مربیگری درجه 3 اسکیت عمومی در خرمشاد

مربیگری درجه 3 تخصصی اسکیت هاکی روی یخ
سپتامبر 21, 2020
دنبال هیجان در اسکیت هستید؟
سپتامبر 22, 2020

در شرایطی که برگزاری کلاس های آموزشی و رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار سخت می باشد، فدراسیون اسکیت با تلاش های بسیار مبادرت به برگزاری دوره مربیگری درجه 3 اسکیت عمومی کرد که این دوره نیز با موفقیت بسیار بالایی به پایان رسید. روز اول این دوره در فدراسیون اسکیت و روز دوم در آکادمی اسکیت خرم شاد برگزار گردید که توسط آقای وحید شجاعی مدیریت می شود. تهویه مناسب برای رعایت شرایط بهداشتی صورت گرفت و استفاده از ماسک الزامی بود.

مدرس دوره خانم سارا فرشتیان بودند که دوره را در نهایت کیفیت به انتها رسانیدند و آن را یکی از دوره های بسیار موفق رولر اسکیت عمومی برشمردند. خانم سارا فرشتیان در عرصه های مختلف اسکیت هم به عنوان بازیکن و هم مربی فعالیت و حضور داشته اند. بازیکن و مربی تیم ملی بودن در دوره های مختلف، از دستاوردهای ایشان است که او را به یکی از موفق ترین اعضای جامعه اسکیت تبدیل می کند.

اما در کنار خانم سارا فرشتیان که با حضور خود آکادمی اسکیت خرمشاد را مفتخر کردند، حضور رئیس فدراسیون اسکیت جناب آقای بهمن محمدرضایی در آکادمی اسکیت خرم شاد از دیگر افتخارات این دوره بود. آکادمی اسکیت خرمشاد همواره برای کمک رسانی و رشد و توسعه این ورزش آماده بوده است و امید است با تلاش تمامی دست اندرکاران شاهد پیشرفت روزافزون در این رشته ورزشی جذاب باشیم.

در روز دوم دوره مربیگری رولر اسکیت عمومی که در آکادمی اسکیت خرمشاد برگزار گردید امتحانات نیز به طور کامل برگزار شد و خانم فرشتیان از نتایج بسیار راضی بودند.

 

 

در ادامه چنین برنامه هایی، مربیان بیشتری به کادر آموزش فدراسیون اسکیت اضافه می شوند که این خود باعث رشد هرچه بیشتر رشته اسکیت بویژه در شهرهای کوچک خواهد شد. گاهی اوقات استعدادهای بی نظیری وجود دارند که حتی کشف هم نمی شوند و این قبیل تلاش ها، منجر به ارائه فرصت به تمامی اقشار و شهرهای کشور خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *