آموزش اسکیت با متد فدراسیون اسکیت

رشته اسکیت رولر اینلاین
مارس 12, 2020
خرید اسکیت رولر
مارس 17, 2020

آموزش اسکیت در نقاط مختلف دنیا با متدهایی آموزش داده می شود که ممکن است تفاوت هایی داشته باشند اما در اصول یکسان هستند و این مسئله مهم می باشد. برای اینکه بتوانید آینده روشنی در زمینه اسکیت رولر داشته باشید باید طبق اصول و قواعدی که سال ها بر روی آن کار و فکر شده است پیش بروید. اصول پایه ای اسکیت رولر و اسکیت یخ بسیار شبیه می باشند بنابراین کسی که تجربه استفاده از اسکیت رولر را دارد می تواند اسکیت یخ را استفاده کند و بالعکس. البته مطمئنا در ابتدا در حفظ تعادل و حرکت مشکل هایی وجود خواهد داشت اما به سرعت این مشکل ها بر طرف می شود و به نوعی قلق گیری رخ می دهد.

اما برای حرکت های پیشرفته و تخصصی مطمئنا زمان بیشتری مورد نیاز می باشد و بسته به مهارت فرد این زمان تعیین خواهد شد.

اما روش استاندارد کدام است و شما با کدام روش آموزش دیده اید؟ این مسئله ای است که باعث می شود شما آینده روشنی در اسکیت داشته باشید یا اسکیت تنها به یک سرگرمی برای شما تبدیل شود. آموزش اسکیت باید در آکادمی اسکیت و تحت نظر افراد متخصص صورت گیرد و نظارتی بر کار این افراد متخصص نیز وجود داشته باشد. این باعث می شود که شما بتوانید قدم به قدم مسیر خود را ترسیم کنید و با یک برنامه ریزی دقیق به تمامی اهداف خود برسید.

یکی از آکادمی اسکیت های موفق در ایران که در زمینه آموزش اسکیت فعالیت دارد و شما نیز می توانید بعد از تست ورودی در کلاس های آن شرکت کنید، آکادمی اسکیت وحید شجاعی می باشد که سال ها در این زمینه و تحت نظر فدراسیون اسکیت فعالیت داشته است. مدیریت مجموعه آقای وحید شجاعی بر رعایت تمام اصول و قواعد آموزش بسیار سخت گیرانه رفتار کرده اند و نفرات و تیم های بسیار موفقی تحت نظر ایشان به موفقیت رسیده اند. رشته های مختلفی که در آکادمی اسکیت وحید شجاعی تحت نظارت فدراسیون اسکیت فعالیت دارند عبارتند از:

اسکیت سرعت در آکادمی اسکیت وحید شجاعی

اسکیت نمایشی یا اسکیت هنری در آکادمی اسکیت وحید شجاعی

اسکیت فری استایل در آکادمی اسکیت وحید شجاعی

اسکیت هاکی در آکادمی اسکیت وحید شجاعی

اسکیت رول بال در آکادمی اسکیت وحید شجاعی

از نکات بسیار مثبت در این آکادمی اسکیت 4 فصل بودن آن است که تضمینی برای ادامه فعالیت های حرفه ای فرزندان شما در تمام طول سال می باشد. انجام تمرینات حرفه ای که بدون توقف دنبال شود باعث می شود که فرزندان شما همواره در اوج باشند و برای رسیدن به قله موفقیت مانعی بر سر راه آنها نباشد. البته دلگرمی و همراهی والدین همیشه به عنوان یکی از مهمترین عوامل ذکر می شود.

اگر شما نیز برای انجام امور تست برای ورود به کلاس های اسکیت پایه یا تکمیلی و یا رشته های تخصصی اسکیت نیار به شماو حرفه ای دارید مدیریت مجموعه آقای وحید شجاعی آماده است تا بالاترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد. مجموعه آموزش اسکیت تنها به معنی داشتن امکانات برای برگزاری کلاس های اسکیت نمی باشد بلکه راهنمایی قدم به قدم برای رسیدن به هدف از مهمترین رسالت های آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *