رشته اسکیت رولر اینلاین

ورزش اسکیت اینلاین
مارس 10, 2020
آموزش اسکیت با متد فدراسیون اسکیت
مارس 12, 2020

چه کسی است که رشته اسکیت را دوست نداشته باشد؟ آیاد دیده اید که کسی مسابقات اسکیت یخ با آن هیجان بالا را دیده باشد و نسبت به آن بی تفاوت رفتار کند؟ آیا شما نیز از طرفداران اسکیت هستی؟ آیا رشته اسکیت یخ را بیشتر دوست دارید یا رشته اسکیت رولر را؟ به هر کدام که علاقه داشته باشید شما در زمره طرفداران یکی از پرهیجان ترین رشته های ورزشی دنیا می باشید و برای یادگیری آن نیز فرصت ها خوبی در دست شما خواهد بود.

ایران در زمینه اسکیت رولر پیشرفت های چشم گیری در سطح جهانی داشته است و این پیشرفت ها و موفقیت ها هر روزه بیشتر نیز می شود و شما نیز می خواهید در این موفقیت ها سهیم باشید؟ آیا فرزندی دارید که علاقه دارد در این زمینه موفق شود؟ آیا می خواهید سرمایه گذاری موفقی بر روی فرزند خود داشته باشید تا پله های ترقی را یکی یکی طی کند؟ آیا آماده فداکاری زمانی و مالی برای فرزند خود هستید؟ آیا می خواهید که فرزند شما در زمینه اعتماد به نفس و رشد شخصیت اجتماعی اش سرعت بالاتری داشته باشد؟

رشته اسکیت تمامی سوال های شما را پاسخگو خواهد بود. اما این رشته مهیج را در کجا و با چه سبکی باید دنبال کرد؟ آیا می توان بدون هیچ برنامه مدونی و سرمایه گذاری خاصی موفق شد؟ آیا می توان از آسیب های ورزشی در امان بود؟

نکته مهم این است که شما نباید تمامی نگرانی ها را خود به دوش بکشید. بلکه آکادمی اسکیت وحید شجاعی آماده است تا در این زمینه شما را به طور جد راهنمایی و کمک کند. حتی تعیین سطح و راهنمایی تخصصی بدون هیچ گونه هزینه ای برای شما برگزار خواهد شد. شما نیز اگر می خواهید آینده ای روشن برای فرزند خود ترسیم کنید باید توسط یک تیم متخصص راهنمایی شوید و برنامه ریزی های ورزشی شما نیز توسط همین تیم به انجام برسد.

مدیریت آکادمی اسکیت وحید شجاعی بهترین تیم های آموزش را گردآوری کرده است تا  در زمینه های مختلف اسکیت خدمات رسانی داشته باشند: رشته اسکیت سرعت، اسکیت نمایشی، اسکیت هاکی، اسکیت فری استایل، اسکیت رول بال و رشته های پایه و تکمیلی اسکیت که همگی قدم هایی در زمینه رشد و نمو در شاخه اسکیت رولر می باشند.

وحید شجاعی در زمینه استخدام کادر فنی توجه زیادی را مبذول می دارد تا بهترین نتیجه برای فرزند شما گردآوری شود. اگر می خواهید تا در زمینه اسکیت تخصصی یا اسکیت برای شروع اطلاعاتی را داشته باشید می توانید با شماره های مجموعه تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم برای شما صورت گیرد. همچنین می توانید به صورت حضوری در مجموعه حضور پیدا کنید و برای تست ورودی کلاس های اسکیت آکادمی اسکیت وحید شجاعی یا حتی تیم های تخصصی آکادمی اسکیت اعلام آمادگی نمایید.

تست های رایگان این مجموعه به این منظور فراهم آمده است تا تمامی استعدادهای ناب این رشته ورزشی شناخته شوند و رشته اسکیت رولر به نهایت موفقیت و تعالی خود دست پیدا کند.

فرصت را از دست ندهید، هر روز برای خدمت رسانی به شما آمادگی داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *