چرا اسکیت نمایشی؟

چرا اسکیت سرعت؟
می 13, 2020
شرایط برگزاری کلاس های ورزشی در زمان مبارزه با کرونا
می 15, 2020

آیا تا کنون اسم اسکیت هنری یا اسکیت نمایشی به گوش شما خورده است؟ آیا تاکنون مسابقات اسکیت هنری را تماشا کرده اید؟ آیا با انواع اسکیت آشنایی دارید؟ حتی اگر مسابقات اسکیت را نیز مشاهده نکرده باشید، باید به نوعی مسابقات جهانی پاتیناژ را دیده باشید که با اسکیت یخ انجام می شود و در آن حرکات موزون به زیبایی به صورت تک نفره، دو نفره و گروهی به اجرا در می آید. شاید یکی از زیباترین حرکات موزون در رشته های ورزشی در اسکیت نمایشی دیده می شود. ترکیب حرکات باله و ژیمناستیک با پرش های قدرتمند بر روی اسکیت، اسکیت هنری را شکل می دهد که اجرای صحیح حرکات آن نیز نیازمند سال ها تمرین و تجربه می باشد.

اسکیت هنری از دیرباز در دنیا به عنوان یک رشته پرطرفدار دیده می شده است و اگر شما نیز آن را دیده باشید نمی توانید به راحتی از کنار آن عبور کنید. حتما فرزند شما نیز اگر آن را دیده باشد تحت تاثیر قرار گفته است.

اما اگر می خواهید چرا باید رشته اسکیت هنری را دنبال کنید موارد زیر می توان برای شما یاری رسان باشد.

اسکیت هنری زیبایی و هارمونی خاصی در اجرای حرکات دارد و چشم هر بیننده ای را خیره می کند. مسابقات رسمی این رشته اسکیت در جهان برگزار می شود و ایران نیز در این مسابقات قدرتمند ظاهر می شود. رشته برای کودکان بویژه دختران بسیار جذاب می باشد بنابراین عنصر علاقه در دنبال کردن این رشته اسکیت وجود خواهد داشت. این رشته به تناسب اندام نیز کمک می کند و به علت داشتن حرکات پرشی و کششی، فیزیک بدن را قدرتمند می سازد که برای کورکان بسیار مفید می باشد. حتی برای دنبال کردن این رشته به صورت تخصصی باید برنامه ریزی کنید که در کلاس بدنسازی اسکیت هنری نیز شرکت داشته باشید.

اما برای دنبال کردن اسکیت نمایشی ایتدا فرد متقاضی باید تست ورودی دهد و در صورت قبولی می تواند در آکادمی اسکیت مشغول به یادگیری رشته اسکیت نمایشی شود. آقای وحید شجاعی نیز در آکادمی اسکیت خود این رشته را به صورت حرفه در لیست آموزش قرار داده است و مربیان قدرتمند برای اداره تیم های آکادمی تلاش می کنند.

اسکیت هنری به علت داشت استایل بسیار کشیدهف نیازمند استفاده از اسکیت های مخصوص این رشته نیز می باشد. کفش اسکیت نمایشی در قسمت جلو دارای ترمزی می باشد که برای اجرا حرکات تخصصی آن بسیار مفید فایده می باشد و بدون آن اجرا حرکات ممکن نیست. اما برندهای متفاوتی برای کفش اسکیت نمایشی در بازار وجود دارد که نظر مربی اسکیت نمایشی می تواند با توجه به سن و استایل شما بسیار تعیین کننده باشد.

رشته ی اسکیت نمایشی رشته ای پویا می باشد که با توجه به پیشرفت هایی که در کشورمان و در دنیا داشته است، آینده ای روشن پیش روی متقاضیان جدی آن فراهم می آورد. بهترین زمان نیز برای شروع رشته اسکیت نمایشی، در زمان کودکی می باشد که فرصت کافی برای یادگیری و لذت بردن از این رشته زیبا وجود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *