معرفی اسکیت اینلاین رولر

اسکیت رشته ای مفرح و پرهیجان
فوریه 6, 2020

اسکیت اینلاین رولر یکی از شاخه های اسکیت می باشد که با طراحی خاصی از اسکیت بوجود آمده است. در واقع این اسکیت بدون محدودیت هایی که برای اسکیت یخ وجود دارد در هر جایی قابل استفاده می باشد. شما می توانید با استفاده از اسکیت اینلاین رولر که با قراردادن چرخ ها در یک امتداد بوجود آمده است، در هر جایی اسکیت سواری کنید و محدودیت های نیاز به آیس رینک را نداشته باشید. شما می توانید به راحتی اسکیت خود را در کوله ای حمل کنید و در هر جایی که ایمنی لازم در آن برقرار باشد لذت استفاده از اسکیت را ببرید.

حال ممکن است این اسکیت با توجه به رشته تخصصی که در آن فعالیت دارید طراحی متفاوتی داشته باشد اما اصول آن که قرار گرفتن چرخ ها در یک امتداد است تغییری نمی کند و در همه مدل ها دنبال می شود.

رولر اسکیت بیش از دو دهه پیش به ایران وارد شده است و پیشکسوتان این رشته فعالیت چشمگیری در رشد و توسعه این رشته ورزشی داشته اند. امروزه این رشد و توسعه بسیار همه گیر شده است و حتی در شهرهای کوچک نیز شاهد آن هستیم که تیم های کوچ و بزرگ هر روزه بوجود می آیند و هنرجویان خوش آتیه ای نیز در آنها دیده می شود.

شاخه های اصلی اسکیت به موارد زیر تقسیم می شوند و شما می توانید به فراخور توانایی بدنی و توانمندی و مهرتی که در اسکیت دارید در آنها فعالیت داشته باشید.

اسکیت سرعت

اسکیت نمایشی یا اسکیت هنری

اسکیت هاکی

اسکیت فری استایل

اسکیت رول بال

اسکیت فوتینز

در مورد هر یک از موارد بالا در مقاله های بعدی به صورت مفصل توضیح داده خواهد شد. اما برای شروع اسکیت باید توجه داشته باشید تا موارد زیر با مربی متخصص مشورت شود:

سن متقاضی یادگیری اسکیت که ممکن است کودک یا بزرگسال باشد

فیزیک بدنی فرد متقاضی که ممکن است کودک یا بزرگسال باشد

گیرایی هنرجو

خرید اسکیت مورد نیاز

وسایل ایمنی و نوع مناسب آن برای تهیه

آزمون تعیین سطح در صورتی که با اسکیت آشنایی دارد

در هر کدام از موارد فوق که مطالعه کافی صورت نگیرد می تواند صدماتی را به دنبال داشته باشد که به سادگی می توان از آنها پیشگیری نمود. در صورت نیاز به مشاوره آکادمی اسکیت وحید شجاعی آماده است تا شما را در این زمینه به صورت تخصصی راهنمایی کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *