مسابقات اسکیت سرعت

با دل انگیز ترین حالت اسکیت چه کنم؟
آگوست 24, 2020
تیم اسکیت سرعت نزاجا و تیم اسکیت هاکی نزاجا
آگوست 25, 2020

برای تجربه بالاترین سرعت آماده هستید؟ آماده اید تا اوج هیجان را تجربه کنید؟ آیا برای اسکیت سواری خود در آینده طولانی مدت برنامه ریزی کرده اید؟ شما اسکیت سواری را به چه دلیلی دنبال می کنید؟

آیا رشته اسکیت سرعت را با علم و دانش و علاقه دنبال می کنید یا صرفا یک تصمیم احساسی برای ورود به آن داشته اید؟

شاید سوالات فوق ابتدا خیلی ساده به نظر برسند اما با دقت و عمیق شدن در آنها متوجه خواهید شد که سوالاتی بسیار اساسی هستند. پاسخ دقیق به این سوالات باعث می شود که برنامه آینده خود را هرچه بهتر بدانید و برای موفقیت مسیر کوتاه تری را بپیمایید.

برای رشته اسکیت سرعت باید بدانید که استایل خمی دارد، البته این بدان معنی نیست که شما قوز داشته باشید یا کمر شما قوس بگیرد. البته که آموزش صحیح استایل اسکیت سرعت در یک مقاله اسکیت و به صورت تئوری امکانپذیر نمی باشد و یک مربی کارکشته می تواند این مسئله را به صورت عملی در یک آکادمی اسکیت قدرتمند به شما آموزش دهد.

آکادمی اسکیت خرم شاد زیر نظر آقای Vahid Shojaei به صورت حرفه ای در رشته های مختلف اسکیت فعالیت دارد و شما می توانید با حضور در این آکادمی اسکیت سطح دانش اسکیت خود را به صورت مداوم بالا ببرید.

اگر قسمت های پایه رشته اسکیت سرعت را گذرانیده باشید اکنون زمان خرید کفش اسکیت سرعت می باشد. کفش اسکیت سرعت چرخ های بزرگی دارد و به دلیل اینکه ساق ندارد در ابتدا کنترل آن مشکل می باشد. بنابراین پس از تهیه کفش اسکیت برنامه هایی که در آموزش ابتدایی اسکیت سرعت دنبال می شد دوباره از سر گرفته می شود و شما برای تسلط بر روی حرکات پایه اسکیت سرعت بوسیله کفش اسکیت سرعت تلاش خواهید کرد.

حدود یک سالی طول خواهد کشید تا تسلط کافی برای شرکت در مسابقات را پیدا کنید که مطمئنا این زمان برای افراد کم سن و سال طولانی تر خواهد بود.

اما انواع مسابقات اسکیت سرعت عبارتند از:

مسابقات اسکیت سرعت مسابقات پیست:

مسابقات اسکیت سرعت: 200 متر دوئل

مسابقات اسکیت سرعت: 500 متر

مسابقات اسکیت سرعت: 1000 متر

مسابقات اسکیت سرعت: 3000 متر امدادی

مسابقات اسکیت سرعت: 10000 متر حذفی/امتیازی

مسابقات اسکیت سرعت: 15000 متر حذفی

مسابقات اسکیت سرعت مسابقات جاده:

مسابقات اسکیت سرعت: 100 متر

مسابقات اسکیت سرعت: one lap

مسابقات اسکیت سرعت: 10000 متر امتیازی

مسابقات اسکیت سرعت: 20 کیلومتر حذفی

مسابقات اسکیت سرعت: ماراتن

همانطور که در بالا قابل مشاهده می باشد مسابقات اسکیت سرعت از تنوع بالایی برخوردار هستند و شما می توانید در شاخه های مختلف آن به رقابت بپردازید البته تصمیم نهایی به عهده مربی شما می باشد که شما برای کدام رشته آماده تر هستید تا تمرکز اصلی خود را معطوف به آن کنید.

درمقاله های بعدی به صورت مفصل در مورد هر مسابه در اسکیت سرعت توضیح داده خواهد شد که شما می توانید اطلاعات تئوری مناسبی را در این زمینه بدست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *