جلسه فدراسیون اسکیت هاکی روی یخ (IIHF)

فدراسیون اسکیت از تولیدات ملی حمایت می کند
آگوست 4, 2020
اکران آنلاین جایی برای فرشته ها نیست
آگوست 7, 2020

جهشی دیگر در اسکیت هاکی روی یخ برای ایران رقم خورد. در جلسه ای که با حضور 40 کشور توسط فدراسیون اسکیت هاکی روی یخ برگزار گردید اتفاقات خوبی برای ایران رقم خورد. در این جلسه که به صورت مجازی برگزار گردید، رئییس فدراسیون اسکیت آقای بهمن محمد رضایی، دبیر کل فدراسیون اسکیت آقای رامین عتیقه چی، و رئیس انجمن اسکیت هاکی فدراسیون اسکیت آقای کاوه صدقی حضور داشتند.

این دومین جلسه مجازی بود که از سمت IIHF برگزار گردید و به مدت 3 ساعت به طول انجامید. خوشبختانه در این جلسه مجوز حضور تیم های ملی اسکیت هاکی یخ برای شرکت در مسابقات کاپ آسیایی صادر شد. این مهم هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان رخ داد که خبری بسیار مسرت بخش برای ایران می باشد. از نکات مهم در این تصویب، تایید صد در صدی حضور ایران در مسابقات هاکی روی یخ بود. این مسابقات در اردیبهشت ماه سال 1400 برگزار خواهد گردید و امیدواریم تیم های ملی بتوانند نتایج قابل قبولی کسب کنند.

همچنین با توجه به وجود بیماری کرونا، مسابقات 3 نفره اسکیت هاکی نیز در دستور کار قرار گرفت تا برخوردهای کمتری اتفاق بیفتد. در کنار این موضوع برگزاری کمپ های آموزشی زیر نظر فدراسیون اسکیت هاکی روی یخ نیز بررسی گردید.

ورزشکارانی که تمایل دارند برای مسابقات هاکی روی یخ شرایط لازم را کسب کنند، باید اطلاعات خود را در فدراسیون جهانی ثبت نمایند. بخش نامه ای در این خصوص صادر خواهد گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت فدراسیون اسکیت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *