اسکیت تفریحی راهی کم هزینه

یازدهمین گروه دعوت شده به تیم ملی آیس هاکی
فوریه 14, 2021
قوانین اسکیت را بخوانید و بدانید
فوریه 15, 2021

اگر در رشته اسکیت فعال هستید و می خواهید آینده ای روشن را در آن تجربه کنید حتما باید به تمرین و ممارست مشغول شوید و همچنین در کلاس های آموزشی به صورت مرتب و منسجم حضور پیدا کنید. رسیدن به اوج قله های موفقیت بدون تلاش و کوشش و پشتکار امکان پذیر نمی باشد و شما باید این مسئله را به صورت جدی در برنامه خود قرار دهید.

اما تصوری اشتباه که در بسیاری از افرادی که دنبال کننده اسکیت هستید مشاهده می شود این است که آن ها وقتی را به صورت جداگانه برای تمرین اختصاص نمی دهند. اگرچه عدم وجود مربی برای آموزش تکنیک ها به شدت منع دارد و ممکن است باعث شکل گیری استایل های اشتباه در بدن اسکیت سوار شود و تا مدت ها نیز در او باقی بماند اما تمرین کردن در زمان هایی به صورت انفرادی بسیار مفید فایده است یعنی شما در یک وقت محدود در کلاس آموزشی تحت نظارت مربی متخصص تکنیک ها را فرا می گیرید، جزئیات حرکت را مشاهده می کنید، ایرادهای خود را بررسی می کنید و در نهایت به تمرین مشغول می شوید.

اما معمولا مدت زمان کلاس آنقدری نمی باشد که شما نتیجه مطلوب را از تمرینات در کلاس دریافت کنید و ممکن است تا جلسه بعد نیز بسیاری از نکات را از خاطر ببرید بنابراین بهتر است به محض اینکه کلاس های آموزشی تمام می شود در یکی دو روز آینده به تمرین انفرادی نیز مشغول شوید. یعنی شما تامی را اختصاص دهید که خود با تمرکز بر روی حرکت و نکاتی که مربی به شما آموزش داده است حرکت را از کار دربیاورید.

آنقدر تمرین کنید تا حرکت به بهترین نحو در بدن شما شکل گیرد و برای شما ملکه شود. این تمرینات اگر انسجام داشته باشد و شما از سانس های تفریحی آکادمی اسکیت استفاده کنید می توانید امیدوار باشید که سرعت رشد شما چندین برابر شود. افراد زیادی هستند که این پشتکار را تنها وابسته به آموزش مربیان می دانند و بنابراین تلاش ویژه ای در این زمینه انجام نمی دهند. مطمئنا آن ها نیز در مسیر رشد قرار می گیرند اما سرعت رشد آن ها پایین تر خواهد بود. پس تصمیم خود را بگیرید که می خواهید اسکیت سواری جویای موفقیت باشید یا اینکه صرفا به عنوان تفریح تکنیک های آموزش اسکیت را دنبال کنید. مطمئنا هر دو مورد برای شما لذت بخش خواهد بود اما تعیین هدف می تواند لذت شما را از مسیر دوچندان کند.

این مسائل نه تنها در اسکیت پایه و تکمیلی قابل تامل و توجه می باشد بلکه در اسکیت های تخصصی به گونه ای جدی تر نیز باید دنبال شوند یعنی شما در اسکیت تخصصی تکنیک هایی را یاد می گیرید که بسیار پیچیده و مشکل هستند، گاهی اوقات برای انجام یک حرکت هماهنگی بسیاری از عضلات لازم می شود همچنین باید قدرت بدنی و فیزیکی کافی را داشته باشید. پس حتی بدن سازی های جداگانه نیز لازم می شود. حرکت های آف رینک نیز مورد نیاز می باشند تا فرد در نهایت بتواند یک حرکت را پس از مدت ها تمرین از کار دربیاورد.

تمامی این موارد به ممارست و پشتکار شما نیاز دارد، اینکه شما خسته نشوید، پیوسته تمرینات خود را دنبال کنید، به صورت انفرادی و در کنار مربی به اجرای تکنیک مشغول شوید و همچنین از لوازم اسکیت تخصصی برند مناسب استفاده نمایید که این لوازم برای مثال کفش اسکیت از فروشگاه اسکیت معتبر یک آکادمی اسکیت قابل خریداری می باشد. اکادمی اسکیت خرمشاد از این حیث برنامه منسجمی را در اختیار عزیزان قرار می دهد یعنی شما هم برای کلاس های آموزشی پیشنهادهای مختلفی در اختیار دارید هم اینکه برای تمرین به صورت انفرادی زمان هایی در آخر هفته اختصاص داده می شود و به این ترتیب شما پکیج آموزشی دریافت می کنید که نتیجه آن موفقیت در زمینه اسکیت می باشد.

اسکیت ورزشی پویا، پرتحرک و پرهیجان می باشد و نه تنها کودکان بلکه افراد بزرگسال را نیز به خود علاقمند می کند اما شروع این رشته ورزشی بدون مربی و بدون استفاده از لوازم تخصصی و حرفه ای مطمئنا هم آسیب برای شما به همراه خواهد داشت هم اینکه استایلی نامناسب در بدن شما نهادینه می کند. بدون حضور یک مربی متخصص و یادگیری تکنیک ها برای تمرینات انفرادی اقدام نکنید زیرا نتیجه این مسئله به جز نابودی آینده شما در اسکیت نخواهد بود. شما برای آنکه بتوانید موفق باشید نیاز به یک راهنما دارید. حذف این راهنما و به نوعی صرفه جویی در هزینه ها در قسمت آموزش اسکیت باعث می شود تا شما در مدت زمانی کوتاه از اسکیت دلزده شوید و برنامه ای برای دنبال کردن آن به صورت منسجم نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *