چرا اسکیت سرعت؟

چرا اسکیت فری استایل؟
می 12, 2020
چرا اسکیت نمایشی؟
می 14, 2020

اسکیت سرعت یکی از پایه ای ترین رشته های اسکیت به شمار می رود و دلیل آن نیز حضور عنصر سرعت در تمامی شاخههای اسکیت می باشد. برای مثال در اسکیت هاکی درست است که تکنیک های فردی کنترل توپ و چوب و تاکتیک های تیمی بسیار مهم می باشند اما بدون توان حرکت با سرعت بالا اثر موارد فوق کمرنگ می شود. در کنار این مسئله، اسکیت سرعت بسیار در محکم کردن بدن نقش دارد و اگر به خوبی آموزش های آن فرا گرفته شود و در یک آکادمی اسکیت دنبال شود برای رشته های دیگر نیز نقش تاثیرگذار خواهد داشت.

اسکیت فری استایل نیز  در یکی از شاخه هایش مسابقات سرعت بین مانع را دارد که برای این مسئله استارت اولیه و کنترل بدن و محکم بودن آن بسیار مهم است. تمامی این موارد در اسکیت سرعت به خوبی آموزش داده می شود. حتی برای اسکیت نمایشی و اسکیت رولبال نیز داشتن بدنی محکم و تسلط در استارت و دور زدن های بدون تیک حیاتی می باشد.

اسکیت سرعت یکی از رشته های بسیار مناسب برای کودکان با سن پایین می باشد که بتوان هم بر روی فیزیک بدن آنها کار کرد که قدرتمند شوند هم تعادل اسکیت آنها بسیار بالاتر رود. از طرفی چون برای کودکان به نوعی بازی و دویدن محسوب می شود از آن لذت بیشتری می برند تا رشته های دیگر اسکیت که تعداد حرکات آنها بسیار زیاد می باشد و گاهی اوقات در یک منطقه بسیار محدود تمرین می شوند.

اسکیت سرعت رشته های بسیار متنوعی را در مسابقات اسکیت به خود اختصاص می دهد و هم در سطح ملی و هم در سطح جهانی مسابقات رسمی دارد. کفش اسکیت سرعت نیز از نظر طراحی ساختار ویژه ای دارد که ظاهری جذاب به آن می دهد. چرخ های بزرگ کفش اسکیت سرعت، سرعت را بالا می برد و بوت های مخصوص اسکیت سرعت که ساق ندارد آزادی عمل برای مچ پا را به همراه دارد. کفش اسکیت سرعت در سایزهای کوچک نیز در دسترس می باشد و برای فرزندان خود نگران نباشید.

مانند هر رشته دیگر اسکیت، موفقیت و آینده ای روشن در گرو تمرین های پی در پی می باشد. این تمرینات در یک آکادمی اسکیت به خوبی دنبال خواهند شد و تکرار و تمرین بیشتر نیز در ساعت هایی که برای اسکیت تفریحی در نظر گرفته شده اند می توانند دنبال شوند. رشته اسکیت سرعت این اعتماد به نفس را در کودک بوجود می آورد که بتواند به رشته های دیگر اسکیت نیز فکر کند. پس اگر برنامه ای بلندمدت برای فرزند خردسال خود داریدف اسکیت سرعت شروع بسیار خوبی می باشد.

البته تمامی تصمیمات منوط به نظر مربی کار کشته و استعدادیاب می باشد که نظر قطعی و نهایی را می دهد. این موارد در آکادمی اسکیت وحید شجاعی در دسترس می باشد و شما می توانید به صورت حضوری برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از سطح اسکیت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *