خرید لوازم اسکیت هاکی

خرید چوب هاکی
اکتبر 18, 2020
بفرمایید فوتبال اسکیت
اکتبر 20, 2020

آیا شما نیز از علاقه مندان اسکیت هاکی می باشید؟ رشته اسکیت هاکی به رشته اینلاین هاکی معروف می باشد و یک ورزش گروهی است که در آن دو تیم به رقابت می پردازند تا هرچه می توانند تعداد گل بیشتری را در دروازه حریف قرار دهند و تعداد گل کمتری را دریافت کنند.

رشته اسکیت هاکی یک رشته پر برخورد، پرسرعت و پر از هیجان و اتفاق های پیش بینی نشده است. به دلیل سرعت بسیار بالایی که بازیکنان برای دریافت توپ و کنترل آن خواهند داشت امکان صدمه دیدن بالا می باشد بنابراین استفاده از لوازم اسکیت هاکی یک اجبار برای شرکت در تمرینات تیم و مسابقات اسکیت هاکی می باشد.

اما لوازم اسکیت هاکی به گونه ای طراحی شده اند که تمام اجزای بدن شما را تحت پوشش خود قرار می دهند تا هم از برخورد بازیکنان در امان باشید و هم هم اینکه اگر توپ هاکی که توپی سفت و محکم است به شما برخورد کند برای شما آسیبی به همراه نداشته باشد.

البته ممکن است کبودی و درد ایجاد کند اما از آسیب های جدی جلوگیری خواهد کرد البته مهارت اسکیت سواری شما نیز بسیار اهمیت دارد که بتوانید در صحنه های مختلف خود را کنترل کنید تا آسیب های جدی نبینید. همچنین کفش اسکیت هاکی به گونه ای طراحی شده است که آزادی عمل بسیار بالایی را در قسمت پا ایجاد می کند تا کنترل اسکیت و استاپ ها و استارت های ناگهانی آسان تر باشد.

همچنین ترک، بلبرینگ و چرخ ها به گونه ای طراحی شده اند که بالاترین سرعت را به ورزشکار بدهند. رویه کفش اسکیت هاکی بسیار محکم می باشد که از ضربه چوب بازیکنان در امان باشد و با برخورد به بازیکنان دیگر نیز، پا دچار آسیب نشود. این رویه از چندین لایه به هم فشرده تشکیل شده است.

اما لوازم ایمنی اسکیت هاکی که شما باید آن ها را تهیه کنید عبارتند از کلاه هاکی، دستکش هاکی، آرنج بند هاکی، پد سینه هاکی، شلوارک هاکی، گارد پای هاکی، کاپ می باشد. از دیگر لوازمی که برای تمرین به آن نیاز دارید چوب اسکیت هاکی و توپ اسکیت هاکی می باشد که چوب اسکیت هاکی خود گاهی مواقع به عنوان محافظ نیز مورد استفاده می باشد.

دستکش هاکی به گونه ای طراحی شده است که رویه آن از لایه های فشرده ای به هم پیوسته تشکیل شده که در صورت بلند شدن توپ می توانید با ضربه پشت دست توپ را آرام کرده و از برخورد آن به قسمت های دیگر بدنتان جلوگیری کنید. همچنین برای دفاع نیز از این روش استفاده می شود.

اما در قسمت داخلی لایه نازکی وجود دارد که کنترل چوب هاکی و مانور بر روی آن را آسان می کند. گارد پای اسکیت هاکی از قسمت مچ تا زانو را به خوبی کاور می کند تا استخوان ها در امان باشند. همچنین شلوارک هاکی از بالای زانو تا قسمت کمر را می پوشاند.

پد سینه اینلاین هاکی معمولا به صورت جلیقه می باشد که می توانید آن را بپوشید و قسمت های مهم و استخوان های پشت و جلو را محافظت می کند.

آرنج بند از استخوان های ساعد و آرنج محافظت می کند و کمی از پشت بازو را نیز در بر می گیرد.

اما یکی از مهم ترین لوازم ایمنی اسکیت هاکی کلاه هاکی می باشد که قسمت سر را محافظت می کند که قطعا مهم ترین قسمت بدن است. کلاه ها با حفاظ های مختلفی در دسترس می باشند که ویزور شیشه ای یا توری از جمله این محافظ ها می باشند و برخی از آن ها تا نیمه صورت و برخی تمام صورت را کاور می کنند که قطعا محافظت پوشانندگان صورت به طور کامل بالاتر می باشند.

اما چگونه می توانید لوازم اسکیت هاکی را تهیه کنید و خرید آن ها را انجام دهید؟ این نیازمند یک فروشگاه اسکیت معتبر می باشد که تحت نظارت یک آکادمی اسکیت فعال باشد، زیرا انتخاب وسیله مناسب برای یک بازیکن با ویژگی هایی که دارد، خود یک مهارت است و هر فردی این مهارت را ندارد.

آکادمی اسکیت خرمشاد با تاسیس فروشگاه اسکیت مجهز در نظر دارد تا به شما عزیزان خدمات رسانی کاملی داشته باشد. یکی از مزیت های خرید از آکادمی اسکیت خرمشاد این است که آقای وحید شجاعی مدیریت آکادمی اسکیت خرمشاد خود از اولین بازیکنان رشته اینلاین هاکی می باشد.

بدین ترتیب شما هم می توانید از وسایلی که وجود دارد و خرید می کنید خیالی آسوده داشته باشید هم اینکه اگر سفارش می دهید و وسیله شما مستقیما از خارج از کشور وارد می شود. همچنین راهنمایی های لازم در زمان خرید به شما ارائه می شود تا تصمیم گیری صحیحی داشته باشید.

اما بدانید که تمرین اسکیت هاکی بدون لوازم ایمنی کاری اشتباه است و از آن بر حذر باشید. حادثه همیشه رخ می دهد و در آن زمان مهارت اسکیت سواری به کمک شما نخواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *