقاب وحید شجاعی با پیشنهاد جناب آقای کاوه صدقی و تایید رئیس فدراسیون اسکیت به این سمت منصوب شدند تا تمام توان خود را در رشد و اعتلای این رشته به کار بندند.

زمان غربت رشته رینک هاکی گذشته است و این رشته پرقدرت به سمت قله های موفقیت حرکت خواهد کرد. امید است تا تیم رولر هاکی مانند رشته اینلاین هاکی و آیس هاکی بدرخشد و برای ایران عزیزمان افتخار آفرین باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *