مسابقات دستجات آزاد اینلاین هاکی بزرگسالان

رسالت یک آکادمی اسکیت
آوریل 7, 2021
تعلیق اردوی تیم ملی اسکیت فری استایل
آوریل 9, 2021
  • مسابقات دستجات آزاد اینلاین هاکی بزرگسالان

فدراسیون اسکیت قصد دارد مسابقات دستجات آزاد اینلاین هاکی را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار نماید. انجام تست کرونا و ارائه جواب منفی قبل از شروع مسابقه الزامی می باشد. مهلت ثبت نام تیم ها تا تاریخ 13 اردیبهشت ماه 1400 بوده و زمان برگزاری مسابقات برای آقایان در تاریخ 23 و 24 اردیبهشت . برای خانم ها 30 و 31 اردیبهشت سال 1400 می باشد.

 

  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان در مسیر آماده تر شدن

بانوان دعوت شده به تیم ملی هاکی روی یخ ایران جهت حضور در مسابقات بین المللی در پیست اسکیت روی یخ بازار بزرگ ایران گرد هم جمع شدند. روز دوشنبه 16 فروردین 1400، 25 بانوی هاکی باز دعوت شده در اردو زیر نظر سرکار خانم اعظم سنایی تست های مختلف را پشت سر گذاشته و تا کنون حضور 11 نفر در تیم ملی نهایی شده است.

  • طی جلسه ای فعالیت های انجمن های آیس هاکی و اینلاین های مورد ارزیابی قرار گرفت

در این جلسه که با حضور خانم ها وفا خواه، نائب رئیس بانوان در فدراسیون اسکیت، هدی احمد بیگی نائب رئیس بانوان آیس و اینلاین هاکی، اعظم سنائی مربی تیم ملی آیس هاکی، فائزه مدبر مربی تیم ملی بزرگسالان اینلاین هاکی و صدف منصوری مربی تیم ملی نو نهالان، نوجوانان و جوانان اینلاین هاکی برگزار شد.

در این جلسه تمامی فعالیت های انجمن آیس و اینلاین هاکی در سال 1400 با توجه به شرایط موجود، تنظیم و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه همچنین برگزاری کمپ تیم ملی جوانان و نوجوانان و برگزاری مسابقات آزاد بزرگسالان اینلاین هاکی در اردیبهشت ماه، در صورت مساعد بودن شرایط به تصویب رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *