مراحل رشد در رشته اسکیت فری استایل

ميانگين سنی مربيان آكادمی اسكيت خرم شاد
ژوئن 5, 2020
همه چیز درباره اسکیت نمایشی و اسکیت هنری
ژوئن 15, 2020

اگر شما هم عاشق جنب و جوش هستید، ما رشته فری استایل را به شما پیشنهاد می دهیم. تحرک و شادابی دو ویژگی اصلی در نگاه اول برای تماشاچیان این رشته است. انجام حرکات پیچیده که به صورت ریتمیک توسط بازیکن و در بین موانع فری استایل اجرا می شود، حتی چشم افرادی که از اسکیت خوششان نمی آید را نیز به سمت این رشته خیره می کند.

این را بدانید که برای ورود به دنیای حرفه ای هر رشته ای حتی غیر ورزشی، نیازمند گذراندن دوره های پایه و مقدماتی آن رشته هستید که اسکیت فری استایل نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد.

به رشته فری استایل خوش آمدید. در ابتدای کار مربیان با شما حرکات تعادلی کار می کنند تا شما از لحاظ جسمی و تمرکز ذهنی آماده انجام تمرینات روی مانع شوید. حرکات فری استایل در خانواده های مختلفی می باشد که در شروع، نوع ساده شده ی حرکات را تمرین کرده و اجرا خواهید کرد و سپس کم کم آن حرکات ساده، پیچیده تر و سخت تر خواهند شد.

بعد از گذراندن مراحل پایه شما باید آماده یادگیری حرکات سخت تر شوید که به صورت حرکات چرخشی، نشسته و پرشی می باشند. آموزش این حرکات با چهار چرخ از یک پا شروع شده و در مراحل بالا تر فقط با یک چرخ، یا چرخ جلو و یا چرخ عقب باید اجرا شوند.

بهترین راه برای بالا بردن سطح قدرت بدنی و آمادگی جسمانی در سطح حرفه ای تمام رشته های ورزشی، بدنسازی تخصصی آن رشته می باشد.

در رشته اسکیت فری استایل، هرچقدر شما از لحاظ بدنی آماده تر باشید، امکان اجرای حرکات دشوار برای شما فراهم تر خواهد بود. در نتیجه در سطوح حرفه ای برای بازیکنان این رشته، انجام تمرینات بدنسازی مختص همین رشته یکی از فاکتور های مهم در پیروزی آن ها به شمار می رود.

یکی از وسایلی که در بدنسازی رشته اسکیت فری استایل نقش بسیار مهمی را ایفا می کند، نیم کره تعادلی می باشد. ایستادن با یک پا، یا با پنجه یا با پاشنه  روی این نیم کره تعادلی، نیاز به کسب مهارتی دارد که بازیکنان رشته اسکیت فری استایل به این مهارت تا حدودی دست پیدا کرده اند و با انجام تمرینات بدون کفش اسکیت روی این نیم کره تعادلی، مهارت و تعادل خود را در درجه اول در سطح مطلوب حفظ کرده و در درجه دوم این مهارت و تعادل را ارتقا خواهند داد.

داشتن تمرکز بالا، بالا بودن دقت افراد، داشتن روحیه قوی و صبر و حوصله از ویژگی های مشترک در بین تمام بازیکنان حرفه ای رشته اسکیت فری استایل می باشد و این رشته مانند یک نظام آموزشی دقیق با ورودی های مختلف ولی خروجی یک شکل عمل می کند و در افراد با دیدگاه های مختلف، ویژگی های مثبت یکسانی را پرورش می دهد. این نظام در یک آکادمی اسکیت با استاندارهای بالا قابل دستیابی می باشد و شما می توانید با تحقیق به موارد مناسب دست پیدا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسکیت فری استایل و نحوه شرکت در آزمون های ورودی کلاس و تیم های حرفه ای آکادمی اسکیت با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *