آموزش اسکیت در اکادمی اسکیت وحید شجاعی

نام حركات اسكيت به فارسي و لاتين
فوریه 22, 2020
خرید اسکیت مناسب
فوریه 26, 2020

شاید شما نیز از علاقه مندان به رشته اسکیت باشید. رشته اسکیت با سابقه ای طولانی در کشور ما به یکی از رشته های ورزشی محبوب تبدیل شده است که با داشتن فدارسیون اسکیت فعال این رشته رشد روزافزونی را نیز شاهد می باشد. رشته اسکیت اینلاین در ایران به رشته بیشتر به رشته رولر اسکیت محدود شده است برای اینکه امکانات زمین یخ در ایران بسیار محدود می باشد. از طرفی به علت در دسترس بودن زمین های اسکیت رولر در هر محله ای، تمایل افراد به رفتن به سمت رولر اسکیت بیشتر می باشد.

اما یکی از معتبر ترین آکادمی اسکیت های فعال در رشته اسکیت رولر اینلاین، آکادمی اسکیت وحید شجاعی می باشد که به صورت حرفه ای و تحت نظارت فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی فعالیت خود را انجام می دهد. مدیریت مجموعه آقای وحید شجاعی با دقت نظر بالا مجموعه تخصصی در زمینه اسکیت رولر فراهم آورده است تا محیطی امن و مفرح برای آموزش نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان باشد. به همین منظور کلاس های آکادمی اسکیت وحید شجاعی در روزهای مختلف هفته به صورت عمومی و خصوصی مشغول به فعالیت می باشد و مربیان رسمی فدراسیون اسکیت در این مجموعه مشغول به کار می باشند.

تمامی مربیان با نظارت مدیریت مجموعه انتخاب شده اند تا بالاترین رده از آموزش اسکیت به اجرا درآورده شود. در مجموعه اسکیت وحید شجاعی شما این فرصت را دارید تا بالاترین سطح از آموزش اسکیت را دریافت کنید. متدی که به تایید فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی رسیده است و سال ها در آن تجربه اندوزی شده است.

آموزش اسکیت در آکادمی اسکیت وحید شجاعی به صورت گروهی و خصوصی صورت می گیرد. کلاس گروهی آکادمی اسکیت به این صورت جلو می رود که دسته بندی های مختلفی در داخل کلاس صورت می گیرد و هر مربی مشغول یک سری آموزش خاص می شود. به این ترتیب فرزند شما در گروهی قرار می گیرد که همه اطرافیان او حرکتی مشابه را تمرین می کنند که این دو نتیجه عمده را به دنبال دارد:

حفظ اعتماد به نفس کودک و تلاش برای رقابتی سالم

رعایت نظم در داخل کلاس و تمرکز بهتر مربی برای آموزش یک حرکت خاص و در نهایت افزایش راندمان کلاس اسکیت

با پیشرفت هر کودک در حرکتی که در آن مشغول به تمرین می باشد با نظارت سرمربی انتقال به گروه بعدی صورت می گیرد. این بدان معنی است که اگر هنرجویی حرکت را خوب فرا گرفته باشد، سرمربی حرکت او را بررسی می کند و در صورت تایید انتقال به گروه بعد صورت می گیرد. این کار به ترتیب برای تمامی مراحل صورت می گیرد تا هنرجو به قسمت تکمیلی برای یادگیری حرکات می رسد که در آنجا حرکات پیشرفته تحت نظر سرمربی به او آموزش داده می شود. نتیجه این آموزش های و نهایت آن انتخاب رشته اسکیت مناسب برای هنرجو می باشد که در آینده در آن مشغول به فعالیت شود. رشته هاس اسکیت که می توانید به آن نظر داشته باشید عبارتند از:

اسکیت هنری یا اسکیت نمایشی

اسکیت سرعت

اسکیت فری استایل

اسکیت هاکی

برای کسب اطلاعات بیشتر برای ثبت نام در کلاس های اکادمی اسکیت وحید شجاعی با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *