چرا می خواهید اسکیت سواری کنید؟

خرید اسکیت رولر
مارس 17, 2020
رئیس انجمن اسکیت سرعت و اعضای آن مشخص و اعلام شدند
آوریل 13, 2020

بسیاری از افراد تمایل زیادی به یادگیری اسکیت دارند اما خود نمی دانند چرا این حس در آنها بوجود آمده است. حتی شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که افرادی را در کنار پیست اسکیت دیده باشید که گاها به صورت ناخودآگاه حالت های اجرای یک حرکت اسکیت را به خود می گیرند. لذت سرشاری که از مشاهده یک اسکیت سوار حرفه ای به شما دست می دهد مطمئنا قابل وصف نیست. این حس شادی و شعف که حتی عضلات شما را بی اختیار می کند، دلیل شما برای علاقه به این رشته مهیج می باشد.

اسکیت رولر اینلاین که معمولا با 3 یا 4 چرخ دنبال می شود سرشار از حرکات متنوع و بی نظیر است که شما نیز به عنوان یک علاقه مند می توانید در آنها استاد باشید. اما یکی از فاکتورهای بسیار مهم دیگر که حس درونی شما را به صورت ویژه بر می انگیزد، سرعت بالای حرکت در این رشته ورزشی می باشد. شما اگر اسکیت مناسب در زیر پای خود داشته باشید که راجع به استانداردهای آن پیش تر توضیح داده شده است، و تسلط کافی نیز بر روی اسکیت داشته باشید، سرعت محدودیتی برای شما نخواهد بود و این دلیل اصلی هیجان و پور شور بودن این رشته ورزشی می باشد.

حتی بر خلاف تصور خیلی از افراد با اسکیت امکان دویدن نیز وجود دارد که با ملاحظاتی استارت حرکت برای رشته های اسکیت سرعت و اسکیت هاکی نیز به شمار می آید. اما وقتی پروسه استارت تمام شود سرعتی بسیار بالا در بدن شما شکل گرفته است و باقی کار را چرخ ها و بلبرینگ های مناسب اسکیت پیش خواهند برد.

اما اگر فکر می کنید که رسیدن به این مرحله از اسکیت کار آسانی می باشد باید بدانید که اینگونه نیست و به قولی باید کفش آهنی به پا کنید. فرض می کنیم در یک آکادمی اسکیت معتبر ثبت نام کرده اید تا کار آموزش اسکیت را پیش ببرید. آموزش اسکیت از حرکات پایه و مقدماتی که مورد تایید فدراسیون اسکیت است شروع می شود و با حرکات پیشرفته و تخصصی ادامه پیدا می کند. اما بر خلاف تصور بسیاری از افراد که فقط تعداد حرکات را دلیلی بر تسلط بر روی اسکیت می دانند، کیلومتر اسکیت سواری شما است که این مسئله را تعیین می کند. برای مثال شما فرض کنید که چند حرکت یاد گرفته اید و آنها را تمرین نمی کنید پس شما فقط ساختار حرکت را می دانید و برای تسلط بر روی آن تمرکز نکرده اید. این مسئله وقتی حل می شود که شما در کنار کلاس اسکیت به اسکیت تفریحی نیز فکر کنید. در این زمان یک ساعت اسکیت تفریحی بهتر است نیم ساعت به صورت معمول پا بزنید و حرکت های راه رفتن را تمرین کنید و نیم ساعت نیز به حرکات پیشرفته تر. تاثیری که این راه رفتن بر روی اسکیت سواری شما می گذارد چه بسا از حرکات اصلی بیشتر خواهد بود.

برای همین است که افرادی که سابقه اسکیت سواری طولانی دارند و حتی هیچ حرکت دیگری را نیز فرا نگرفته اند، در صورت ثبت نام در آکادمی اسکیت مناسب به سرعت و غیر قابل باور رشد می کنند. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *