خرید اسکیت مناسب

آموزش اسکیت در اکادمی اسکیت وحید شجاعی
فوریه 25, 2020
ورزش اسکیت اینلاین
مارس 10, 2020

یکی از مسائلی که والدین برای آن بسیار دچار مشکل می شوند خرید اسکیت مناسب برای فرزندانشان می باشد. آیا هر برندی که از خارج از کشور برای اسکیت رولر وارد شود مناسب است؟ آیا با این شرط که اسکیت از مثلا ایتالیا یا کانادا آورده شده برای استفاده فرزند شما بدون مشکل است؟ آیا در صورت وجود مشکل در اسکیت می توان از آن صرف نظر کرد و کفش اسکیت را مورد استفاده قرار داد؟

خرید اسکیت یک کار تخصصی می باشد و در صورت نداشتن این تخصص باید با اطلاعات کافی صورت گیرد. یعنی شما باید حتما با فرد مطلع در این زمینه مشورت نمایید تا بتوانید خرید مناسبی داشته باشید. این مسئله برای خرید اسکیت نمایشی، اسکیت فری استایل، اسکیت هاکی و اسکیت سرعت تخصصی تر نیز می شود و جزئیات بسیار ریز هم تاثیرگذار خواهد بود.

برخی اوقات اسکیتی خریداری می شود و به علت اینکه امکان پس  دادن آن وجود ندارد پدر و مادر اصرار می کنند که از این اسکیت استفاده شود. یا اینکه بچه به اسکیت بسیار علاقه مند می باشد و دوست دارد که اسکیت رنگی خود را بپوشد تا اسکیت های ساده حرفه ای. در این زمان مسئولیت به عهده مربیان می باشد که پدر و مادر را از این خطر آگاه کنند که این اسکیت ها می توانند ضررهای طولانی مدت برای کودک به وجود آورند مخصوصا در ابتدا که استخوان های بچه ها در حال رشد می باشد.

ضررهای ماندگار میتواند دست آورد استفاده از اسکیت های نامناسب باشد. همچنین فرد هنرجو را با استایلی بد پیش می برد. بدین معنی که به علت مناسب نبودن اسکیت حال های پا، حالت درست و استاندارد مورد تایید فدراسیون اسکیت نمی باشد. و خارج کردن یک استایل بد از بدن کودک بسیار سخت تر از صحیح آموزش دادن آن از همان ابتدا می باشد.

مورد دیگر این است که با اسکیت نامناسب از حدی بیشتر نمی توان آموزش را دنبال کرد. یعنی برای حرکت های پیشرفته تر کودکان قادر نخواهند بود که اجرای آن را درست انجام دهند و دلیل آن نیز عدم توانایی اسکیت در این کار است. در این موارد معمولا فرزندان شما سرخورده می شوند و نبود اعتماد به نفس مهم ترین عامل در عدم پیشرفت فرزند شما در آینده می باشد.

پس برای اینکه فرزندان خود را دچار آسیب های ماندگار در زمینه اسکیت نکنید از ابتدا برای خرید اسکیت مناسب با مربی مشورت نمایید. حتی اگر اسکیت نامناسبی را خریداری کرده اید و امکان پس دادن آن را نیز ندارید، آن را به دور بیندازید و آینده فرزند خود را با رقمی ناچیز معامله نکنید.

برای کسب اطلاعات مناسب در مورد خرید اسکیت های عمومی و تخصصی آکادمی اسکیت وحید شجاعی در خدمت شما می باشد. برای دسترسی با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *