خرید کفش اسکیت هاکی

جلسه مجازی در مورد رینک هاکی
اکتبر 27, 2020
رینک هاکی حلقه گمشده
اکتبر 30, 2020

شاید خودتان هم فکر نمی کردید بتوانید به این مرحله از آموزش اسکیت برسید. اینکه بتوانید مراحل پایه و تکمیلی اسکیت را بگذرانید و در یک شاخه تخصصی اسکیت مشغول به فعالیت حرفه ای شوید.

ورود به کلاس های حرفه ای اسکیت نیازمند این است که شما تلاش ویژه ای در قسمت اسکیت پایه داشته باشید. بتوانید حرکات را فرا بگیرید و آن ها را به بهترین نحو اجرا کنید که این مسئله هم تعادل شما را نیازمند است و هم تلاش و تکرار و تمرین برای پایه گذاری شدن حرکت در بدن شما.

اسکیت پایه نیز شیرینی های خود را دارد و چون اولین قدم برای ورود به هیجان بازی با اسکیت می باشد خاطرات شیرینی را برای شما رقم می زند. اما اکنون زمان آن رسیده که وارد رشته تخصصی شوید و زندگی ورزشی خود را به صورت حرفه ای تر بررسی کنید.

رشته اسکیت هاکی یک رشته تخصصی معمولی در شاخه های اسکیت نیست. رشته اسکیت هاکی یک ورزش بسیار پرهیجان، پر افت و خیز، پر سرعت، و پر برخورد می باشد که در عین نیاز به سرعت قدرت بدنی بالا و تعادل بسیار خوب، نیازمند کار گروهی نیز هست.

اسکیت هاکی یعنی یک تیم برای دفاع کردن، یک تیم برای حمله کردن و یک تیم برای قسمت کردن همه شادی ها و غم ها.

اگر شما وارد رشته اسکیت هاکی شده اید پس روحیه تیمی دارید و باید آماده باشید تا در آینده در کنار هم تیمی های خود خاطرات را رقم بزنید.

اما ورود به رشته اسکیت هاکی به معنی تهیه تمام لوازم اسکیت هاکی نیز می باشد. لوازم ایمنی اسکیت هاکی تنوع زیادی دارد و دلیل آن نیز این مسئله است که بتوانید تمام قسمت های بدن خود را مورد حمایت قرار دهید. سرعت در این ورزش بسیار بالاست و برخوردها شدید بنابراین باید امکان مراقبت از خود را داشته باشید. همچنین پاک که توپ رشته اسکیت هاکی می باشد بسیار محکم است و برخورد آن با بدن شما می تواند شما را دچار آسیب کند.

پس تهیه لوازم اسکیت هاکی را شوخی نگیرید و آن را به یک مهم برای خود بدل کنید. البته باید به این نکته توجه کرد که در ابتدا افراد که وارد رشته اسکیت هاکی می شوند نیازمند داشتن تمام لوازم نمی باشند و فقط یک چوب هاکی برای آن ها کفایت می کند. دلیل آن نیز این است که تمرینات در سطح بسیار پایینی دنبال می شود. یعنی بعد از اینکه شما از اسکیت پایه وارد رشته اسکیت هاکی شدید بعد از مرور حرکات پایه ای که مربوط به اسکیت سواری شما می شود کار با چوب هاکی نیز آغاز می شود که شما بتوانید تسلط برای کنترل توپ، نحوه ضربه زدن و دریافت پاس را فرا بگیرید.

اما در این میان خرید کفش اسکیت هاکی یکی از مهم ترین عوامل است و شما بدون کفش اسکیت هاکی نمی توانید ماکسیمم راندمان را در بازی داشته باشید. دلیل آن نیز طراحی ویژه ایست که کفش های اسکیت هاکی دارند. کفش اسکیت هاکی در ابتدا با لایه های بسیار فشرده که در کنار هم قرار گرفته تهیه شده است و این اسکیت در برابر ضربات بسیار مقاوم می باشد. از طرفی مچ اسکیت هاکی آزاد می باشد تا ورزشکار بتواند برای استارت های ناگهانی و استاپ های ناگهانی کاملا تسلط داشته باشد و قدرت مانور در بالاترین حد ممکن به او اعطا شود.

اسکیت های هاکی به صورت تمام بندی می باشند تا ورزشکار بتواند قسمت بالای آن را شل تر یا سفت تر ببندد و آزادی مچ خود را خود تعیین کند. از طرفی فریم های اسکیت هاکی نیز بسیار محکم می باشد و همچنین چرخ های آن عموما به صورت راکر طراحی شده اند تا کم ترین سطح اصطکاک را در موقع اجرای حرکات به شما بدهد.

رشته اسکیت هاکی سال هاست که در آکادمی اسکیت خرمشاد آموزش داده می شود و مدیریت مجموعه آقای وحید شجاعی به صورت ویژه روی این رشته تاکید دارند.

خرید لوازم اسکیت هاکی نیز در فروشگاه اسکیت آکادمی اسکیت خرمشاد امکان پذیر می باشد. اما برای خرید کفش اسکیت هاکی حتما مشورت های لازم را از مربی خود دریافت کنید تا بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهد.

فقط به دنبال ارزان ترین یا گران ترین کفش اسکیت هاکی نباشید بلکه با توجه به فیزیک بدنی خود و راهنمایی های مربی در این مورد تصمیم گیری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *