خرید لوازم اسکیت هاکی

نفرات انتخابی تیم اسکیت هاکی روی یخ
سپتامبر 11, 2020
اسکیت و سفر در زمان
سپتامبر 13, 2020

اسکیت هاکی پرهیجان ترین، پر سرعت ترین، پر برخورد ترین رشته اسکیت اینلاین می باشد که البته وضعیت برای اسکیت یخ نیز به همین صورت می باشد. اگر مسابقات اسکیت هاکی را دنبال کرده باشید گاهی حتی متوجه نمی شوید که توپ دست کدام یکی از بازیکنان می باشد. آنقدر توپ سریع حرکت می کند و به اینور و آنور پرتاب می شود که شاید صحنه آهسته لازم باشد تا همه متوجه داستان بشوند. همین است که اسکیت هاکی را به سریع ترین رشته ورزشی تبدیل می کند و شما نیز اگر از علاقه مندان به این رشته ورزشی هستید، تصمیم عجیبی نگرفته اید. همه این ورزش را دوست دارند و از تماشای آن لذت می برند.

اما اسکیت هاکی به خاطر همان ترین هایی که در بالا ذکر شد، برخوردهای بسیار بالایی را نیز ایجاد می کند که اگر لوازم مناسب برای ایمنی بسته نشده باشد، قطعا آسیب های جدی در پی خواهد داشت. مخصوصا قسمت سر در این موضوع اهمیت ویژه ای دارد و نباید در این مسئله بی دقتی شود.اما محافظت از بدن در رشته اینلاین هاکی فقط به علت برخوردها نیست بلکه توپ هاکی یا همان پاک، گاها به پرواز در می آید و به بدن بازیکن برخورد می کند. حال گاهی اوقات این مسئله با دستکش هاکی کنترل می شود و گاهی به صورت غیر قابل کنترلی به قسمت های مختلف بدن می رسد.

هیچ بازیکنی علاقه ندارد این توپ با این فشردگی بالا به بدنش برخورد کند. حتی با لوازم ایمنی اسکیت نیز درد خواهید داشت ولی از آسیب جلوگیری می شود.

مهمترین لوازم ایمنی اسکیت هاکی که باید تهیه آن را از یک فروشگاه اسکیت معتبر انجام دهید عبارتند از:

دستکش اینلاین هاکی: محافظت از دست های شما را بر عهده دارد و از لایه های بسیار فشرده در قسمت رویی آن تشکیل شده است که خیلی وقت ها برای مهار توپ نیز از آن استفاده می شود.

کلاه اینلاین هاکی: شاید از آن به مهترین وسیله ایمنی در اسکیت هاکی یاد شود که حتی قسمت جلویی آن نیز با ویزور و یا توری محافظت می شود که توپ راهی برای ورود به صورت شما را نداشته باشد.

گاردپا اسکیت هاکی: محافظت از زانو و ساق پا را بر عهده دارد. هم برای محافظت از برخورد چوب بازیکن حریف و هم پاک طراحی شده است.

آرنج بند اسکیت هاکی: قسمت آرنج و ساعد را محافظت می کند.

شلوارک اسکیت هاکی: در زیر شلوار پوشیده می شود و این وسیله نیز از ابر های فشرده تهیه شده است.

پد سینه در اینلاین هاکی: این وسیله حفاظتی نیز بسیار پر اهمیت می باشد زیرا برخورد پاک با قفسه سینه و یا برخورد دو بازیکن به صورت شدید، خسارات جبران ناپذیری خواهد داشت.

کاپ اسکیت هاکی: گاها به شلوارک متصل است و دردسر اضافی نخواهد داشت اما مدل های جدای آن نیز وجود دارد.

تهیه لوازم فوق یک تخصص است و اینطور نیست که در هرجایی بتوانید آن را تهیه کنید. از طرفی تهیه مارک مناسب لوازم اسکیت هاکی برای هر فرد نیاز به مشاوره دارد که این مسئله در آکامی اسکیت های به صورت حرفه ای انجام می شود. اما در فروشگاه اسکیت تخصص آکادمی اسکیت تحت نظارت آقای وحید شجاعی نیز این مسئله به صورت تخصصی کار می شود چرا که ایشان مدت های زیادی در زمینه اسکیت هاکی فعال بوده اند و حضور مداومی در لیگ اسکیت هاکی داشته اند.

خرید لوازم و کفش اسکیت اینلاین هاکی از یک محل معتبر خیال شما را آسوده می کند که هم بهترین کیفیت و هم بهترین قیمت را دریافت کرده اید. خرید از افراد متفرقه دردسرهای جانبی نیز خواهد داشت.

این مسئله هم شامل خرید کفش اسکیت روی یخ و هم کفش اسکیت اینلاین می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *