خانم وفاخواه از موفقیت بانوان در رشته اسکیت می گوید

جایی برای فرشته ها نیست
جولای 29, 2020
رئیس هیئت اسکیت استان سیستان و بلوچستان
جولای 30, 2020

به گزارش خبرگزاری برنا: نایب رئیس امور بانوان در فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران بین داشتند که تیم های ملی اسکیت فری استایل و تیم ملی هاکی بانوان عملکرد بسیار مطلوبی داشته اند. در سال 2018 تیم ملی اسکیت هاکی بانوان توانست مقام سوم آسیا را کسب کند. همچنین خانم سالک توانست در مسابقات جهانی اسکیت فری استایل مقام سوم را بدست بیاورد.

در زمینه رشته های اسکیت سرعت و اسکیت آلپاین هم تلاش هایی صورت گرفته است و امیدواریم بانوان در آینده نزدیک در این زمینه نیز موفق باشند.

اما با توجه به اینکه رشته اسکیت برد به رشته های المپیکی اضافه شده است اکنون فدراسیون اسکیت در تلاش است تا تیم ملی اسکیت برد را آماده کند. در همین راستا سال گذشته دو تن از ملی پوشان برای یک کمپ آموزشی به چین اعزام شدند.

ایشان خاطرنشان کردن که در زمان توسعه ویروس کرونا نیز ورزشکاران دست از تلاش برنداشته اند و برای افتخارآفرینی هیچ فرصتی را از دست نمی دهند. همچنان که در مسابقات روسیه و رقابت های مجازی قهرمانی آسیا، بانوان شرکت داشته اند و عناوین معتبری را نیز بدست آورده اند.

به امید آنکه تیم های ملی بانوان و آقایان بتوانند در تمامی زمینه ها موفق عمل کنند و توانمندی آنها در ایام کرونا بیش از پیش شود تا بتوانند در مسابقات رسمی آینده بهترین نتیجه را دربافت کنند. ای آرزو برای هر 12 رشته ای می شود که به صورت مستقیم زیر نظر فدراسیون اسکیت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *