چند خبر در مورد اسکیت ایران

مسابقات جهانی 2021 اسکیت اینلاین
اکتبر 12, 2020
داوری مسابقات اسکیت فوتینز و اسکیت رولرساکر
اکتبر 12, 2020

در چند روز گذشته اتفاقاتی در اسکیت رخ داد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

یکی از این موارد اتاق فرمان پیست اسکیت آزادی بود تجهیز آن برای بازدهی بهتر در مسابقات در دستور کار قرار گرفت و فدراسیون اسکیت برای این مهم برنامه ریزی دقیقی انجام داده است تا بتواند برای راحتی کار داوران و کادر اجرایی مسابقات آن را به بهره برداری برساند.

اما یکی دیگر از خبرهایی که ناراحت کننده نیز بود لغو شدن مسابقات دسته جات اسکیت فری استایل بود که برای انتخابی تیم ملی قرار بود انجام شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این مسابقات به تعویق افتاد.

این مسابقات قرار بود در تاریخ 24 و 25 مهر سال 99 برگزار شود و محل برگزاری مسابقات نیز مجموعه ورزشی انقلاب بود اما فعلا این مسابقات عقب افتاده است تا خبرهای بعدی اعلام شود و ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه برگزاری مسابقات را صادر کند.

اما یکی از خبرهای مثبت تلاش فدراسیون اسکیت برای طراحی لوگو و سربرگ های مجزا برای هیئت های اسکیت استان بوده است که این امر یکسان سازی مکاتبات را به دنبال خواهد داشت و کارها بهتر به صورت رسمی پیش خواهد رفت.

در نهایت رئیس فدراسیون اسکیت جناب بهمن محمدرضایی درگذشت استاد محمدرضا شجریان را تسلیت گفتند. ایشان صدای استاد شجریان را بی بدیل دانستند و او را در زمره استادانی قرار دادند که موسیقی ایران را با تحمل سختی های فراوان به پیش بردند و آن را به جایگاه اصلی اش رساندند.

امید است با پایان شیوع بیماری کووید 19 اسکیت ایران سراسر باشد از خبرهای خوب و مثبت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *