آقای وحید شجاعی سرپرست کمیته رینک هاکی

اسکیت هاکی و مسیر ترقی آن
نوامبر 9, 2020
راه اندازی رینک هاکی در کشور
نوامبر 10, 2020

فدراسیون اسکیت از برنامه ریزی دقیق برای راه اندازی رشته اسکیت هاکی کواد در کشور خبر داد. رشته رینک هاکی که تا به حال در ایران به صورت جدی دنبال نمی شد به پیشنهاد رئیس انجمن اسکیت هاکی، جناب آقای کاوه صدقی و با صلاحدید رئیس فدراسیون اسکیت جناب آقای بهمن محمدرضایی وارد فاز جدیدی از توسعه و پیشرفت قرار گرفت. بدین منظور سرپرست کمیته رینک هاکی تعیین گردید تا با برنامه ریزی دقیق و هماهنگ با فدراسیون جهانی، تیم رینک هاکی ایران را تشکیل دهد و به مسابقات جهانی برساند.

جناب آقای وحید شجاعی، به عنوان سرپرست کمیته رینک هاکی تعیین شد که با توجه به سابقه ایشان در امور مربوط به رشته اسکیت و به خصوص شاخه اسکیت هاکی، این امید می رود که رشته رینک هاکی در مدت کوتاهی به جایگاه مطلوبش در دنیا دست پیدا کند.

در این حکم آمده است که بر اساس توانمندی ها و سابقه طولانی ایشان در ورزش اسکیت این انتصاب صورت گرفته است. حکم ایشان به مدت یکسال اعتبار دارد و موفقیت ایشان خواسته همه ورزش دوستان بویژه در شاخه اسکیت می باشد.

فدراسیون جهانی اسکیت نیز در این زمینه قول همکاری داده است و رایزنی های اولیه نیز صورت گرفته است. اگر همه مسائل به خوبی پیش برود و بیماری کووید 19 نیز سایه خود را از دنیا بردارد، ایران می تواند در رقابت های رشته کواد هاکی سال بعد در اسپانیا حضور پیدا کند.

به این ترتیب ایران در شاخه های اسکیت هاکی تکمیل شد و امیدواریم این تیم نیز مانند دیگر تیم های رشته اسکیت هاکی خوش بدرخشد و بتواند قله های موفقیت را با سرعت درنوردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *