چند خبر مهم در مورد رینک هاکی

اسکیت کردن به صورت تفریحی
دسامبر 8, 2020
حمایت اسکیت بازان از چالش ورزش در خانه
دسامبر 11, 2020
  • دانش بالا در مورد رینک هاکی برای انجمن رینک هاکی کشور آنگولا

آن ها حرکات هوشمندانه ای را به سادگی انجام دادند و قدرت را در اختیار بازیکنان سابق رینک هاکی آنگولا قرار داده و سیاستمداران را از سمت های فدراسیونی خارج کردند. دیو نیسیو ویگاس، بازیکن سابق پترو دو لواندا تنها نامزد انتخاب با 16 رای به عنوان رئیس انجمن رینک هاکی انتخاب شد. وی در مصاحبه اولیه خود اولویت خود را رینک هاکی بانوان اعلام نمود.

  • آرژانتین خود را برای بازی های پان آمریکن آماده می کند

این هفته مقدمات بازی های پان امریکن در سن خوان آغاز می شود. دیوید پائز، سرمربی تیم ملی آرژانتین، برای اولین بار از بازیکنان محلی برای حضور در تیم ملی دعوت به عمل آورده است.

روز های سه شنبه و پنج شنبه در دامنه های Social San Juan اردوی تیم ملی رینک هاکی برگزار شده که طی آن دو دروازه بان و ده بازیکن میانی هر کدام یک ساعت و نیم در اردو حضور دارند و زیر نظر سرمربی تیم تمرینات خود را انجام می دهند.

  • دو ماه بدون بازی چگونه ممکن است؟

چه اتفاقی برای قهرمانی در رینک هاکی سوئیس می افتد؟

بازی ها از 23 اکتبر در سوئیس به حالت تعلیق در آمده و حداقل تا 31 دسامبر سال 2020 ادامه خواهد داشت. رینک هاکی امسال در کشور سوئیس از نظر فنی و قهرمانی دیگر طبق برنامه سال های گذشته در اوج نیست. با توجه به فشردگی بازی های عقب افتاده و همچنین زمان کمی که وجود دارد آیا کل تقویم بازی ها دست خوش تغییر می شود و فصل بازی ها تغییر می کند؟ یا بدون در نظر گرفتن مسائل فنی مسئولان تصمیم به برگزاری صرفا مسابقات می کنند؟

باید منتظر بود.

  • امروز … 95 سال پیش

انجمن بین المللی ورزش های غلتکی که سال گذشته تاسیس شد، باشگاه هاکی پاریس را تعطیل کرد.

پیشینه این تصمیم در Gazette De Lausanne ذکر نشده است اما به نظر می رسد واضح است که پاریس به توافقات خود با Montreux عمل نکرده است.

  • Pista tactica داستان یک موفقیت کوچک با کمک سوئیس

در فصل جاری، کانال تلویزیونی Esport3 نه تنها بازی های رینک هاکی را پخش می کند بلکه در طول زمان استراحت بین دو نیمه و انتهای بازی نیز یک تجزیه تحلیل تاکتیکی دقیق از بازی را انجام می دهد. مبتکر این طرح مارک اولر، مربی تیم ملی رینک هاکی زنان سوئیس می باشد.

  • شروع فصل در ماکائو

فصل جدید رینک هاکی از آخر هفته در ماکائو آسیا اغاز شد. باشگاه های Casa de Portugal، De Macau، Fc Porto de Macau در مجموع در سه دسته به مصاف یکدیگر رفتند. قهرمانی در ماکائو به شدت تحت تاثیر قدرت استعماری سابق پرتغال است.

  • 3 تایم اوت و اعتراض Noia

گفته می شود HC Liceo پنج دقیقه آخر بازی روز شنبه مقابل CE Noia سه تایم اوت دریافت کرد است. CE Noia  نیز بر همین اساس اعتراض کرده است. در رینک هاکی هر تیم در هر نیمه مجاز به استفاده از دو تایم اوت می باشد. 4:39 دقیقه قبل از پایان که نتیجه 1 بر 2 بود. 3:15 و 38 ثانیه قبل از پایان بازی که نتیجه 3 بر 1 به پایان رسید. نویا به این موضوع اعتراض نمود اما توسط داوران شنیده نشد.

  • اولریش از حضور در مسابقات اروپا نگران است

روز گذشته DRIV برگزاری مسابقات ملی را تا تاریخ 31 ژانویه 2021 متوقف نمود. توماس اولریش رئیس کمیسون ورزش رولر هاکی از برگزاری مسابقات قهرمانی اروپا ابراز نگرانی کرد. اولریش نگران این موضوع بوده که این اتفاق باعث مقایسه بین المللی شود. بدون حضور در مسابقات قهرمانی اروپا 2021، آلمان باید در پایین ترین دسته مسابقات جام جهانی 2022 شرکت کند تصور این موضوع بسیار دشوار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *