کمیته فرهنگی فدراسیون اسکیت برگزار شد

تعلیق اردوی تیم ملی اسکیت فری استایل
آوریل 9, 2021
برگزاری دیدار دوستانه بین تیم های رولبال خرمشاد و ستارگان شمال
آوریل 9, 2021
  • بازدید سرزده مدیر کل دفتر آموزش های پایه و استعداد یابی وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون اسکیت

روز سه شنبه جناب آقای مهدی مبینی، مدیر کل دفتر آموزش های پایه و استعداد یابی وزارت ورزش و جوانان به همراه آقای جلال نادمی، رئیس گروه ورزش و آقای امیر ثابتی کارشناس آموزش این دفتر، از فدراسیون اسکیت بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید در خصوص فعالیت های استعداد یابی و توسعه اسکیت در سطح کشور گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت.

در ادامه آقای مبینی در خصوص فعالیت های صورت گرفته توسط فدراسیون اسکیت، ابراز رضایت نموده و افزود، فدراسیون اسکیت در مسیر کاملا صحیح و درست قرار گرفته است.

  • کمیته فرهنگی فدراسیون اسکیت برگزار شد

در این جلسه در خصوص برنامه ریزی و اجرای دقیق برنامه های فرهنگی فدراسیون اسکیت تبادل نظر صورت گرفت. در این جلسه که با حضور آقای بهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت و شهرام عظیمی رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون برگزار شد، آقای محمد رضایی بر اولیت بندی برنامه های فرهنگی جهت اجرا را مورد تاکید قرار دادند.

 

  • علیرضا معتمدی به سرپرستی هیات اسکیت استان لرستان منصوب گردید

طی حکمی از سوی جناب آقای بهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت، آقای علیرضا معتمدی به عنوان سرپرست جدید هیات اسکیت استان لرستان انتخاب شد.

آقای معتمدی همچنین مسئول امور باشگاه های اداره ورزش و جوانان استان لرستان نیز می باشد.

  • مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با رئیس فدراسیون دیدار و گفتگو کرد

روز چهارشنبه 18 فروردین ماه، جناب آقای سجاد امو شیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل به همراه سرکار خانم زلیخا فیضی، رئیس هیات اسکیت این استان با حضور در محل فدراسیون اسکیت با آقایان بهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت و هنرجو نائب رئیس فدراسیون و همچنین خانم مریم وفا خواه نائب رئیس بانوان دیدار کردند.

در این دیدار دوستانه آقای امو شیروانی ضمن تشکر از حمایت های فدراسیون اسکیت جهت ساخت پیست اسکیت در این استان افزود، رشته اسکیت به اندازه وزنه برداری برای استان در درجه اهمیت بوده و در تلاش هستیم تا با دریافت اعتبارات تخصیص یافته تا سال 1401 پروژه ساخت این پیست اسکیت به پایان رسانده و آماده بهره برداری قرار دهیم.

سرکار خانم زلیخا فیضی نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو به همه همکاران خود در فدراسیون اسکیت، از مدیر کل ورزش و جونان استان و رئیس فدراسیون اسکیت کمال تشکر را داشت و افزود با انرژی مثبت این عزیزان فعالیت های خود را در استان ادبیل ادامه خواهیم داد.

آقای بهمن محمد رضایی نیز با اشاره به پیست سرپوشیده موجود در استان اردبیل ابراز امیدواری نمود تا در رویداد های مهم بتوان از این پیست استفاده نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *