آموزش اسکیت اینلاین به صورت علمی

رشته تیمی یا رشته انفرادی در اسکیت؟
آگوست 31, 2020
تست تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ برای بانوان
سپتامبر 1, 2020

شاید با شنیدن نام اسکیت تنها به بازی کردن فکر کنید. یعنی نه اینکه دقیقا بازی کردن مد نظر باشد اما این حس ایجاد شده است که آموزش اسکیت که دیگر اهمیتی ندارد و در پارک و خود شما می توانید به سادگی یادگیری آن را آغاز کنید.

دقیقا اشتباه از همینجا پیش می آید. نه در مورد اسکیت بلکه در هر موردی که باشد آموزش صحیح و اصولی اهمیتی ویژه دارد. شما نمی خواهید کاری را انجام دهید که آن را از سر باز کرده باشید، زیبایی حرکت و لذت بردن از آن خود نقشی تعیین کننده در ادامه یک هنر یا یک ورزش دارد.

برای مثال تصور کنید که شما به صورت غیر اصولی ایستادن روی اسکیت را فرا گرفتید و شروع به حرکت هم کردید. این ایستادن یا حرکت کردن با اسکیت را با چه قیمتی برای خود خریده اید؟ به قیمت خراب کردن پای خود؟ به قیمت نشاندن یک استایل کاملا غلط در بدن خود که بیرون کردن آن شاید جلسات طولانی به وقت و هزینه نیاز داشته باشد..

شما حتی اگر نمی خواهید اسکیت را به صورت ادامه دار فرا گیرید، بهتر است برای چند جلسه در یک آکادمی اسکیت قدرتمند اصول اولیه را یاد بگیرید تا بتوانید از همان مقدار کم هم لذت ببرید و از آسیب دیدگی های مزمن جلوگیری کنید. شما در واقع هزینه تجربه ای را می دهید که شما را از اشتباهات مسلم دور می کند.

اکنون دیگر این آموزش ها زیر نظر فدراسیون اسکیت در جریان می باشد و شما نیز با اصول و متدی که در فدراسیون اسکیت تایید شده است کلاس اسکیت را می گذارنید. از طرفی همین اصول آموزش اسکیت که توسط فدراسیون اسکیت ارائه شده است از سمت فدراسیون اسکیت جهانی مورد تایید می باشد که شما را به سطح استاندارد دنیا می رساند. به این ترتیب شاید شما یک حرکت را یاد گرفته باشید اما آن را به طور کاملا اصولی یاد گرفته اید و اگر این حرکت راه رفتن باشد، شما با تمرین مداوم آن بیشتر مسیر را طی کرده اید.

گاهی اوقات افرادی با سال ها پا زدن و تنها با اجرای همین یک حرکت شرایط حضور در یک کلاس تخصصی را به سرعت پیدا می کنند. این بدان معنی است که تعادلی که قسمت فوقانی و تحتانی با یکدیگر به دست آورده اند، برای تست های ورودی رشته های تخصصی اسکیت به کمک می آید و بلیط حضور شما در یک تیم حرفه ای نیز می شود.

پس اسکیت را یک بازی در نظر نگیرید و آن را بی اهمیت نشمارید. به این ترتیب یا آن را شروع نکنید یا اگر شروع می کنید درست و اصولی به آن نگاه کنید. انجام یک کار به صورت غیر علمی و غیر اصولی، آینده ورزشی شما را با مخاطره روبرو می کند. این مسئله برای افراد خردسال و نوجوان اهمیت ویژه تری خواهد داشت چرا که آینده ای طولانی در پیش روی آنهاست و نباید آن را فدای یک ندانم کاری کرد.

برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد آموزش اسکیت در آکادمی اسکیت معتبر به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *