در فروشگاه اسکیت تخصصی چه چیز مهم است؟

چگونه در اسکیت به سطح جهانی برسیم؟
نوامبر 29, 2020
اسکیت از نگاه کودک
دسامبر 4, 2020

اگر شما نیز از جمله افرادی باشید که به اسکیت علاقه مند شده اید و این رشته جذاب را دنبال کرده اید حتما برای خرید وسائل دچار مسئله بوده اید. یعنی اینکه سؤالاتی برای شما پیش می آید که جواب آن ها را به صورت دقیق نمی دانید و شاید با پرس و جو از دیگران نیز به جواب مطلوب دست پیدا نمی کنید.

اینکه بدانید خرید اسکیت باید از چه طریقی انجام شود؟ چه اسکیتی برای شما مناسب است؟ چه سایزی را بخرید تا برای مدت قابل قبولی اسکیت برای شما کارایی داشته باشد؟ از لوازم جانبی اسکیت چیزی میدانید یا خیر؟ و…

خرید اسکیت و لوازم جانبی آن نکات زیادی را در بر دارد و به عنوان یک بازیکن اسکیت باید به این موارد دقت کافی داشته باشید تا بتوانید در مراحل یادگیری اسکیت بهترین بازدهی را از خود نشان دهید.

بسیاری از افراد خود برای خرید اولین اسکیت اقدام می کنند که عموما نتیجه ای نامطلوب به همراه دارد. آن ها به دلیل اینکه اطلاعات کافی در مورد اسکیت مناسب و قابل قبول ندارند سعی می کنند اسکیتی را خریداری کنند که از لحاظ قیمتی مناسب باشد و به اصطلاح برای اول کار به کار آن ها بیاید.

اما غافل از این مسئله هستند که رشته اسکیت در تمامی مراحل نیازمند استفاده از لوازم و تجهیزات مناسب می باشد. این گونه نیست که شما بگویید که من با یک کفش ورزشی معمولی شروع به دویدن می کنم و بعد به مرور کفش حرفه ای تری می گیرم. اگر اسکیت نامناسب خریداری کرده باشید این اسکیت بوت های نرمی دارد و بلافاصله که شما بر روی آن می ایستید این بوت شکل می گیرد و حالت پای شما را نیز عوض می کند.

بعضی از اسکیت ها چرخ ها و بلبرینگ های مناسبی ندارند که این خود مسئله است. از طرفی فیکس، بند و چسب های کفش اسکیت نیز بسیار مهم است که در چه سطح کیفیتی قرار دارند. زیرا اگر فیکس ها به اندازه کافی محکم نباشند یا هرزش داشته باشند اسکیت در پای ورزشکار محکم نمی شود که این خود معظل بزرگی محسوب می شود.

بنابراین در خرید اسکیت شتاب نداشته باشید و حتما با افراد مطلع در این زمینه مشورت کنید و برای یادگیری اسکیت نیز یک آکادمی اسکیت معتبر نظیر آکادمی اسکیت خرمشاد را مد نظر داشته باشید.

این مسئله باعث می شود تا شما از همان ابتدا مشاوره های علمی و مطابق با استانداردهای فدراسیون اسکیت دریافت کنید زبرا یک آکادمی اسکیت به رشد و پرورش و در نهایت قهرمان پروری می اندیشد و تنها بحث مالی برای آن مطرح نیست. بنابراین بهترین گزینه را پیشنهاد می کند تا شما در طول تمریناتتان دچار مسئله و یا مشکلات مزمن نشوید.

این مسئله با یک مغازه فروش لوازم و تجهیزات ورزشی متفاوت است که اسکیت را به شما می فروشد و دیگر با شما کاری ندارد.

فروشگاه اسکیت یک آکادمی اسکیت به صورت تخصصی مسائل اسکیتی را دنبال می کند یعنی از تمامی اسکیت ها گرفته که شامل تمامی رشته های اسکیت می شود تا لباس ها و لوازم جانبی آن را در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب شما می توانید مطمئن باشید که نه تنها مجموعه ای از تمام لوازم را در اختیار خواهید داشت و برای هر کدام از آن ها مجبور نیستید به جایی مراجعه کنید بلکه از کیفیت و قیمت آن ها نیز مطمئن خواهید بود.

رشته های اسکیتی که در فروشگاه اسکیت تخصصی آکادمی اسکیت خرمشاد ارائه می شود عبارتند از:

کفش اسکیت نمایشی و لوازم جانبی از قبیل کیف اسکیت نمایشی، اسپینر، تو و چرخ ها ی اسکیت نمایشی، کاور کفش اسکیت نمایشی

اسکیت سرعت، لباس مخصوص اسکیت سرعت، بلبرینگ کفش اسکیت سرعت

کفش اسکیت فری استایل، مانع های رشته اسکیت فری استایل

اسکیت هاکی، لوازم ایمنی اسکیت هاکی نظیر کلاه هاکی، دستکش هاکی، چوب هاکی، آرنج بند هاکی، زانوبند هاکی، پد سینه هاکی، شلوار هاکی و توپ هاکی

تمام موارد فوق با برندهایی که امتحان خود را پس داده اند ارائه می شود. برای مثال کفش اسکیت نمایشی با برندهای ایدیا، ریسپورت و جکسون در اختیار شما قرار خواهند گرفت. برای مثال رشته اسکیت هاکی با برندهایی نظیر بایر، تور، سی سی ام و میشن فعالیت خواهد داشت.

این مسئله نشان دهنده آگاهی و اطلاعات به روز فروشگاه اسکیت تخصصی در یک آکادمی اسکیت می باشد. زیرا اگر این اطلاعات به روز نباشد مطمئنا تیم های ورزشی زیر نظر آکادمی اسکیت، در آینده دچار مشکل خواهند شد.

تهیه تجهیزات به روز باعث می شود که ورزشکاران با کیفیت و راندمان بسیار بالاتری در مسابقات شرکت کنند و در نتیجه موفقیت های چشمگیرتری نیز برای آن ها به همراه خواهد داشت. این موفقیت ها برای آکادمی اسکیت نیز موثر است بنابراین اولین و حساس ترین پیگیری ها از سمت آکادمی اسکیت خواهد بود زیرا برنامه ریزی آکادمی اسکیت برای موفقیت قهرمانان می باشد.

اگر شما هم برای خرید کفش اسکیت تخصصی و لوازم جانبی آن برنامه ای دارید حتما این کار را از کانال یک فروشگاه تخصصی معتبر انجام دهید تا در آینده هم از حمایت های آن ها برخوردار باشید و هم اینکه جنس هایی اصل با قیمت نمایندگی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *