خرید لوازم اسکیت

انتخاب رئیس فدراسیون جهانی هاکی روی یخ
سپتامبر 26, 2021
مسیر ترقی اسکیت
اکتبر 4, 2021

اگر شما نیز یکی از طرفداران رشته اسکیت باشید مطمئنا برای خرید کفش اسکیت و خرید لوازم اسکیت چالش های متفاوتی خواهید داشت. رشته اسکیت یکی از رشته هایی است که تنوع بسیار بالایی را شامل می شود و تقریبا تمام فیلدهای آن در ایران نیز در حال ارائه خدمات می باشند. یعنی در ابتدا رشته اسکیت در ایران به رشته اسکیت اینلاین محدود میشد اما امروزه تمام شاخه های اسکیت از جمله رشته های اسکیت روی یخ همچنین رشته های اسکیت کواد در ایران فعال شده اند.

این مسئله نویدبخش این خواهد بود که استعدادهای بیشتری را می توانیم به رشته اسکیت جذب کنیم، می توانیم مربیان قدرتمندی را در این رشته ها تربیت کنیم و در نهایت در رقابت های جهانی خوش بدرخشیم. ایران نشان داده است که در رشته اسکیت استعداد و توانایی بالایی دارد و به دلیل جذابیت این شاخه ورزشی، ورزشکاران نیز انرژی بیشتری را صرف خواهند کرد. مخصوصا به دلیل جذابیت بالایش کودکان از سنین کودکی علاقه پیدا می کنند تا در این شاخه ورزشی به صورت حرفه ای فعالیت کنند و چه چیز زیباتر و لذتبخش تر از این که یک کودک به دلیل علاقه خود یک ورزش را دنبال کند.

در گذشته بسیاری از ورزش ها و قهرمانی ها اینگونه به دست می آمد که والدین فرزندان را مجبور به فعالیت در یک رشته ورزشی می کردند اما امروزه کودکان حق انتخاب دارند و می توانند شاخه مورد علاقه خود را انتخاب کنند. شاخه اسکیت با تمام زیرمجموعه هایش فیلدی بسیار مناسب برای تمرین های منسجم و حرفه ای کودکان می باشد. اگر این تلاش ها در یک قالب صحیح ریخته شود و با یک برنامه ریزی صحیح از یک آکادمی اسکیت معتبر دنبال شود مطمئن باشید می توانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

البته در این سال ها رقابت نیز بسیار افزایش یافته است زیرا تعداد افراد فعال در این رشته ها نیز افزایش داشته است اما این مسئله فقط می تواند به بهبود وضعیت اسکیت سوار و بالارفتن کیفیت فعالیت های او منجر شود بنابراین نباید مسئله نگران کننده محسوب شود اما به موضوع اصلی بازمی گردیم که شما برای تهیه لوازم اسکیت دچار مشکلاتی خواهید شد برای اینکه بتوانید بر این مشکلات غلبه کنید و شرایطی را فراهم آورید تا بتوانید به صورت منسجم رشته اسکیت را دنبال نمایید مطمئنا باید با یک فرد مطلع مشورت کنید.

این فرد مطلع می تواند مسئول یک آکادمی اسکیت، مسئول پیست اسکیت، یکی از افراد مطلع در فدراسیون اسکیت، فروشندگان معتبر و نمایندگی های واردات اسکیت و همچنین مربی باتجربه فرد باشد. هر کدام از این افراد می توانند اطلاعات قابل قبولی را در اختیار شما قرار دهند و گاهی می توانید با مقایسه این اطلاعات تصمیم نهایی را اتخاذ کنید. البته ما نیز سعی می کنیم در وبسایت خود به صورت جامع و کامل لوازم اسکیت را معرفی کنیم تا شما به صورت ساده و قابل دسترس همگی اطلاعات را یکجا داشته باشید. این فرایند می تواند با یک جستجوی ساده تمامی آنچه می خواهید را به شما ارائه کند.

   در این میان باید بسیار مراقب باشید که افراد سودجو از این فرصت بهره نبرند و جنس های تقلبی به شما ندهند زیرا با افزایش قیمت لوازم اسکیت افراد به این سمت تمایل پیدا می کنند که جنس های ارزان تری را خریداری کنند و غافل از این که این جنس های ارزان بدون عیب و ایراد نخواهند بود یعنی شما نمی توانید محصولی را با قیمتی بسیار پایین خریداری کنید و در نهایت آنچه را که توقع داشته اید به دست آورید البته این مسئله در قیاس با قیمت های دیگر مطرح می شود برای مثال اگر یک اسکیت خوب برای شروع این رشته قیمتی معادل 2 و نیم میلیون تومان دارد شما نمی توانید با یک میلیون تومان اسکیت مناسبی تهیه کنید مطمئنا این اسکیت ایرادهای اساسی خواهد داشت. در رشته پایه و تکمیلی این ایرادها می تواند شل بودن بوت اسکیت، روان نبودن چرخ ها، طراحی نامناسب که موجب شکل دهی به پای کودکان می شود و بسیاری ایرادهای دیگر باشد.

در رشته های تخصصی این مسئله از بابت دیدن صدمات جدی تر و حاد قابل توجه تر خواهد بود زیرا ممکن است در یک پرش که در اسکیت نمایشی انجام می شود در هنگام فرود ترک اسکیت یا چرخ های آن یا بوت دچار آسیب شود و از هم جدا شود و بشکند و به همین ترتیب ورزشکار با یک پوزیشن کاملا نامناسب با زمین برخورد خواهد کرد که این برخورد ممکن است آسیب های جدی به او وارد کند. بنابراین از این مسئله که جنس ارزان بخرید جدا خودداری کنید باز تاکید می شود که این ارزان خریدن به نسبت دیگر قیمت ها می باشد اگر قیمتی بسیار ارزان تر از قیمت های دیگر بود در درست بودن صحت و سلامت آن محصول حتما شک کنید.

اما اگر با افراد مطلع مشورت کنید و تمامی اطلاعات خود را در یک ردیف قرار دهید می توانید مطمئن باشید که در نهایت با یک تلورانس خیلی کوچک محصولی قابل قبول با قیمتی مناسب خواهید داشت. امروزه دیگر مانند گذشته امکانات محدود نیست و همه افراد می توانند به سادگی سلامت محصول را در وبسایت های خارجی چک کنند برای مثال اگر شما اسکیت نمایشی ریسپورت یا اسکیت نمایشی ایدیا یا اسکیت نمایشی جکسون را خریداری می کنید می توانید به وبسایت آن ها مراجعه کنید و از صحت این محصول مطلع شوید که برندهای فیک جای آن را نگرفته باشند.

اگر در نهایت این اطمینان برای شما حاصل شد به خرید محصول مبادرت ورزید. خرید کفش اسکیت از یک فروشگاه اسکیت معتبر باعث می شود تا شما با خیالی آسوده به تمرینات خود بپردازید دیگر نگران این مسئله نیستید که اگر اسکیت آسیب دید چه کنید. به راحتی به نمایندگی مراجعه می کنید و این محصول را به آن ها ارائه می دهید تا ایراد به وجود آمده را مرتفع کنند. از این مسئله نیز بگذریم که یک اسکیت استاندارد آسیب هایی که به بدن شما وارد می شود را به حداقل خواهند رساند.

اما در کنار کفش اسکیت که در شاخه های مختلف آن بسیار متفاوت طراحی می شوند خرید لوازم اسکیت نیز اهیمت بالایی دارد زیرا لوازم اسکیت تجهیزاتی هستند که برای تمرینات اسکیت بسیار مورد نیاز می باشند برای مثال شما نمی توانید رشته اینلاین هاکی یا آیس هاکی را بدون لوازم ایمنی آن دنبال کنید. رشته رینک هاکی نیز از جمله این رشته ها می باشد اما با خطراتی به مراتب کمتر. در هر صورت چون این ورزش یک ورزش تیمی است و با چوب و توپ در تماس می باشد شما باید جوانب احتیاط را بسیار رعایت کنید و از پوشیدن تمام لوازم ایمنی به صورت کامل اطمینان حاصل نمایید.

این وظیفه یک مربی متعهد است که شاگردانش را به این مسیر رهنمون شود و از چشم پوشی به چنین مواردی خودداری کند. خرید لوازم اسکیت در رشته های دیگر مانند رشته اسکیت نمایشی به اسپینر و در رشته اسکیت سرعت به لوازم ایمنی که در سرعت های بالا ممکن است مورد نیاز باشد توسعه می یابد همچنین رشته های دیگر نیز ممکن است برای خود لوازم و تجهیزاتی داشته باشند برای مثال رشته هایی مثل رشته اسکیت آلپاین، رشته اسکیت رولر دربی و رشته های دیگر.

مطمئنا تنوع محصولات در بازار نیز زیاد خواهد بود و شما باید باز جنسی را انتخاب کنید که به مراتب از جنس های دیگر باکیفیت تر می باشد تا عمری طولانی تر داشته باشد و همچنین کیفیت تمرینات شما را بالا ببرد. برخی افراد برندهای معتبر را تهیه می کنند اما در نهایت آن محصولی را خریداری می کنند که در نهایت کیفیت نمی باشد برای مثال اگر امروز می خواهند خرید خود را انجام دهند به مدل های دو یا سه سال پیش بسنده خواهند کرد، این مسئله باعث می شود تا هرچه شما تکنیک بالایی نیز داشته باشید نتوانید به خوبی بازیکنانی که محصولات جدیدی را خریداری کرده اند آن ها را از کار درآورید. البته استعداد، توانمندی، تمرین بازیکن بسیار مهم می باشد اما اگر می توانیم این تمرینات را در قالبی صحیح تر بریزیم چرا این کار را نکنیم؟

اما باید به این نکته نیز توجه کنیم که کفش های اسکیت نیز با هم بسیار تفاوت دارند حتی شاید شکل این کفش ها نیز نظر برخی را برای حضور در یک شاخه ورزشی تغییر دهد برای مثال اگر فردی به کفش اسکیت فری استایل نگاه کند متوجه می شود که کفش جلو و عقب اسکیت کوچکتر می باشند و گویی بازیکن بر روی دوچرخ مشغول فعالیت است. این اختلاف سایز آنقدر محسوس است که به چشم بازیکنان غیرحرفه ای نیز می آید یا برای مثال رشته اسکیت هاکی با طراحی بسیار ویژه ای که پشت اسکیت دارد و همچنین بندی بودن آن بسیار جلب توجه خواهد کرد. رویه ضخیم کفش اسکیت هاکی که برای جلوگیری از آسیب های ناشی از سرعت زیاد و یا برخورد با چوب و بازیکنان دیگر ایجاد شده است از دیگر جذابیت های کفش اسکیت هاکی می باشد.

کفش اسکیت سرعت نیز نیاز به توصیف ندارد، چرخ هایی بسیار بزرگ با بوتی بسیار کوچک از همان ابتدا جلب توجه خواهد کرد و چشم هر بیننده ای را خیره می کند. کودکان اغلب علاقه پیدا می کنند و از کفش های اسکیت سرعت استفاده می کنند و دلیل آن نیز زیبایی کفش های آن می باشد. کفش اسکیت نمایشی از تمامی این کفش ها طراحی متفاوت تری دارد به دلیل ترمزی که در جلوی کفش طراحی شده است. این ترمز امکان اجرای برخی از حرکات اسکیت نمایشی را به بازیکن می دهد و همچنین استایلی صاف در بدن او ایجاد خواهد کرد اگر شما نیز می خواهید اسکیت نمایشی را به صورت حرفه ای دنبال کنید حتما یک کفش از آن را لازم خواهید داشت. البته باید دقت کنید که رشته های اسکیت کواد تماما در جلوی خود ترمز را خواهند داشت یا همان “تو” اما در رشته های دیگر این مسئله فقط به رشته اسکیت نمایشی محدود می شود. رشته های اسکیت یخ نیز دقیقا مانند رشته اسکیت اینلاین می باشند و از این حیث کفش اسکیت نمایشی روی یخ تیغه هایی در جلو دارد که مانند ترمز عمل می کند.

پس در این مطلب متوجه شدیم که رشته های اسکیت کاملا با یکدیگر متفاوت می باشند، اجرای تکنیک های آن ها به تخصص و تمرین نیاز دارند، شما باید پشتکار زیادی داشته باشید تا بتوانید مهارت های لازم را کسب کنید از طرفی نیاز خواهید داشت تا محصولات مورد نیاز در یک رشته ورزشی خاص در اسکیت را تهیه نمایید برای مثال اگر می خواهید در رشته اسکیت سرعت تمرین کنید باید کفش اسکیت سرعت، لوازم ایمنی آن را تهیه کنید، لباس های مخصوص آن را بر تن کنید تا بتوانید با بالاترین کیفیت و راندمان تمرینات خود را پیش ببرید. در رشته اسکیت نمایشی طراحی کاملا متفاوت می باشد و این مسئله ادامه دار خواهد بود. مطمئنا سرعت، تکنیک، قدرت بازیکن با هر گونه طراحی اشتباه زیر سؤال می رود و بنابراین انتخاب صحیح لوازم اسکیت بسیار مهم و اساسی است و نباید در آن اهمال کاری صورت گیرد.

اگر نیاز داشتید تا در این موارد اطلاعات دقیقی کسب نمایید و به یک فروشگاه اسکیت معتبر دست پیدا کنید فروشگاه وبسایت آقای وحید شجاعی آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. این خدمات به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید بهترین تصمیم گیری را داشته باشید در صورت نیاز به تهیه اسکیت نیز با نازلترین قیمت این محصولات در اختیار شما خواهد بود بتوانید کیفیتی بالا در ورزش اسکیت را تجربه کنید و از هر لحظه آن لذت ببرید. رشته اسکیت یک رشته بی مانند و بی نظیر است اگر به صورت اصولی و حرفه ای دنبال شود. و اگر این کار به صورت غیرحرفه ای پیش برود مطمئنا در کوتاه مدت و بلند مدت تجربیات ناخوشایندی خواهید داشت پس استعداد و توانمندی خود و یا کودکتان را دور نریزید و با تمریناتی منسجم و با استفاده از تجهیزات حرفه ای آن را در مسیری صحیح هدایت کنید شاید شما نیز روزی یک بازیکن ملی باشید و یا مربی اسکیتی شوید که بازیکنان ملی را پرورش می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *