چرا اسکیت هاکی؟

برگزاری مسابقات مجازی اسکیت برد
می 7, 2020
چرا اسکیت فری استایل؟
می 12, 2020

اینکه رشته اسکیت یک رشته جذاب و سرشار از شادابی می باشد برای همگان ثابت شده است. حتی تماشای این رشته نیز فرد بیننده را به وجد می آورد. ترکیبی از سرعت، قدرت و هارمونی در انجام حرکات، رشته اسکیت را دیدنی می کند. فرد ورزشکار باید برای رسیدن به موفقیت تمامی این موارد را کم کم در بدن و فکر خود بوجود بیاورد تا بتواند در رده های قهرمانی قدم بردارد.

اما در مورد رشته اینلاین هاکی باید گفت که این رشته علاوه بر موارد فوق همکاری تیمی را نیز می طلبد و باید بتوانید در کنار اعضای تیم نیز به خوبی عمل کنید. پس برای ورود به رشته اسکیت هاکی باید در نظر داشته باشید که آیا روحیه بازی تیمی را دارید یا خیر؟ آیا می توانید اشتباهات بقیه را بپذیرید؟ آیا می توانید اشتباه کنید و انتقادپذیر باشید؟ اینها برای ورزش های گروهی که اعضای تیم در کنار هم فعالیت می کنند لازم و ضروری می باشد.

ورزش هاکی به استارت ها و استاپ های بسیار سریع آن نیز مشهور می باشد. بنابراین شما باید مهارت بالایی در اسکیت کردن داشته باشید. سبک اسکیت سواری هاکی، هیجان زیادی را برای بیننده به ارمغان می آرود. اسکیت های هاکی نیز به گونه ای طراحی شده اند که چنین آزادی عملی را برای فرد بوجود بیاورند.

 

رشته اسکیت هاکی متشکل از لوازم متعددی می باشد که عبارتند از: اسکیت هاکی، کلاه محافظ هاکی، چوب هاکی، زانوبند هاکی، پد سینه هاکی، کاپ، آرنج بند هاکی و شلوارک هاکی

این لوازم برای ایمنی ورزشکار لازم و ضروری می باشد و اگر می خواهید در این رشته دوام بیاورید باید نکات ایمنی آن را رعایت کنید. علاوه بر اینکه سرعت حرکت در رشته اسکیت هاکی بسیار بالا می باشد و باعث برخورد میان بازیکنان می شود، توپ هاکی نیز که جنسی سخت و محکم دارد می تواند باعث آسیب های جدی شود. البته اگر وسایل ایمنی به صورت کامل مورد استفاده قرار گیرد که در مسابقات نیز اجباری می باشد، امنیت تا حد بسیار بالایی برقرار خواهد شد و فقط اتفاقات خاص می ماند که در هر رشته ای ممکن است بوجود آید.

اما نکته ای که بسیار مهم است که به آن توجه داشته باشید این است که برای آموزش هاکی به یک آکادمی اسکیت مراجعه نمایید که تحت نظر فدراسیون اسکیت فعالیت دارد. دلیل این مسئله این است که امروزه در دنیا تمام رشته های ورزشی به صورت علمی دنبال می شوند و رشته اینلاین هاکی نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس برای رشد و تعالی در این رشته پرهیجان از توانمندی مربی و تجربه او در این زمینه مطمئن باشید.

البته باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که تلاش و ممارست شما در زمینه یادگیری هاکی بسیار تعیین کننده است و نباید تمامی تمرینات شما به کلاس درس خلاصه شود و بعد از آن  تا جلسه بعدی هیچ فعالیت انجام نشود.

 

 

پس اگر می خواهید آینده ای روشن در زمینه رشته های اسکیت داشته باشید و اینتخاب شما رشته اسکیت هاکی می باشد برای تمرینات فردی و تیمی آماده باشید و برای ساختن بهترین آینده در این زمینه تلاش نمایید. این مسئله نیازمند هزینه های مالی و وقتی می باشد که در ورزش حرفه ای یک امر پذیرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *