کفش اسکیت سرعت متفاوت ترین

شروع اسکیت سرعت و چالش ها
ژوئن 18, 2020
فریم های کفش اسکیت نمایشی
ژوئن 22, 2020

آیا رشته اسکیت سرعت را برای ادامه برگزیده اید؟ این انتخاب از روی احساس بوده است یا در یک آکادمی اسکیت موفق این تصمیم گیری صورت گرفته است؟ چرا بر روی مسئله آکادمی اسکیت تاکید می شود؟ دلیل آن دانشی است که در قالب فعالیتی منسجم در اختیار هنرجو و والدین او قرار می گیرد. انتخاب رشته مناسب اسکیت بدون در نظر گرفتن فیزیک بدنی، سن، علاقه، و استعداد کاری بیهوده می باشد که در نهایت به تغییر تصمیم منجر می شود.

کفش های تخصصی رشته اینلاین سرعت را می توان متفاوت ترین کفش های اسکیت نامید. کفش اسکیت سرعت بدون ساق بوده و فریم های بسیار متفاوت آن چرخ های بسیار بزرگی را در خود جای می دهند. اغلب افرادی که وارد رشته اسکیت اینلاین سرعت می شوند بی صبرانه منتظر این هستند تا این کفش ها را خریداری نموده و با آنها به تمرینات بپردازند. در شروع کار حتی اگر شما از قبل کفش تخصصی رشته اینلاین سرعت را تهیه کرده باشید، پیشنهاد تمامی مربیان حرفه ای سرعت استفاده از کفش های معمولی می باشد. استفاده از کفش تخصصی سرعت با توجه به بدون ساق بودن و چرخ های بسیار بزرگ آن نیاز مند مهارت هایی می باشد و توصیه مربیان این است که افراد تازه وارد تا قبل از کسب این مهارت ها از کفش های معمولی استفاده نمایند و پس از گذراندن دوره های مقدماتی رشته سرعت و با صلاح دید مربیان خود در زمان مناسب اقدام به تهیه کفش تخصصی رشته سرعت نمایند. با توجه به شرایط مختلف افراد، از زمان ورود به رشته اسکیت سرعت تا زمان تهیه کفش تخصصی آن بین شش ماه تا یک سال می باشد.

بعد از گذراندن این مدت و تهیه کفش تخصصی اسکیت سرعت، تمرینات بیشتر روی تمرکز افراد روی اسکیت تخصصی می باشد. همانطور که پیش تر گفته شد کنترل اسکیت های تخصصی سرعت نیازمند مهارت هایی می باشد که در این دوره این مهارت ها را کسب خواهید کرد. رفته رفته هرچه تسلط شما روی اسکیت های تخصصی تان بیشتر شود تمرینات تکنیکی و بدنسازی برای شما نیز تخصصی تر خواهد شد تا به مرور برای ورود به اولین مسابقه با کفش تخصصی سرعت آماده شوید.

 

 

مسابقات اسکیت سرعت دارای شاخه های مختلفی می باشد که هر شاخه شرایط خاص خود را دارد. درابتدا مسابقات بین باشگاهی برای این افراد در نظر گرفته می شود تا با شرایط مسابقات آشنا شوند و آمادگی آن ها برای ورود به مسابقات با سطح بالا تر مهیا شود.

بعد از ورد به مسابقات در سطح بالا تر تمام تلاش افراد برای بهبود تکنیک ها و بهبود وضعیت بدنی خود می باشد. در این مرحله ورزشکارانی موفق خواهند بود که در تمام جوانب زندگی کاملا حرفه ای رفتار نمایند.

در این دوره علاوه بر تمرینات حرفه ای و بدن سازی های کاملا تخصصی شما باید علاوه بر پروش روحیه جنگندگی در خود، تغذیه و خواب کاملا صحیح و اصولی را داشته باشید تا در مسابقات آماده تر و با شانس مدال آوری بیشتر ظاهر شوید. رمز موفقیت چیزی به جز داشتن نظم و تلاش مستمر نمی باشد و اگر این دو مورد را در کنار رعایت نکات مربیان قرار دهیم نتیجه ای به جز موفقیت حاصل نخواهد شد.

این است که مدیریت در آکادمی اسکیت عنصر بسیار قابل توجهی می باشد زیرا چیدمان صحیح مربیان و مدیریت آکادمی اسکیت به صورت صحیح نتیجه ای به جز تیم های موفق نخواهد داشت. یکی از آکادمی اسکیت های موفق در ایران تحت مدیریت آقای وحید شجاعی فعالیت می کند که برای بررسی دقیق سطح اسکیت خود می توانید به این آکادمی مراجعه نمایید.

در صورت تمایل با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *