آکادمی اسکیت خرمشاد

انتخابات 1400 فدراسیون اسکیت
آوریل 14, 2021
رئیس کمیته فنی و مهندسی فدراسیون اسکیت در چهار محال و بختیاری
آوریل 17, 2021

استانداردهایی که برای یادگیری یک ورزش به صورت اصولی وجود دارد در هر رشته ای متفاوت است و این فدراسیون ها را یک نهاد اصلی که فدراسیون نامیده می شود اجرایی می کند و بر آن نظارت دارد. فدراسیون ورزش اسکیت نیز در شاخه های مختلف آن نظارت جامع و وسیعی را برقرار کرده است و توانسته رشته اسکیت را در سال های اخیر به رشد و شکوفایی برساند. رشته اسکیت یک رشته جذاب و هیجان انگیز است که افراد زیادی تمایل دارند تا در آن فعالیت داشته باشند. تقریبا هر خانواده ای یا یک بازیکن فعال در زمینه اسکیت دارد و یا اینکه یکی از اعضای فامیل مرتبط با اسکیت فعالیتی دارند و همچنین تمامی افراد دیگر با اسکیت آشنا شده اند.

این اتفاق ویژه بعد از فیلم جایی برای فرشته ها نیست افتاد که حتی مشاهیر و بازیگران نیز رشته اسکیت را ستودند و از ساخت چنین فیلمی تقدیر به عمل آوردند. فیلم جایی برای فرشته ها نیست که همت جناب کاوه صدقی و با کارگردانی آقای سام کلانتری اجرا و نهایی شد توانست جوایز زیادی را به خود اختصاص دهد و در قسمت فیلم های ورزشی هم یک کار جدید و متفاوت باشد.

ساخت چنین کارهایی باعث می شود تا فرهنگ سازی های عمیقی در زمینه اسکیت و همچنین رشته های دیگر ورزشی صورت گیرد. فیلم سازان متوجه شدند که برای نزدیک شدن به رشته های ورزشی باید نگاهی متفاوت داشته باشند. این فیلم در کنار اینکه داستانی واقعی را روایت می کرد حالتی مستند گونه داشت اما نکته ای که قابل توجه است این است که تمامی این فعالیت ها وقتی معنی پیدا می کند که ارگان ذی صلاح تمامی فعالیت ها را با نظارت بررسی نماید و استانداردهای بالایی را برای اجرای قوانین در نظر داشته باشد.

آکادمی های اسکیت به عنوان ارگان هایی که زیر نظر فدراسیون اسکیت می باشند و آموزش هنرجویان را بر عهده می گیرند نهادهای بسیار مهمی هستند تا بتوانند رشته اسکیت را در کشور به صورت فعال پایه گذاری کنند. شما برای آنکه بتوانید رشته اسکیت را آغاز کنید نیاز دارید تا در یک آکادمی اسکیت که به صورت حرفه ای و تخصصی به این کار مشغول است فعالیت خود را آغاز کنید. آکادمی اسکیت از این بابت مفید فایده است که به شما برنامه ای اصولی می دهد و شما می توانید این برنامه را در تمام قسمت های مختلف مو به مو اجرا نمایید. اگر خود نیز اندازه کافی برای موفقیت داشته باشید مطمئنا می توانید در رشته اسکیت به یک استعداد قابل توجه تبدیل شوید. شما می توانید به زودی خود را به سطح مسابقات برسانید و ابتدا در مسابقات کوچک تر و سپس در سطح ملی شرکت نمایید.

البته نباید فراموش کرد که تمامی این ها منوط به این مسئله است که شما تمرینات منسجم و فشرده ای داشته باشید، لوازم و تجهیزان مورد نیاز رشته اسکیت تخصصی خود را تهیه کنید، در کلاس های آکادمی اسکیت حضور پیدا کنید تا مربی باتجربه و آشنا با دانش روز شما را با تکنیک ها آشنا کند، همچنین از تغییر قوانین وطلع باشید تا در سطح جهانی به مشکل برنخورید.

این اتفاق ممکن است در سطح ملی نیز بیفتد بنابراین تنها به اجرائیات توجه نکنید بلکه نجوه اجرای حرکات و رعایت کردن اصول قانونی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تمامی این ها پکیجی است که یک آکادمی اسکیت به آن دقت می نماید.

اینکه بازیکن را از همان ابتدا از اسکیت پایه به صورت حرفه ای پیشرفت دهد و به سطحی برساند که ورود به کلاس تخصصی داشته باشد. در زمینه انتخاب رشته تخصصی نیز استعدادیاب مورد نظر این کار را با دقت و وسواس ویژه ای انجام می دهد تا مطمئن شود که فرد در موقعیت مناسب تمرینی قرار گرفته است که در این اتفاق هم علاقه هم استعداد هم ویژگی های فیزیکی، هم سن و سال فرد در نظر گرفته خواهند شد. همچنین بعد از آن برنامه ریزی های مدونی صورت می گیرد تا در رشته تخصصی در کمپ های تمرینی زیر نظر مربی متخصص حضور پیدا کنند و همچنین لوازم و تجهیزات را از نمایندگی های برند برای آن ها تهیه نمایند تا بتوانند در مسابقات حرفی برای گفتن داشته باشند. این ها بستر موفقیت را فراهم می کند و اگر فرد ممارست و تمرین را چاشنی کار کند مطمئنا کاتالیزوری برای رسیدن به اوج موفقیت خواهند داشت.

اما اگر می خواهید بدون دردسر در یک آکادمی اسکیت که تمامی این تخصص ها  را دارد و به صورت ویژه و حرفه ای در زمینه اسکیت مشغول فعالیت است دریافت کنید آکادمی اسکیت خرمشاد آماده خدمت رسانی به شماست. آکادمی اسکیت خرمشاد توسط یکی از پیشکسوتان اسکیت بنیانگذاری شده است که آقای وحید شجاعی نام دارد. ایشان که سال ها تجربه پرورش کودکان و هنرجویان را در زمینه اسکیت دارد و همچنین توانسته اند سال های متمادی در سطح حرفه ای مسابقات ملی و جهانی را مدیریت بنمایند و حضور تیم هایشان همواره برجسته بوده است تمام تمرینات هنرجویان را با اصول حرفه ای فدراسیون اسکیت و همچنین فدراسیون جهانی اسکیت در آکادمی اسکیت خود به اجرا درآورده اند.

 این تمرینات به صورت حرفه ای از همان ابتدا آغاز می شود حتی اسکیتی که برای رشته اسکیت پایه نیز تهیه می نمایید باید استانداردهای لازم را داشته باشد، از هیچ نکته کوچکی فروگذار نمی شود، حضور ایشان همواره در آکادمی اسکیت قابل مشاهده می باشد، بررسی کیفیت کار مربیان از دیگر ویژگی های ایشان است که همواره بر تخصص و تعهد مربیان تاکید داشته اند، داشتن مدرک از فدراسیون اسکیت لازم و ضروری است و همواره با والدین و افرادی که در زمینه اسکیت فعالند در تماس می باشند تا به مشکلات آن ها رسیدگی کنند.

اگر شما نیز می خواهید در یک آکادمی اسکیت بدون دردسر و با برنامه ریزی مدون پیش بروید آکادمی اسکیت خرمشاد به عنوان یک گزینه قابل توجه پیشنهاد می شود.

آقای وحید شجاعی در زمینه تیم داری در رشته های مختلف، تخصص در رشته اینلاین هاکی، رشته اسکیت نمایشی، رشته اسکیت سرعت، رشته اسکیت فری استایل و رشته اسکیت رول بال از رشته هایی بوده است که آکادمی اسکیت خرمشاد در سال های اخیر همواره در آن ها حضور داشته اند. قهرمانانی که این آکادمی اسکیت به ایران تقدیم کرده است تعداد قابل توجهی داشته اند و شمار آن ها نیز رو به افزایش می باشد.

بازیکنانی که در اینلاین هاکی پرورش یافته اند اکنون می توانند استعدادهای بالقوه ای برای حضور در اسکیت روی یخ و همچنین رشته رینک هاکی باشند. بازیکنان رشته نمایشی می توانند به رشته های اسکیت روی یخ نیز مراجعه نمایند. بازیکنان رشته فری استایل که در دو شاخه سرعت و بتل به رقابت می پردازند نیز سری در سرها درآوردند و توانسته اند حتی در سمت های فدراسیون اسکیت نیز حضور پیدا کنند. این باعث افتخار است که یک آکادمی اسکیت بتواند چنین تاثیر شگرفی بر ورزش یک کشور داشته باشد. اگر تمامی ارگان های آموزش اسکیت بسیج شوند و به صورت یکپارچه و منسجم در راستای رشد و اعتلای رشته اسکیت فعالیت و تلاش نمایند مطمئنا آینده ای روشن و تاثیرگذار برای رشته اسکیت رقم خواهد خورد.

رشته اسکیت از جمله رشته های جذاب است که علیرغم هزینه بالایی که دارد هم والدین و هم کودکان توجه زیادی به آن داشته اند و برنامه های آموزشی و تمرین های تیم های ملی آن رو به افزایش می باشد. این قضیه با ورود رشته های اسکیت روی یخ در مجموعه آیس باکس و رشته رینک هاکی تحت نظارت آقای وحید شجاعی برجسته تر شده است.

پس فرصت را از دست ندهید و بدانید که سن و سال شروع کردن یک ورزش تخصصی سن و سال کودکی می باشد نه اینکه شما در سنین بسیار بالا به ورزش ها بگرایید و توقع داشته باشید تا بتوانید مقام هایی را نیز به دست آورید. مطمئنا برای سرگرمی می توانید به این رشته ها نظر بیفکنید و حتی در برخی رشته ها مشغول به بازی و انجام فعالیت های ورزشی شوید اما در نهایت اگر می خواهید یک نتیجه قابل ذکر کسب نمایید سن و سال کودکی را انتخاب کنید بنابراین وظیفه والدین در این زمینه بسیار سنگین می باشد که باید تمامی جوانب را در نظر بگیرند.

علاوه بر اینکه باید کودک خود را راهنمایی کنند تا بتواند در رشته مورد نظر حضور پیدا کنند باید به تهیه تجهیزات لازم نیز توجه داشته باشند تا با کیفیت بالا همراه آموزش پیش بروند. همچنین اختصاص دادن وقت برای رفت و آمد کودکان، تمرینات آن ها، برنامه های مسابقات و … باید در نظر گرفته شود تا پس از مدتی که فرزند شما به جایگاه ویژه ای دست پیدا کرد و فعالیت او نیازمند اختصاص وقت بیشتر بود از این کار دلزده نشوید و او را رها نکنید. این می تواند بزرگ ترین شکست برای او باشد؛ فعالیتی که می توانست آینده اجتماعی او را تغییر دهد به یک اتفاق بد بدل می شود و پاک کردن آن از ذهن و خاطر فرزندتان مشکل و دشوار خواهد بود.

بنابراین به شاخه اسکیت با دید موفقیت نزدیک شوید، اینکه بخواهید بازیکنی را پرورش دهید تا در مسابقات ملی و جهانی کسب مقام نماید و باعث افتخارآفرینی برای ایران باشد. اگر بتوانیم همین روال را ادامه دهیم رشته اسکیت در چند سال آینده موفقیت های چشمگیرتری را تجربه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *