خرید اسکیت رولر

آموزش اسکیت با متد فدراسیون اسکیت
مارس 12, 2020
چرا می خواهید اسکیت سواری کنید؟
مارس 31, 2020

اگر می خواهید اسکیت مناسب خریداری کنید ابتدا باید مشخص کنید که با چه هدفی به سمت رشته اسکیت آمده اید؟ آیا آمده اید تا صرفا اوقات فراغت خود و فرزندتان را پر کنید یا برای برنامه های طولانی مدت تر آن را در نظر دارید؟ اسکت را قبلا فراگرفته اید یا هم اکنون برای آموزش اسکیت استارت زده اید؟

اگر اسکیت رولر را از قبل آموزش دیده اید و هم اکنون می خواهید آن را حرفه ای تر ادامه دهید یا می خواهید بدانید که در چه سطحی هستید بهترین گزینه تست تعیین سطح اسکیت در یک آکادمی اسکیت معتبر می باشد. آکادمی اسکیت به مکان ورزشی گفته می شود که آموزش اسکیت را در زمینی استاندارد و به صورت علمی آموزش می دهد و تمام فعالیت های آنها زیر نظر فدراسیون اسکیت می باشد. به این ترتیب با استانداردهای روز ایران و دنیا پیش می روند و با وجود کوچکترین تغییرات، آموزش ها آنها نیز آپدیت می شود.

دریافت آموزش در آکادمی اسکیت برای شما این منفعت را دارد که نه تنها اسکیت را فرا می گیرد بلکه با تمامی زیر و بم و قوانین مسابقات و انواع رشته های آن نیز آشنا می شوید. یک آکادمی اسکیت، تنها اسکیت را در یک رشته مثلا اسکیت پایه یا تکمیلی دنبال نمی کند بلکه در تمامی رشته ها به صورت تخصصی وارد عمل می شود و با استفاده از مربیان با تجربه، آموزش را در رده های سنی مختلف دنبال می کند.

به این ترتیب آموزش اسکیت از اسکیت پایه و تکمیلی شروع می شود و بعد از تعیین رشته در یکی از رشته های تخصصی ادامه پیدا می کند. همین مسئله است که نوع اسکیت شما را مشخص می کند. شما می توانید ابتدا با اسکیت های برند معروف اسکیت پایه خرید خود را انجام دهید و در ادامه و پیشرفت و مطمئن شدن از رشته ی تخصصی که می خواهید دنبال کنید، خرید اسکیت تخصصی خود را نیز به انجام برسانید.

آکادمی اسکیت وحید شجاعی آماده است تا تمامی این اطلاعات را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد. تعیین سطح و انجام تست نیز توسط مربی مخصوص استعدادیابی انجام می شود تا بتوانید تصمیمی صحیح بر اساس دانش داشته باشید. که دنبال کردن دانش اسکیت، رسالت یک آکادمی اسکیت می باشد.

شما نیز باید برای بدن و فکر خود ارزش قائل باشید و برای دریافت بالاترین کیفیت آموزش اسکیت در یک آکادمی اسکیت مشغول به یادگیری اسکیت شوید. البته باید بدانید که برنامه های آموزشی یک آکادمی اسکیت بسیار دقیق تر از برنامه های یک پیست تفریحی می باشد و باید خود را برای فداکاری های زمانی و تفریحی آماده کنید. شاید نتوانید مانند قبل برنامه های تفریحی داشته باشید و باید برنامه آموزش اسکیت برای خود یا فرزندتان را در اولیت قرار دهید اما نایجی که بدست می آورید نیز متفاوت می باشد.

رشته های اسکیت نمایشی یا اسکیت هنری، اسکیت سرعت، اسکیت هاکی، اسکیت فری استایل و رشته اسکیت رول بال نیز به صورت حرفه ای در آکادمی اسکیت دنبال می شوند و هر رشته اسکیت های مخصوص به خود را برای خرید دارد. پس برای خرید اسکیت رولر مناسب می توانید با مربیان و سرپرست کلاس ها در ارتباط باشید تا اطلاعات آپدیت دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *