فروشگاه اسکیت مجهز

چقدر برای رسیدن به هدف طاقت دارید؟
اکتبر 9, 2020
دوره های مربیگری و داوری اسکیت رولبال
اکتبر 10, 2020

آیا شما نیز تمایل دارید تا به رشته اسکیت وارد شوید و آن را به صورت حرفه ای دنبال کنید؟ آیا تمایل دارید تا در یکی از رشته های تخصصی اسکیت مشغول به فعالیت شوید؟ چه مقدار در مورد کفش اسکیت می دانید؟ و چه مقدار آن را در موفقیت خود موثر قلمداد می کنید؟ آیا شما نیز این جمله را شنیده اید؟

با این اسکیت شروع کنید وقتی حرفه ای تر شدید می تونید اسکیت بهتری بخرید

اگر شما نیز این جمله را شنیده اید و اسکیت را خریداری کرده اید حتما بعد از مراجعه به یک آکادمی اسکیت از مربی اسکیت این نکته را دریافت کرده اید که این اسکیت برای تمرین شما مناسب نیست. دلیل این مسئله این است که فروشنده اسکیت لزوما در مورد اسکیت نمی داند و تصور می کند خب با یک اسکیت ارزان قیمت شروع کنید تا بعد از فراگیری تکنیک های اولیه و در صورت تمایل و علاقه مندی بتوانید اسکیت بهتری خریداری کنید. اما این مسئله کاملا اشتباه است.

اسکیت های ضعیف مقاومت لازم برای نگهداری پا را ندارند و به علت عدم تعادل در بدن هنرجو اسکیت دفرم می شود و این تغییر شکل باعث می شود تا پای فرد نیز آسیب ببیند. در کنار این آسیبی که وارد می شود اجرای حرکات غیرممکن خواهد بود و هزینه ای که شما برای کلاس نیز پرداخت می کنید بی نتیجه خواهد بود.

یعنی خرید کفش اسکیت نامناسب باعث می شود تا شما از چند جنبه ضربه بخورید که برخی از آن ها جبران ناپذیر است و ممکن است مشکلات مزمن برای شما ایجاد کند بنابراین از همان ابتدا برای خرید کفش اسکیت با افراد باتجربه در این زمینه مشورت نمایید. همچنین برای کاهش هزینه های خود اسکیت ضعیف خریداری نکنید. نخریدن اسکیت بهتر از خریداری یک اسکیت نامناسب است.

اما اگر شما برای آموزش اسکیت به یک آکادمی اسکیت مراجعه کرده اید حتما متوجه شده اید که انواع برندهای اسکیت در آن جا به شما معرفی می شود. این برندهای اسکیت بر اساس رشته ای که شما در آن می خواهید فعالیت کنید متفاوت خواهند بود. شرکت های بزرگی برای تولید اسکیت در سطح جهان مشغول به فعالیت می باشند و نمایندگی های آن ها در ایران نیز فعال می باشند.

یک آکادمی اسکیت لوازم و تجهیزات اسکیت خود را از برندهای معروف دریافت می کند، دلیل آن نیز آموزشی است که تحت دستورالعمل های فدراسیون اسکیت انجام می دهد. یعنی یک آکادمی اسکیت نباید برندهای ضعیف را مورد استفاده قرار دهد و این خلاف اصول و مقررات فدراسیون اسکیت ایران و فدراسیون اسکیت جهانی می باشد.

شما وارد فروشگاه اسکیت می شوید و تمامی برندها را مشاهده می کنید و برای خرید آن ها اقدام می نمایید. این مسئله بعد از بررسی دقیق مربی اسکیت و فروشنده فروشگاه صورت خواهد گرفت. نتیجه این مشورت انتخاب اسکیت مناسب بر اساس فاکتورهای مهم در انتخاب کفش اسکیت می باشد که افراد باتجربه به آن واقف هستند.

یکی از فروشگاه های اسکیتی که به صورت تخصصی به فروش لوازم اسکیت مشغول می باشد فروشگاه اسکیت آکادمی اسکیت خرمشاد می باشد. این فروشگاه اسکیت تمام تجهیزات اصلی و جانبی کفش های اسکیت را ارائه می دهد که می تواند شامل کفش اسکیت، کیف اسکیت، چرخ اسکیت، بلبرینگ اسکیت، کاور اسکیت، بند اسکیت، فریم اسکیت، بوت اسکیت، لوازم ایمنی اسکیت و… باشد.

همچنین در همین وبسایت در قسمت فروشگاه اسکیت در شاخه مورد نظر، شما می توانید تمام اطلاعات مربوطه را پیدا کنید. یک دایره المعارف جامع از انواع برندها و مزیت ها و معایب آن ها ارائه شده است که شما را در انتخاب کفش اسکیت راهنمایی می کند. البته لازم به ذکر است که مشورت با افراد آگاه اکیدا توصیه می شود.

مدیریت پیست آکادمی اسکیت خرمشاد آقای وحید شجاعی نیز بر کیفیت محصولات فروشگاه و نحوه ارائه صحیح مشاوره خدمت خریداران نظارت جدی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *